Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dip, depressie of iets anders?

<<

Patsy

Bericht 06 Nov 2013 11:09

Re: Dip, depressie of iets anders?

Fijn dat je afleiding hebt Fruttitutti! Logisch hoor, dat je er tegenop ziet. Maar geloof me, dat je naar de huisarts gaat is een grote stap vooruit!
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 06 Nov 2013 18:23

Re: Dip, depressie of iets anders?

Vanmiddag geweest. Ik had mezelf zo lopen opfokken van te voren, dat ik bij thuiskomst zo moe was en spontaan in slaap viel en bijna 2 uur heb geslapen.
Ik heb m'n verhaal gedaan, ook gezegd dat ik niet echt wist wat ik kwam 'halen', benadrukt dat het met ups en downs gaat..
Ik moet nu een week lang mn stemming opschrijven en kijken of er triggers zijn, en welke dingen me helpen en welke juist averechts werken. Volgende week kijken we dan opnieuw. ..
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Nov 2013 23:18

Re: Dip, depressie of iets anders?

Goed dat je bent gegaan! Het begin is gemaakt! Denk je dat het gaat lukken om dat bij te houden?
<<

Patsy

Bericht 07 Nov 2013 10:38

Re: Dip, depressie of iets anders?

Goed dat je gegaan bent. Misschien verduidelijkt er voor je zelf al wel een heleboel als je alles bij gaat houden.
<<

Patsy

Bericht 25 Nov 2013 09:51

Re: Dip, depressie of iets anders?

Hoe gaat het nu? Heb je wat meer inzicht gekregen in je stemmingen?
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 25 Nov 2013 12:04

Re: Dip, depressie of iets anders?

Wat lief dat je er nog aan denkt :)...

Ik heb uiteindelijk toch een doorverwijzing naar de ggz gehad. Ik heb morgen een telefonische intake, en woensdag nog een afspraak bij de huisarts. Omdat we niet wisten hoe lang het zou duren voordat ik aan de slag kon bij de ggz, vond de huisarts het fijn om me nog een keer te zien, om in de gaten te houden of het niet steeds slechter gaat.

Eigenlijk gaat het best wel goed de laatste 2 weken. Er zijn wat leuke ontwikkelingen in mijn privé-leven, waaronder dat ik een eigen huisje heb gevonden, en over 2 maanden ga verhuizen. Ik ben daar veel mee bezig (meubels zoeken, berekeningen maken etc.) en dat geeft veel afleiding. Ik hoop natuurlijk dat dit er voor heeft gezorgd dat het beter blijft gaan. Toch ga ik wel naar de ggz, want ik heb nog steeds (altijd al) denkpatronen over mezelf die niet kloppen.
<<

Patsy

Bericht 25 Nov 2013 14:16

Re: Dip, depressie of iets anders?

Weg
Laatst gewijzigd door Patsy op 31 Dec 2018 10:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 04 Dec 2013 08:56

Re: Dip, depressie of iets anders?

Pff vandaag is het zover.. ik heb m'n intake bij psycholoog... sterker nog, over een uur zit ik er al. .
Ben echt zenuwachtig en stiekem ook heel boos.
Maar ik probeer voor ogen te houden dat het voor een goed doel is. .
(Sorry moest het gewoon even ergens kwijt)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2013 09:18

Re: Dip, depressie of iets anders?

Kan me voorstellen dat het nu moeilijk is, hopelijk gaat het meevallen. Waarom ben je boos? Succes en sterkte.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Patsy

Bericht 04 Dec 2013 10:02

Re: Dip, depressie of iets anders?

Je zit er nu dus, heel veel succes!!

Weet je zelf waarom je boos bent? Ik heb zelf een tijd gehad dat ik heel veel woede voelde maar zelf niet wist waarom.
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 04 Dec 2013 19:45

Re: Dip, depressie of iets anders?

Het gesprek is prettig verlopen, maar man man man, wat was ik kapot. Na een uur was er even een pauze, en ging zij in overleg met een collega, daarna nog een kort gesprekje met haar en die collega erbij.. Toen ik aangaf dat ik erg moe was, zei ze; ik zie ook langzaam de kleur uit je gezicht weg trekken. :nopompom:
Daarna nog gewerkt, was wel te doen op zich, maar ben wel eerder weg gegaan, voel me leeggezogen.

De boosheid is puur op mezelf gericht, ik wil me zo niet voelen, waarom doe ik mezelf dit aan, waarom doe ik niet gewoon normaal etc etc etc.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 04 Dec 2013 20:38

Re: Dip, depressie of iets anders?

Heel logisch dat je kapot bent na afloop! Het kost zoveel energie om aan jezelf te werken. Knap dat je de stap gezet hebt. Veel succes!
<<

Patsy

Bericht 06 Dec 2013 16:56

Re: Dip, depressie of iets anders?

Heel logisch dat je zo moe was. Fijn dat het gesprek zo fijn verlopen is.

En wat betreft je boosheid, niemand is "normaal" met iedereen is wel iets aan de hand. Dat maakt je mens.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers