Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samen slapen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mrt 2019 18:16

Re: Samen slapen

Ik doe de weekboodschappen, dan wel bestellen, dan wel fysiek in de supermarkt. In het weekend doen we vaak samen boodschappen.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Mrt 2019 19:49

Re: Samen slapen

Ik doe op zaterdag week boodschappen en haal doordeweeks vers fruit en groenten bij.
En 2 zakken chips per week. Dit is voor het weekend.
Frisdrank hebben wij wel maar dan alleen Rivella en cristal Clear en spa rood. Dus low calorie.
2016
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 10 Mrt 2019 18:48

Re: Samen slapen

Als mijn man heel erg verkouden is dan snurkt hij ook onwijs hard. Dan verban ik hem mooi naar de hobbykamer.
Ik ben sowieso al veel en snel moe, dus als ik dan ook mijn nachtrust niet krijg...
En als ik ziek ben (een opvlamming dan van de crohn), dan ga ik zelf op de hobbykamer liggen. Dan moet ik er soms wel 10x per nacht uit.

Ik ben het wel met de meeste eens omtrent het eten. Hij heeft het niet eens nodig, het is een gewoonte.
Dat is heel iets anders.

Mijn man doet de wekelijkse boodschappen alleen of met 1 van de kinderen.
Tussendoor haal ik nog wat bij zoals brood, vers fruit of als ik ineens iets anders bedenk om te koken.
Hier komt alleen in het weekend chips en frisdrank in huis. Meestal 1 zak chips en 1 fles cola voor het weekend.
<<

Anoniem262

Bericht 10 Mrt 2019 21:50

Re: Samen slapen

Ook als ik in eerste instantie geen echte reactie krijg, komt hij erop terug. Dus zo ook met het diëten/minder eten. De komende weken gaat hij het zonder chips, koekjes en droge worsten doen. Drie keer op een dag eten en als hij wat extra wil eten heb ik hem aangeraden een stuk komkommer te pakken. We gaan het zien. Maar ik geloof wel dat het nu bij hem binnen komt.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 24 Mei 2019 21:52

Re: Samen slapen

Ik slaap ook vaak apart.

Ik heb heel lang veel pijn gehad. Ik kon enkel slapen terwijl ik ondersteund werd door veel kussens. Ik nam ook medicatie waar ik erg misselijk van werd.

Als ik nu weer een pijnaanval heb dan slaap ik weer apart.

Afgelopen zondag heb ik met sporten mijn rug heel erg pijn gedaan waardoor ik nu weer apart slaap (opnieuw met de kussens en de pijnstillers).

Het heeft wel een groot effect op mijn relatie.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem264

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 09 Nov 2017 07:49

Bericht 25 Mei 2019 18:41

Re: Samen slapen

Lejow schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik vind samen slapen een beetje overrated. Ik bedoel: je slaapt. Het zal mij een worst wezen wie waar ligt, als ik wil slapen, wil ik slapen en merk ik toch niet wie er wel of niet bij me ligt :laughcry: .

Ik kan sowieso niet slapen als er iemand tegen me aan ligt, dus daar hoef ik het ook niet om te doen.


Vind ik ook.

Wij hebben anderhalf jaar apart geslapen omdat mijn man snurkt en ik slaapproblemen had door mijn burn out. Nu slapen we sinds een paar maanden weer samen en dat is fijn maar we kunnen ook prima apart slapen. Apart slapen zegt wat mij betreft niks over je relatie.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mei 2019 19:12

Re: Samen slapen

Hoe dan precies Slakje?

Ik bedoel.. slapen is slapen toch.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Mei 2019 19:23

Re: Samen slapen

Ik denk dat het niet uitmaakt hoe je slaapt, als je er allebei maar achter staat hoe je het doet.

Ik vind apart slapen heel naar en merk ook dat ik me afgewezen voel als mijn man om wat voor reden dan ook op de bank ligt. Vaak is dat omdat hij nog tv aan het kijken is en ik al naar bed wil, en dan valt hij in slaap op de bank. Ik word dan echt wakker omdat ik hem mis en dan ga ik hem halen. Het slaapt gewoon niet fijn zonder hem en ik vind het ook een heel fijn moment om ‘s avonds tegen hem aan te kruipen in bed en ‘s morgens naast hem wakker te worden.

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mei 2019 20:23

Re: Samen slapen

Dat is zeker het belangrijkste Elliot!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 26 Mei 2019 16:19

Re: Samen slapen

Hé, leuk dat jij er ook weer bent Slakje :-)
<<

Anoniem269

Bericht 26 Mei 2019 16:48

Re: Samen slapen

Het lijkt me vooral heel ongezellig om apart te slapen. Wij slapen altijd samen. Dan kan je zeggen slapen is slapen, maar het gaat mij meer om het samen naar bed gaan, nog even knuffelen, samen wakker worden etc. Vind ik fijn om te delen met iemand.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers