Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop jij je kleding?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Feb 2019 14:17

Waar koop jij je kleding?

Ik heb een volledig nieuwe garderobe nodig nu ik flink ben afgevallen; maar ik kan niks vinden.

C&A / H&M / Primark, de pasvormen staan me niet, het is te kort, of te lang, en het ziet er niet uit.. Only vind ik nog wel wat leuke dingen, maar verder niet. Ik kom niet zoveel in de stad nog, en online bestellen vind ik zo lastig qua maat... maar wat is echt een winkel waar ik moet/kan gaan kijken?

Waar koop jij je kleding? :banaan:
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Feb 2019 14:24

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik zou toch gewoon een berg kleding bestellen op Zalando o.i.d., dan kun je meerdere maten bestellen en het op je gemak passen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem308

Bericht 28 Feb 2019 14:27

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik zweer bij de shaping skinies van de h&m. Voor de rest veel vero moda en only. En nu shirtjes van pieces. Maar dat wist je al ;)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Feb 2019 14:38

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik vind shirtjes en jurkjes van Anna Field vaak leuk, netjes en betaalbaar. Bestel ik op Zalando.
<<

Anoniem270

Bericht 28 Feb 2019 14:45

Re: Waar koop jij je kleding?

Voornamelijk bij Zara, Zalando,Costes en kleine boetiekjes bij mij in de buurt.

Ik heb nu ook een paar keer een box besteld bij Maison 365. Ook ik ben veel afgevallen en kon wel wat inspiratie gebruiken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 28 Feb 2019 15:14

Re: Waar koop jij je kleding?

Momenteel vooral Miss Etam, M&S Mode en C&A.
Ik moet wel zeggen dat ik het momenteel ook erg lastig vind, omdat ik bezig ben met afvallen en ik heb nog steeds wel dikke armen. Als ik dan een kledingstuk voor mijn bovenlijf vind, is het OF te strak bij mijn armen OF het valt als een tent. Lastig!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 28 Feb 2019 16:48

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik zou gaan kijken bij een boetiekje bij jou in de buurt. De verkoopsters kunnen je, in dat soort winkeltjes, vaak goed adviseren.

Grotere ketens zou ik achterwege laten, de verkoopsters die daar staan zeggen meestal bij alles "Ooh beeldig" ookal is het 3 maten te groot of te klein.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 28 Feb 2019 16:58

Re: Waar koop jij je kleding?

Toen ik mijn nieuwe baan kreeg, ben ik naar de shoebyshop gegaan. Ik was van top tot teen aangekleed en had dus meteen twee complete outfits om mee te beginnen. Erg vriendelijk personeel (op een doordeweekse dag hebben ze vaak meer tijd voor je)
Maar ik heb het idee dat die vooral in Brabant zit.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Feb 2019 17:48

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik kom vaak bij Only en Vero Moda, WE, H&M en tegenwoordig ook weer vaker bij de Sting. En ook weleens bij Vila, JDY, C&A en zo nu en dan vind ik ook weleens wat leuks bij Hema.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 28 Feb 2019 18:03

Re: Waar koop jij je kleding?

Steps, H&M, Vila en boetiekjes.
<<

Anoniem279

Bericht 28 Feb 2019 18:08

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik hou dit topic even in de gaten. Ik heb namelijk dezelfde vraag, maar dan voor wat grotere maten. Ik heb er een neus voor om juist bij de winkels te shoppen waar het momenteel minder mee gaat, momenteel vooral C&A en Miss Etam. Maar ik ben over beiden eigenlijk niet 100% te spreken, ik vind de maatvoering van C&A bijvoorbeeld echt bizar (ik heb normaal maat 44-46 en pas qua bovenleiding daar gewoon ruimschoots in maat M, lekker voor m’n zelfbeeld hoor, maar toch), de kwaliteit vind ik matig, en de kleding van Miss Etam vind ik tegenwoordig vaak niet mooi, of de hals is veel te wijd/groot. Dat is bij mij sowieso het probleem, bij een grotere maat wordt de hals ook wijder/groter en op de één of andere manier gaat het daardoor bij mij allemaal slobberen rond m’n hals en schouders. Dus ik volg.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Feb 2019 18:28

Re: Waar koop jij je kleding?

Flo, al keer gekeken bij bv paprika vanaf maat 42 is dat, of h&m +? Daar zag ik ook wel eens leuke dingen!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 28 Feb 2019 18:31

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik vind Norah ook een leuke winkel!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Feb 2019 19:33

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik winkel graag bij Expresso, die pasvorm zit mij echt als gegoten.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Feb 2019 20:23

Re: Waar koop jij je kleding?

Norah voornamelijk
Carpe Diem
<<

Anoniem262

Bericht 28 Feb 2019 20:58

Re: Waar koop jij je kleding?

Voorheen voornamelijk Primark. Maar de ritsen bleven maar knappen en nu heb ik laatst een paar broeken en shirtjes gehaald bij (Lady) Leads & Fashion. Geen idee of dat een landelijke keten is? Of is het iets van het noorden? Hoe dan ook, spijkerbroeken komen daar vandaan. Shirtjes enzo vind ik Primark nog steeds geweldig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Feb 2019 21:03

Re: Waar koop jij je kleding?

Flo schreef:Ik hou dit topic even in de gaten. Ik heb namelijk dezelfde vraag, maar dan voor wat grotere maten. Ik heb er een neus voor om juist bij de winkels te shoppen waar het momenteel minder mee gaat, momenteel vooral C&A en Miss Etam. Maar ik ben over beiden eigenlijk niet 100% te spreken, ik vind de maatvoering van C&A bijvoorbeeld echt bizar (ik heb normaal maat 44-46 en pas qua bovenleiding daar gewoon ruimschoots in maat M, lekker voor m’n zelfbeeld hoor, maar toch), de kwaliteit vind ik matig, en de kleding van Miss Etam vind ik tegenwoordig vaak niet mooi, of de hals is veel te wijd/groot. Dat is bij mij sowieso het probleem, bij een grotere maat wordt de hals ook wijder/groter en op de één of andere manier gaat het daardoor bij mij allemaal slobberen rond m’n hals en schouders. Dus ik volg.


Ik ben tegenwoordig expert op grotematengebied. Dankzij Islandgirl heb ik het merk Zizzi ontdekt, erg leuk! Te koop bij Wehkamp en Zalando, maar er zijn ook winkels van! Heb daar een spijkerbroek en een jurk van. Verder Anna Field (Curvy), ONLY Carmakoma, Dorothy Perkins Curve etc. etc. Bij Zalando kun je bij pasvorm 'grote maten' aanklikken en dan gaat er een wereld voor je open, echt veel leuke kleding! Zelfde bij Wehkamp.

Ook leuke merken: Lost Ink Plus, Junarose, I.scenery.
❤ 7 juni 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Feb 2019 21:16

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik koop al anderhalf jaar geen nieuwe kleding meer. Als ik wel iets nieuws ga kopen omdat ik het nodig heb, wil ik alleen nog maar eerlijk geproduceerde kleding kopen. Dat kan vooral online, maar ook wel in winkels als The Impact Shop of de Geitenwollen Winkel in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 28 Feb 2019 21:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Feb 2019 21:17

Re: Waar koop jij je kleding?

Voornamelijk bij WE en Vila.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem317

Bericht 28 Feb 2019 21:17

Re: Waar koop jij je kleding?

Dat is echt heel wisselend: H&M, Esprit, ANWB, Le Ballon, van Tilburg, Blijdesteijn, Hema, Shoeby, boetiekjes en dan vergeet ik nog heel veel winkels.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Feb 2019 22:22

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik slaag vaak bij Sissy Boy, Costes, Cos, Open32, en soms Only, H&M of Zara.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Feb 2019 23:07

Re: Waar koop jij je kleding?

Hmm toch keer rondje stad zo te lezen & jullie winkels gaan bekijken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Feb 2019 23:18

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik probeer tegenwoordig van die massale winkels a la H&M en Zara enzo te vermijden. Hoewel ik wel nog steeds bij Esprit koop maar ik vind de kwaliteit daar wel iets beter van. Ik vind 't wel ook erg lastig hoor. Mijn stijl is zo basic dat het haast niet te vinden is haha.

Edit oh ja Blijdesteijn in Tiel, zo'n fijne winkel met goede service. Daar komen we zo'n twee keer per jaar. Liv, welke merken koop jij daar graag? Ik vind 't voor mannen wel altijd makkelijker daar dan voor vrouwen, veel is wel een beetje ouwelijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Feb 2019 23:24

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik koop bijna alles online. Het meest bij H&M, daarnaast bij Guts&Gusto, Myjewellery, Zalando en ik heb pasgeleden folc.nl ontdekt. Erg leuk!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Mrt 2019 00:23

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik kom ook graag in de winkel van Norah. Verder we, Vero moda.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers