Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop jij je kleding?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Mrt 2019 08:08

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik winkel bijna alleen maar online. De winkels verschillen maar ik kom vaak uit op merken als Ichi, selected femme, Monti, jdy, object, Rue du femme, nümph. Zara doe ik trouwens ook nog.
Fysieke winkels waar ik kom zijn Gesponnen suiker (zit in amsterdam, ze hebben ook een webshop, maar ik vind de kwaliteit niet super: heel veel polyester) en Things I like things I love. Bij die laatste is de kwaliteit van merken beter. Dr denim en Obey vind ik daar leuk.

Online winkelen vind ik fijn. Ik schakel dmv de materiaalkeuze ‘polyester’ uit en filter de kleuren die ik niet draag er uit (zwart, oranje, bruin, rood, wit).
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Mrt 2019 09:30

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik koop ook eigenlijk alleen nog maar online. En dan bij winkels zoals OUboutique, LittleSoho en KeepItSecretStore. Je zou ook nog kunnen overwegen van die boxen aan te vragen bij Zalando, Maison365 of Zoe. Dan zoeken zij iets voor je uit en wie weet kom je dan op hele verrassende combinaties.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Mrt 2019 09:41

Re: Waar koop jij je kleding?

Voor de meiden die alles online kopen.. hoe gemakkelijk is het om dingen retour te sturen? Ik heb het idee dat dat soms zo lastig is of dat het kwijt raakt o.i.d.

Heb nogal een lastige maat soms dus heb 't idee dat ik alleen maar aan het retourneren ben en van alles 2 maten moet bestellen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mrt 2019 10:00

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik ga tegenwoordig vrij snel naar Tommy Hilgifer (vooral voor de broeken).
Voor bovenkleding ga ik vrij snel naar merken zoals l'argentina en VH Polo. Nu is mijn kledingstijl nog al vrij sportief dus dat past ook wel bij mij persoon. Verder ben ik helemaal fan van mijn truitjes van Jospeh Ribkoff, maar die koop je 1 en daar doe je jaren mee. Hun collectie laten ze ook wel aansluiten op de collectie van het jaar ervoor. Dus het is goed te combineren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Mrt 2019 10:03

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik vind het wel een gedoe, dat retourneren, maar eigenlijk is het dat helemaal niet. Bij Wehkamp komen ze het zelfs bij je ophalen en bij Zalando, H&M etc. breng je het gewoon naar een PostNL-punt. Het is bij mij nog nooit misgegaan. Ik ga ook liever winkelen in de stad en dingen meteen passen, maar daar heb ik gewoon bijna geen tijd meer voor, dus dan is dit toch wel een goede oplossing.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 10:08

Re: Waar koop jij je kleding?

Het hangt ook wel erg van je stijl af Pippa, wat vind je mooi? Ik kom bv graag bij COS, maar daar moet je van houden, beetje minimalistisch/Scandinavisch.
Verder Selected Femme, Minimum, Sissy Boy, Bellamy, And Other Stories (kwaliteit wisselend), Sofie Schnoor, Samsoe & Samsoe. Specifiek in Rotterdam kom ik graag bij SHPPR, Zilch, Objet Trouvé en Joline Jolink.
Bijenkorf kom ik ook graag, die verkopen veel merken waar ik van hou.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 01 Mrt 2019 10:10

Re: Waar koop jij je kleding?

Voornamelijk online en dan bij Zalando (kom meestal bij Vero Moda en Only uit), Steps en Open32.
Soms Wehkamp, omdat ze daar om verschillende merken verkopen.

Terugsturen is helemaal niet moeilijk, maar wij hebben dan ook een Postnl punt in de straat. Daar afgeven (of laten bezorgen, wel zo handig als je niet weet of je thuis bent) of zoals Bliss al zei, Wehkamp komt het bij je thuis ophalen. Kun je ook nog een tijdvak aangeven dat jou uitkomt.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem317

Bericht 01 Mrt 2019 10:36

Re: Waar koop jij je kleding?

Marin schreef:Ik probeer tegenwoordig van die massale winkels a la H&M en Zara enzo te vermijden. Hoewel ik wel nog steeds bij Esprit koop maar ik vind de kwaliteit daar wel iets beter van. Ik vind 't wel ook erg lastig hoor. Mijn stijl is zo basic dat het haast niet te vinden is haha.

Edit oh ja Blijdesteijn in Tiel, zo'n fijne winkel met goede service. Daar komen we zo'n twee keer per jaar. Liv, welke merken koop jij daar graag? Ik vind 't voor mannen wel altijd makkelijker daar dan voor vrouwen, veel is wel een beetje ouwelijk.


Ik koop daar geen vast merk. Meestal lopen we er naar binnen, zien iets leuks en dan kopen we dat. We wonen in de buurt, dus lopen regelmatig een keer binnen. Al ben ik het er wel mee eens dat het voor mannen leuker is en voor vrouwen wat ouwelijk oogt. Je moet als vrouw wel echt goed zoeken. De schoenen vind k daar wel altijd leuk en lekker zitten. Als je in de buurt bent, laat het maar weten.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 01 Mrt 2019 12:48

Re: Waar koop jij je kleding?

Liv schreef:
Marin schreef:Ik probeer tegenwoordig van die massale winkels a la H&M en Zara enzo te vermijden. Hoewel ik wel nog steeds bij Esprit koop maar ik vind de kwaliteit daar wel iets beter van. Ik vind 't wel ook erg lastig hoor. Mijn stijl is zo basic dat het haast niet te vinden is haha.

Edit oh ja Blijdesteijn in Tiel, zo'n fijne winkel met goede service. Daar komen we zo'n twee keer per jaar. Liv, welke merken koop jij daar graag? Ik vind 't voor mannen wel altijd makkelijker daar dan voor vrouwen, veel is wel een beetje ouwelijk.


Ik koop daar geen vast merk. Meestal lopen we er naar binnen, zien iets leuks en dan kopen we dat. We wonen in de buurt, dus lopen regelmatig een keer binnen. Al ben ik het er wel mee eens dat het voor mannen leuker is en voor vrouwen wat ouwelijk oogt. Je moet als vrouw wel echt goed zoeken. De schoenen vind k daar wel altijd leuk en lekker zitten. Als je in de buurt bent, laat het maar weten.


Wij zijn daar pas ook een keer binnen gelopen, gewoon om te kijken en vriend zocht broeken. Je kan er ook shoppen met een personal shopper zagen we, is toch ook wel een stukje extra service.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mrt 2019 13:23

Re: Waar koop jij je kleding?

Leuk Liv en Biscotti. Het is voor ons totaal niet in de buurt maar mijn man vindt het zo'n fijne winkel dat we daar graag voor heen en weer rijden. Laatst waren we er een middagje en hebben we ontzettend leuk geluncht in een delicatessenzaakje in Tiel.
Ja ze hebben echt goede service. Heel persoonlijk, zelfs als je geen personal shopper hebt. Toen we verloofd waren en toen onze zoon net geboren was (en we 'm meenamen toen ie drie weken oud was) kregen we een fles champagne van ze. Heel attent. Ze denken ook fijn met je mee inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mrt 2019 14:14

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik koop bijna alles in de sale, jeans koop ik het liefst van levi en dan vaak via vente exclusive, mexx vind ik ook fijn. Norah.nl heb ik ook het een en ander van in de kast en mijn jurkjes koop ik vaak bij topvintage. Het fijne daaraan vind ik dat ze elk kledingstuk opmeten dus je heel goed de maat in kan schatten.
2015 💙
<<

Anoniem321

Bericht 01 Mrt 2019 14:17

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik koop zelf vaak kleding bij de goedkope winkels. Hema, Primark, Takko, Terstal. En vaak heb ik daar achteraf spijt van omdat de kwaliteit slecht is en de kledingstukken al na een paar keer dragen geen goede pasvorm meer hebben.

Er zit wel een goede kwaliteitswinkel in een plaats bij mij in de buurt. Zij verkopen mooie en goede kleding, maar om een of andere reden voel ik me daar vaak zo opgelaten. Ik houd er niet van als er bij binnenkomst al verkoopsters naar me toe komen rennen of verkoopsters die me voor mijn gevoel op de vingers kijken en zich 'opdringen' zodra ik het kleedhokje uit kom met een kledingstuk dat ik pas. Dus ik kom daar bijna nooit.

Maar eerlijk is eerlijk, het werkt wel als ik echt advies nodig heb. Ik heb voor mijn gevoel niet zo'n goede kijk op bij wat bij elkaar past qua pasvorm en kleur en in die winkel heb ik al een aantal goede adviezen gekregen waar ik mee verder kon.

Tja, en dan bestel ik toch online de kleding naar aanleiding van het 'live' advies dat ik heb gekregen en misschien is dat niet helemaal fair.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mrt 2019 14:22

Re: Waar koop jij je kleding?

sinds ik afgevallen ben ga ik hier in het dorp na een winkel. Koop daar vaak only merk. Echt toeval want ik zoek gewoon uit wat leuk is en meeste is dan van only.
Voorheen ging ik altijd na ms mode en miss etam maar daar vind ik tegenwoordig niks leuks meer. bij ms mode is de kleinste maat mij nu ook te groot.

Verder ben ik vooral nog zoekende wat ik leuk vind en wat me staat
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mrt 2019 14:26

Re: Waar koop jij je kleding?

Sinds kort zit er ook een Norah winkel bij ons in 't dorp. Grappig dat jullie dat veel noemen. Ik kende het helemaal niet. Helaas is het niet echt mijn smaak maar het zag er wel uit als een prima winkel.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Mrt 2019 15:22

Re: Waar koop jij je kleding?

Caulfield schreef:Het hangt ook wel erg van je stijl af Pippa, wat vind je mooi? Ik kom bv graag bij COS, maar daar moet je van houden, beetje minimalistisch/Scandinavisch.
Verder Selected Femme, Minimum, Sissy Boy, Bellamy, And Other Stories (kwaliteit wisselend), Sofie Schnoor, Samsoe & Samsoe. Specifiek in Rotterdam kom ik graag bij SHPPR, Zilch, Objet Trouvé en Joline Jolink.
Bijenkorf kom ik ook graag, die verkopen veel merken waar ik van hou.


Ik ga ook graag bij SHPPR winkelen. Ga jij naar hun destockage?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Mrt 2019 15:45

Re: Waar koop jij je kleding?

Caulfield schreef:Het hangt ook wel erg van je stijl af Pippa, wat vind je mooi? Ik kom bv graag bij COS, maar daar moet je van houden, beetje minimalistisch/Scandinavisch.
Verder Selected Femme, Minimum, Sissy Boy, Bellamy, And Other Stories (kwaliteit wisselend), Sofie Schnoor, Samsoe & Samsoe. Specifiek in Rotterdam kom ik graag bij SHPPR, Zilch, Objet Trouvé en Joline Jolink.
Bijenkorf kom ik ook graag, die verkopen veel merken waar ik van hou.


Ik ben ook fan van Zilch! Zit helaas niet in mijn stad maar als ik in R’dam ben loop ik altijd even binnen. Ze hebben wel twee keer per jaar sample sale op een adres bij mij in de buurt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 01 Mrt 2019 16:38

Re: Waar koop jij je kleding?

AMM schreef:Ik zweer bij de shaping skinies van de h&m. Voor de rest veel vero moda en only. En nu shirtjes van pieces. Maar dat wist je al ;)


Ja deze! Die zitten echt heerlijk en ze kleden mooi af. Ik mis ze nu!

Verder heb ik geen vaste winkel, ik kom bij H&M, Primark, costess, sting, we, lola & liza, open32, scotch & soda... en ik bestel op zalando of wehkamp.
december 2016
juli 2019
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 01 Mrt 2019 19:06

Re: Waar koop jij je kleding?

Marin schreef:Leuk Liv en Biscotti. Het is voor ons totaal niet in de buurt maar mijn man vindt het zo'n fijne winkel dat we daar graag voor heen en weer rijden. Laatst waren we er een middagje en hebben we ontzettend leuk geluncht in een delicatessenzaakje in Tiel.
Ja ze hebben echt goede service. Heel persoonlijk, zelfs als je geen personal shopper hebt. Toen we verloofd waren en toen onze zoon net geboren was (en we 'm meenamen toen ie drie weken oud was) kregen we een fles champagne van ze. Heel attent. Ze denken ook fijn met je mee inderdaad.


Mag ik vragen waar je geluncht hebt? We wonen nu een klein halfjaar in een dorpje vlakbij Tiel en zijn de stad nog aan het ontdekken qua winkels en eetgelegenheden.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Mrt 2019 20:16

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik was vandaag nog in Tiel. Was lang geleden maar vond het er niet leuker op geworden qua winkels. Lunchen doen wij vaak op het hoekje tegenover de HEMA.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem317

Bericht 01 Mrt 2019 20:43

Re: Waar koop jij je kleding?

Biscotti schreef:
Marin schreef:Leuk Liv en Biscotti. Het is voor ons totaal niet in de buurt maar mijn man vindt het zo'n fijne winkel dat we daar graag voor heen en weer rijden. Laatst waren we er een middagje en hebben we ontzettend leuk geluncht in een delicatessenzaakje in Tiel.
Ja ze hebben echt goede service. Heel persoonlijk, zelfs als je geen personal shopper hebt. Toen we verloofd waren en toen onze zoon net geboren was (en we 'm meenamen toen ie drie weken oud was) kregen we een fles champagne van ze. Heel attent. Ze denken ook fijn met je mee inderdaad.


Mag ik vragen waar je geluncht hebt? We wonen nu een klein halfjaar in een dorpje vlakbij Tiel en zijn de stad nog aan het ontdekken qua winkels en eetgelegenheden.


Leuk! Als ik je kan helpen om de buurt te verkennen, hoor ik het wel. ;)
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 21:23

Re: Waar koop jij je kleding?

Caro schreef:
Caulfield schreef:Het hangt ook wel erg van je stijl af Pippa, wat vind je mooi? Ik kom bv graag bij COS, maar daar moet je van houden, beetje minimalistisch/Scandinavisch.
Verder Selected Femme, Minimum, Sissy Boy, Bellamy, And Other Stories (kwaliteit wisselend), Sofie Schnoor, Samsoe & Samsoe. Specifiek in Rotterdam kom ik graag bij SHPPR, Zilch, Objet Trouvé en Joline Jolink.
Bijenkorf kom ik ook graag, die verkopen veel merken waar ik van hou.


Ik ga ook graag bij SHPPR winkelen. Ga jij naar hun destockage?


Hou op Caro, mijn bankrekening is leger dan dan een biervat na carnaval. Ik mag niet. Ga jij?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Mrt 2019 22:10

Re: Waar koop jij je kleding?

Ik ga wel ja, ben wel benieuwd wat ze aanbieden. Meestal sla ik wel mijn slag bij hen op de 40% avonden, daarom ben ik wel benieuwd wat ze nu aanbieden.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 22:17

Re: Waar koop jij je kleding?

Misschien kom ik wel gewoon even koekeloeren :eyes:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 01 Mrt 2019 22:18

Re: Waar koop jij je kleding?

Alleen even koekeloeren kan geen kwaad toch? :angel:
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 22:46

Re: Waar koop jij je kleding?

Je bent slecht voor me.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers