Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 9 - plannen?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Feb 2019 12:11

Re: Week 9 - plannen?

Feline en Bliss: ik heb 1 les gehad! Hartstikke leuk, maar wel moeilijk. Of nouja ik weet prima wát ik moet doen maar als ik dat doe zink ik of naar de bodem of ik kom niet vooruit. Oefenen oefenen oefenen dus, en vnv les 2.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Feb 2019 12:14

Re: Week 9 - plannen?

Ik blijf het tof vinden dat je dat aan het doen bent.

Ik heb een normale week, gewoon werken, vanavond en woensdag sporten, donderdag heb ik extern een afspraak voor werk in R'dam en ga ik daarna na een vriendin en vrijdag heb ik een date met mijn vriend. Waar weet ik nog niet.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 25 Feb 2019 12:41

Re: Week 9 - plannen?

Maandag: gewoon werken, sporten, eten en vroeg naar bed.
Dinsdag: vroeg vliegen naar Londen voor werk, blijf daar tot en met donderdag. Ik hoop dat ik na het diner nog ergens de tijd vind om te sporten in het hotel, anders word ik helemaal zo gaar van het reizen en sociale verplichte praatjes.
Woensdag: in Londen voor werk inclusief allerlei events en diners. Leuk maar ook dodelijk vermoeiend.
Donderdag: overdag nog in Londen, eind van de middag terugvliegen, land om 20.10 dus hopelijk gaat het allemaal een beetje voorspoedig en dan nog even wat eten en naar bed.
Vrijdag: weekendje weg met Frankie, joepie! We gaan vrijdag naar een sauna/wellness inclusief allerlei behandelingen en chille dingen en zaterdag gaan we Den Bosch in. Zin innn!
Zondag weer thuis, dan ga ik beetje bijkomen en sporten.
<<

Anoniem317

Bericht 25 Feb 2019 13:31

Re: Week 9 - plannen?

Leuk, Harrison! Waar gaan jullie precies heen?

Ik heb deze week voorjaarsvakantie. Op de planning staat: klussen, ziekenhuisbezoek, verjaardag, huishouden, uitgebreid koken, vriendinnen, lezen en onze tweede auto moet apk gekeurd worden.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 25 Feb 2019 13:53

Re: Week 9 - plannen?

Ik ben helaas wat gevloerd door m'n zwangerschap, dus doe het vanaf nu rustig aan. Nog wel wat plannen staan deze week.
Vandaag: geen plannen, straks hopelijk even naar buiten.
Morgen: naar het ziekenhuis voor controle.
Woensdag: komt vriendin langs
Donderdag: komen m'n vriendinnen 's avonds langs met cadeautjes, ipv de babyshower die ze gepland hadden.
Vrijdag: nog geen plannen, maar ik verwacht nog wel een ziekenhuiscontrole.

Pippa, veel plezier dit weekend. Ik vond soldaat van Oranje zo fantastisch!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Feb 2019 17:25

Re: Week 9 - plannen?

Bliss schreef:Ja UN, ik was ook benieuwd hoe de lessen zijn!

Mijn week:
Maandag: thuis met N, wat dingen in het huishouden doen, even lekker naar buiten en eind van de middag naar de fysio
Dinsdag: werken (bluh geen zin na een week voorjaarsvakantie)
Woensdag: werken en heel misschien daarna naar de bios in m'n eentje
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, stiefdochter uit school halen
Zaterdag: afspraak met hypotheekadviseur, belastingaangifte doen, tapasavondje met m'n vriend
Zondag: geen plannen


Bijna vergeten, maar vrijdagavond ga ik met Carra naar All Stars de musical!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Feb 2019 17:48

Re: Week 9 - plannen?

Veel lastiger dan het lijkt dus UN! Tof dat je doorzet! Succes vanavond!
<<

Anoniem268

Bericht 25 Feb 2019 19:16

Re: Week 9 - plannen?

Maandag: scholingsdag op het werk
Dinsdag: vrij, middag fitness afspraak. Verder het huis leeg halen, wordt vrijdag verkocht.
Woensdag: vrij (‘thuis werken’, maar heb mijn taken af). De vaatwasser is kapot en iemand komt hem maken.
Donderdag: werken
Vrijdag: ochtend begrafenis oma van mijn partner, middag familie lunch en namiddag misschien nog een les geven op school, maar ik hoop dat het naar de ochtend wordt gezet. In de ochtend ook notaris gedoe om mijn huis te verkopen, maar ik ga ze machtigen.
Zaterdag: begin vakantie, hele dag niks gepland, maar zal wel gaan sporten.
Zondag: vrij, waarschijnlijk iets leuks met partner doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Feb 2019 21:10

Re: Week 9 - plannen?

Wij gaan donderdag avond nog naar Martijn koning in het theater. Waren we helemaal vergeten. Zagen net de kaartjes hangen . Gelukkig op tijd
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 25 Feb 2019 21:36

Re: Week 9 - plannen?

Maandag: gewerkt
Dinsdag: werken en uit eten met collega's
Woensdag: werken en mijn moeder is jarig
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij. De ochtend voor mezelf, dus denk sportschool en zonnebank of uitslapen of winkelen... 's middags met de oudste naar zwemles toe, ze gaat naar badje 2!
Zaterdag: kind naar balletles, 's middags komen mijn broer en schoonzus oppassen en ga ik met mijn man eindelijk iets leuks samen doen, namelijk uit eten en naar de film.
Zondag: geen plannen.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem321

Bericht 26 Feb 2019 13:18

Re: Week 9 - plannen?

Mijn werkdagen zijn ma, di, woe en vrij.
Vanavond en donderdagavond groepsles in sportschool.
Donderdagmiddag intakegesprek bij instantie mbt verwerking issues uit het verleden.
Vrijdag na het werk voortgangsgesprekje met leidster op kdv over zoon.
Zaterdagochtend leveren we zoon bij broer en schoonzus af en gaan zelf naar Antwerpen, zondagavond halen we hem daar weer op.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Feb 2019 13:34

Re: Week 9 - plannen?

Wat een leuke plannen Harrison (& Frankie). Veel plezier!

Gisteren: gewerkt

Vandaag: Vanochtend een nieuw vloerkleed gekocht, daarna gesport (PT), nu zit ik lekker in de zon in de speeltuin. Vanmiddag een informatief gesprek op een van de ambuposten en vanavond een bijscholing.

Woensdag: Werken

Donderdag: Vrij. Man werkt dus hele dag voor de kids zorgen.

Vrijdag: Werken en sporten.

Zaterdag&zondag: Ik verras mijn man met een nachtje weg, voor zijn verjaardag. We gaan naar hotel De Roode Schuur in Nijkerk. Het ziet er prachtig uit dus ik ben heel benieuwd!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Feb 2019 15:21

Re: Week 9 - plannen?

Maandag - lange dag gewerkt
Dinsdag - zoontje is ziek dus ik kan helaas niet echt van het mooie weer genieten, dus ik draai wat wasjes en ben een beetje aan het fröbelen, vanavond ballet
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - werken en boodschappen doen
Vrijdag - 's ochtends misschien babyzwemmen, verder ben ik de hele dag alleen met zoontje, ik heb verder niet echt plannen
Zaterdag - hopelijk bij mooi weer naar de stad wandelen en even bij de carnaval kijken, 's avonds lekker op de bank hangen met lekkere hapjes
Zondag - naar de kinderoptocht, verder nog geen plannen
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Feb 2019 18:30

Re: Week 9 - plannen?

Hier een redelijk rustige week.
Gisteren: vrije dag, wat klusjes in huis gedaan en wat mensen over de vloer van de woningbouw.
Vandaag: gewerkt en zo nog even ramen zemen.
Woensdag: werken en gesprek met praktijkondersteuner.
Donderdag: werken en s’avonds bij oma op visite.
Vrijdag: werken.
Weekend: ergens het weekend bij vrienden op bezoek, verder moeten we echt even de kelderkast uitmesten en voor de rest nog helemaal geen plannen. Heerlijk!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 26 Feb 2019 20:55

Re: Week 9 - plannen?

Maandag: gewerkt
Dinsdag: gewerkt, daarna nog met zoon naar zwemles (inhaalles)
Woensdag: Vrij: huishouden en 's avonds weer met zoon naar zwemles. Misschien ook alvast de boodschappen doen en / of een paar baantjes zwemmen
Donderdag: vrij, geen plannen
Vrijdag: werken
Zaterdag: waarschijnlijk een dagje met de trein weg met mijn zoon. Ik denk dat we naar Utrecht gaan maar dat weet ik nog niet helemaal zeker (tips in Utrecht of ergens anders zijn welkom - mits goed met OV bereikbaar)
Zondag: geen plannen
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Mrt 2019 20:05

Re: Week 9 - plannen?

Urban Naked schreef:Ma werken, savonds borstcrawlcursus
Di werken
Wo werken
Do werken, smiddags zwemles oudste, savonds naar een concert in de Melkweg
Vr lezen in groep 3, babyzwemmen
Za+zo nog geen plannen, ik hoop dat m’n man thuis is en dan ga ik helemaal niks doen. Ben gesloopt na een week voorjaarsvakantie in m’n uppie met m’n zoons.

Vandaag ipv babyzwemmen naar ballorig gegaan. En morgenavond ga ik naar een theatervoorstelling.
#teammaple🍁
<<

Anoniem262

Bericht 01 Mrt 2019 21:34

Re: Week 9 - plannen?

Fedora schreef:We hebben absoluut 0.0 plannen voor aankomende week. En telkens als ik dat schrijf wordt het een allemachtig druk weekje. Al heb ik daarvan nu nog geen weet.


Het niet hebben van plannen viel vies tegen. Woensdag hadden we een bezichtiging, donderdag een vergadering en verjaardag van mijn kleine nichtje en vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest. Ik heb nog zoveel meer gedaan, maar ik weet niet eens meer wat ik op welke dag heb gedaan voor de rest. Maar we hebben goede stappen vooruit gemaakt.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers