Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op tijd komen

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Feb 2019 23:17

Re: Op tijd komen

Over het algemeen ben ik wel op tijd. Hooguit eens een paar minuten te laat en dat laat ik dan ook netjes weten.
Dit is sinds de kinderen eigenlijk niet veranderd. Moet nu soms even wat meer haasten om vooral de peuter op tijd klaar te krijgen, maar dat lukt zo goed al altijd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 24 Feb 2019 18:47

Re: Op tijd komen

Ik ben meestal te vroeg 5/10 minuten
Carpe Diem
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 25 Feb 2019 10:28

Re: Op tijd komen

Eigenlijk altijd te vroeg.
Ik heb een hekel aan te laat komen, of moeten stressen of ik er wel op tijd ben.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Feb 2019 10:39

Re: Op tijd komen

Van kleins af aan altijd al stipt op tijd. Mijn ouders zeiden altijd al dat ik geen minuut te vroeg, maar ook zeker geen minuut te laat kwam. Nu met de kinderen eigenlijk niet anders.
Zeg ik nu ik bij de fysio lig en net een kwartier te laat was omdat ik L bij mijn zusje in bed ging leggen en hij keihard begon te krijsen. Tja, daar had mijn planning geen rekening mee gehouden....maar dat gebeurt me dus echt vrijwel nooit! Ook echt een hekel aan.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 25 Feb 2019 11:05

Re: Op tijd komen

Ik ben eigenlijk altijd wel op tijd. Ook met 2,3 of 4 kinderen. Breng 2 dagen in de week ook de kinderen van mijn broer naar school 's morgens. Ik snap ook niet dat je altijd te laat kan komen. Een keer, kan gebeuren, ongelukjes met kids zitten er nou eenmaal altijd wel in. Maar elke dag te laat op school komen snap ik niet.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 25 Feb 2019 14:46

Re: Op tijd komen

Meestal 5 of 10 minuten te laat. Ik vind het zelf altijd gruwelijk vervelend als mensen te vroeg langskomen als ik thuis heb afgesproken, dus ik probeer bij anderen in ieder geval niet te vroeg te zijn.

Als mensen later komen dan afgesproken, vind ik dat geen probleem.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 25 Feb 2019 14:55

Re: Op tijd komen

Derpy schreef:Meestal 5 of 10 minuten te laat. Ik vind het zelf altijd gruwelijk vervelend als mensen te vroeg langskomen als ik thuis heb afgesproken, dus ik probeer bij anderen in ieder geval niet te vroeg te zijn.

Als mensen later komen dan afgesproken, vind ik dat geen probleem.


Nou dat vind ik eigenlijk ook over het te vroeg zijn. Als ik bij mensen thuis kom en ik ben echt veel te vroeg, dan wacht ik wel even op de hoek van de straat, of ik bel even of het erg is dat ik er al ben.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 25 Feb 2019 15:32

Re: Op tijd komen

Misoe schreef:
Derpy schreef:Meestal 5 of 10 minuten te laat. Ik vind het zelf altijd gruwelijk vervelend als mensen te vroeg langskomen als ik thuis heb afgesproken, dus ik probeer bij anderen in ieder geval niet te vroeg te zijn.

Als mensen later komen dan afgesproken, vind ik dat geen probleem.


Nou dat vind ik eigenlijk ook over het te vroeg zijn. Als ik bij mensen thuis kom en ik ben echt veel te vroeg, dan wacht ik wel even op de hoek van de straat, of ik bel even of het erg is dat ik er al ben.


Bij een vriendin van me weet ik gewoon dat ze niet opendoet als je te vroeg bent, dat vind ik dan wel weer wat ver gaan, maar soms ben ik in de tien minuten voor iemand komt nog net als een razende door het huis aan het gaan om te zorgen dat het er stofvrij en opgeruimd uitziet :laughcry:
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 25 Feb 2019 15:38

Re: Op tijd komen

Derpy schreef:
Misoe schreef:
Derpy schreef:Meestal 5 of 10 minuten te laat. Ik vind het zelf altijd gruwelijk vervelend als mensen te vroeg langskomen als ik thuis heb afgesproken, dus ik probeer bij anderen in ieder geval niet te vroeg te zijn.

Als mensen later komen dan afgesproken, vind ik dat geen probleem.


Nou dat vind ik eigenlijk ook over het te vroeg zijn. Als ik bij mensen thuis kom en ik ben echt veel te vroeg, dan wacht ik wel even op de hoek van de straat, of ik bel even of het erg is dat ik er al ben.


Bij een vriendin van me weet ik gewoon dat ze niet opendoet als je te vroeg bent, dat vind ik dan wel weer wat ver gaan, maar soms ben ik in de tien minuten voor iemand komt nog net als een razende door het huis aan het gaan om te zorgen dat het er stofvrij en opgeruimd uitziet :laughcry:


Haha dat heb ik ook!
Mijn schoonouders zijn altijd een uur te vroeg met verjaardagen, soms wel irritant maar mijn schoonmoeder helpt altijd dus dat is wel fijn.

Ik ben eigenlijk altijd we op tijd, soms iets te vroeg.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Feb 2019 15:55

Re: Op tijd komen

Soleil schreef:Die ouders die standaard na de bel de school nog binnenlopen vind ik ook niet kunnen hoor. Dan moet je eerder opstaan.


Misschien hebben die er wel een reden voor. Ik ben op bepaalde dagen ook later op school, omdat ik eerst moet wachten tot E is opgehaald met de bus. De leerkrachten en de directie weten dit, maar ik heb dit echt niet met alle ouders besproken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Geel

Bericht 25 Feb 2019 16:06

Re: Op tijd komen

Het ligt er bij mij echt aan wat voor afspraak het is, dus het fluctueert. Ik stoor me wel aan mensen die zich storen aan mensen die ietsje te laat zijn. Ik vind dat echt zo'n non-issue. Kijk, een kwartier of later begint irritant te worden. Maar verder vind ik het echt totaal geen probleem als iemand wat later is, mits we daardoor niet de film/trein/whatever missen. Ik vermaak me wel, er zijn veel ergere dingen en is vast een goede reden.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Feb 2019 09:55

Re: Op tijd komen

Susan schreef:
Soleil schreef:Die ouders die standaard na de bel de school nog binnenlopen vind ik ook niet kunnen hoor. Dan moet je eerder opstaan.


Misschien hebben die er wel een reden voor. Ik ben op bepaalde dagen ook later op school, omdat ik eerst moet wachten tot E is opgehaald met de bus. De leerkrachten en de directie weten dit, maar ik heb dit echt niet met alle ouders besproken.

Ik heb hier serieus even over na moeten denken, omdat het zo ingeprent is bij mij. Maar ik heb je stukje gelezen en ik denk nu wat minder oordelend over te laat komers op school.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Feb 2019 11:35

Re: Op tijd komen

Ik ben meestal 10 tot 5 minuten te vroeg. Of precies optijd. Ook met kinderen.
Ik stel me in op 10 minuten te vroeg, bij de gastouder zijn we dan eigenlijk altijd precies op tijd.
En dan ben ik meestal daarna 5 minuten te vroeg op mijn werk.
Het komt maar zelden voor dat ik te laat ben. En als dat wel zo is, laat ik het weten.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Feb 2019 14:10

Re: Op tijd komen

Altijd te vroeg. Behalve bij de verloskundige. Die loopt standaard een half uur uit, dus daar kom ik nu altijd 'te laat' en dan zit ik nog 10 minuten te wachten.
Bij de huisarts en tandarts weet ik dat ik ook altijd moet wachten, maar toch ben ik daar te vroeg. Ook met kind.

Bij afspraken met vrienden zijn we op tijd of wat later, maar dan spreken we af 'rond een uur of...' en geen precies tijdstip. Tenzij het een etentjes waarbij om x uur iets gereserveerd is, dan zijn we weer 5 minuten te vroeg.
Laatst gewijzigd door Jip op 26 Feb 2019 14:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 26 Feb 2019 14:14

Re: Op tijd komen

Op afspraken met instanties kom ik standaard iets te vroeg (zo'n 5 tot 10 minuten).
Als we bij familie of vrienden op visite gaan en er is een tijd afgesproken, dan komen we meestal op tijd tot 15 min. na de afgesproken tijd. Ik zorg wel dat ik niet te vroeg ben.
Als mensen te vroeg bij mij komen, dan kan ik me daar wel een beetje aan storen, maar ook als ze meer dan een half uur te laat zijn.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Feb 2019 19:29

Re: Op tijd komen

Geel schreef:Het ligt er bij mij echt aan wat voor afspraak het is, dus het fluctueert. Ik stoor me wel aan mensen die zich storen aan mensen die ietsje te laat zijn. Ik vind dat echt zo'n non-issue. Kijk, een kwartier of later begint irritant te worden. Maar verder vind ik het echt totaal geen probleem als iemand wat later is, mits we daardoor niet de film/trein/whatever missen. Ik vermaak me wel, er zijn veel ergere dingen en is vast een goede reden.

Hier ben ik het wel mee eens.

Mensen te die vroeg bij mij thuis komen, kan ik zo slecht tegen. Omdat ik dan inderdaad nog bezig ben met allerlei dingen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers