Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tk maxx een leuke winkel?

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Feb 2019 13:27

Tk maxx een leuke winkel?

Heb het pas net ontdekt. Ze beweren 60% goedkoper te zijn dan de adviesprijs. Is het de moeite waard om erheen te gaan (het is niet echt in de buurt bij mij)? Met welke winkel(s) kan ik ze vergelijken, Primark? Op de site kan je nog niet online shoppen dus kijk ik op hun fb om te zien of het wat is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Feb 2019 13:29

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Volgens mij zijn het grotendeels restpartijen, dus je moet geluk hebben. Ik ben een keer in Engeland geweest en een keer in Den Haag en beide keren ben ik wel geslaagd. Het is niet echt een winkel om van tevoren te kijken wat je nodig hebt, meer om gewoon lekker te neuzen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Feb 2019 19:32

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Ik ken het zowel uit Amerika (waar het TJ Maxx heet overigens) en uit Engeland. Heb er wel een paar keer wat gekocht, een hele fijne trui en paar mooie vesten. M'n man koopt er wel eens jassen.
Ik weet niet precies waar ie allemaal zit in Nederland. Ik ken 'm alleen in Groningen omdat ik er wel eens met m'n moeder kom.

Je kunt 't niet echt vergelijken met de Primark, meer een soort algemene outlet met verschillende merken (maar ook niet merkkleding hoor), beetje soort mini warenhuisachtig (ze hebben ook wat woon- en beautydingen). Restpartijen van van alles dus.

Het heeft dus iig geen nut om op Facebook oid voor iets specifieks te kijken, gezien het restpartijen zijn en het vaak wisselt.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 04 Feb 2019 19:45

Re: Tk maxx een leuke winkel?

In Eindhoven zit er ook een. Ik vind het verschrikkelijk, het is er een rotzooi, de kleding is vaak ontzettend ouderwets en je moet net geluk hebben dat je maat er is.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Feb 2019 21:31

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Ik heb in de Amerikaanse winkels wel eens ondergoedsetjes en Allstars gescoord, dus er kunnen leuke dingen voor leuke prijzen tussen zitten. Je moet alleen net mazzel hebben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Feb 2019 00:19

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Ik ben er een paar keer geweest, maar vind t echt een depressieve toko. Voor merkkleding betaal je nog steeds veel, tenminste, voor de echte high fashion merken als Versace of Moschino. Veel kleine maatjes ook.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 05 Feb 2019 08:31

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Ik ben fan van de tk Maxx. Wij gaan altijd naar de Tk Maxx in Duitsland. Ook ken ik het van mijn vakanties in Londen.
<<

Brooke

Bericht 05 Feb 2019 11:48

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Prosecco schreef:In Eindhoven zit er ook een. Ik vind het verschrikkelijk, het is er een rotzooi, de kleding is vaak ontzettend ouderwets en je moet net geluk hebben dat je maat er is.


Inderdaad, twee keer binnen geweest, maar kan mij niet bekoren. Al zou ik iets voor niks mogen uitzoeken, zou ik nog niet weten wat te nemen. Vind het bovendien een sfeerloze winkel. Althans die in Eindhoven dan.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2019 12:15

Re: Tk maxx een leuke winkel?

Leaf schreef:Ik ben er een paar keer geweest, maar vind t echt een depressieve toko. Voor merkkleding betaal je nog steeds veel, tenminste, voor de echte high fashion merken als Versace of Moschino. Veel kleine maatjes ook.


Jij bent toch diegene wie op tv was omdat haar hond is dood gebeten? Sorry dat ik het vraag, want ik herinner me dat, maar weet het niet zeker. Zo ja, meid jij bent zo slank dus volgens mij heb jij niet bepaald een grote maat. Ik daarin tegen zal eruit scheuren.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Feb 2019 20:44

Re: Tk maxx een leuke winkel?

caribbeanlover schreef:
Leaf schreef:Ik ben er een paar keer geweest, maar vind t echt een depressieve toko. Voor merkkleding betaal je nog steeds veel, tenminste, voor de echte high fashion merken als Versace of Moschino. Veel kleine maatjes ook.


Jij bent toch diegene wie op tv was omdat haar hond is dood gebeten? Sorry dat ik het vraag, want ik herinner me dat, maar weet het niet zeker. Zo ja, meid jij bent zo slank dus volgens mij heb jij niet bepaald een grote maat. Ik daarin tegen zal eruit scheuren.


Jep, dat ben ik inderdaad. Maar met 1.84 hoef ik me echt niet in een S-je proberen te proppen hoor ;) ik heb boven L/XL en onder 38.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers