Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

<<

Anoniem20

Bericht 27 Okt 2013 21:43

En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Dat kan natuurlijk ook nog :)

Mijn oudste heeft meer voorkeur voor mijn ouders, maar dat komt ook doordat mijn moeder 2x in de maand oppast, en het eerste anderhalf jaar mijn schoonouders niet in NL hebben gewoond.
<<

Anoniem83

Bericht 27 Okt 2013 21:49

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Oudste vind het leuker bij mijn ouders omdat die een hond hebben en meer meisjesspeelgoed, maar ze vind allebei de opa's en oma's even lief verder hoor. Jongste maakt het niks uit, althans die zegt nog niet zoveel. Hij vindt alles prima.
<<

Anoniem275

Bericht 27 Okt 2013 21:49

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

T heeft duidelijk een voorkeur voor mijn vader, alleen als hij erg moe is zoekt hij mijn moeder op (als hij daar is) omdat hij dan meer rust krijgt ;)
bij mijn schoonouders trekt hij meer naar mijn schoonmoeder toe, maar die ziet hij ook vaker. verder is bij de schoonfamilie de jongste tante huizenhoog favoriet!
<<

Anoniem75

Bericht 27 Okt 2013 21:52

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Tot nu toe nog niet eigenlijk.
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 27 Okt 2013 21:53

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Mijn dochter heeft een voorkeur voor mijn vader. Mijn schoonmoeder dringt zich erg aan haar op en zorgt er eigenlijk voor dat mijn dochter dan minder snel naar haar toe gaat. Vanwege de afstand ziet mijn dochter haar opa veel minder dan haar oma, maar toch een duidelijke voorkeur dus. Mijn moeder is overigens overleden en mijn schoonvader woont in het buitenland, dus die zijn niet in beeld.
Maart 2012 September 2014
<<

Anoniem 82

Bericht 27 Okt 2013 21:58

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Ja, ze heeft een voorkeur voor mijn moeder. De rest van de opa's /oma's vindt ze ook leuk hoor, maar mijn moeder is wel favoriet. Maar ze ziet mijn moeder ook bijna elke dag, en dat is vanaf het begin al zo geweest. Dus die band is daardoor ook veel sterker denk ik. Wel heel leuk om te zien!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 27 Okt 2013 22:00

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Mijn jongens hebben duidelijk voorkeur voor mijn schoonouders, ondanks dat ze mijn ouders even vaak zien. Als ze bij mijn ouders zijn hebben ze het wel altijd erg naar hun zin, geen idee waar dat vandaan komt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Okt 2013 22:08

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Huh? Ik denk dat heb ik toch al gezegd? Maar dit is de andersomversie :)
Mijn kinderen hebben dus beide voorkeur, eerlijk verdeeld, dat dan weer wel. Ik heb ook geen idee waar het vandaag komt, het is nu eenmaal zo.
<<

Anoniem20

Bericht 27 Okt 2013 22:30

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Tangerine schreef:Huh? Ik denk dat heb ik toch al gezegd? Maar dit is de andersomversie :)
Mijn kinderen hebben dus beide voorkeur, eerlijk verdeeld, dat dan weer wel. Ik heb ook geen idee waar het vandaag komt, het is nu eenmaal zo.



jouw post was ook de aanleiding voor mijn 'andersomvraag' :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Okt 2013 22:46

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Hier is er momenteel een voorkeur voor opa, maar een jaar geleden waren de oma's favoriet.
<<

Anoniem16

Bericht 27 Okt 2013 22:47

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

R heeft een duidelijk voorkeur voor de opa's. Maar ja die voetballen met hem, bouwen met de lego etc. En vooral lego is helemaal in zijn straatje.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Okt 2013 22:49

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Hier ook een voorkeur voor de opa's. Omdat zij meer het leuke gedeelte op hen nemen en niet de verzorging, denk ik.

Louise is ook gekker op papa dan mama, denk ik. Of ze is gewoon een mannenfan (moet ik in het oog houden als ze gaat puberen).
AfbeeldingAfbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 27 Okt 2013 22:52

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Ja duidelijke voorkeur voor mijn ouders, maar die ziet ze ook 2 x per week.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 27 Okt 2013 22:55

Re: En hebben jouw kinderen voorkeur voor een opa / oma?

Nee, N. is even dol op al haar grootouders.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers