Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 02 Feb 2019 09:56

Weekend!

Het is weer zo ver! Hebben jullie nog plannen?

Mijn vriend is vanochtend vroeg weggegaan en komt morgenavond pas weer thuis dus ik heb de tijd aan mezelf. Ga een beetje rommelen in huis, vanavond uit eten met vriendinnen en een boek lezen denk ik.

Fijn weekend allemaal!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Feb 2019 10:08

Re: Weekend!

Wij zijn gisteravond uiteten geweest.
Vandaag overdag geen plannen, vanavond weer uiteten.
Zondag ook geen plannen. Alvast beetje inpakken waarschijnlijk.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 02 Feb 2019 10:13

Re: Weekend!

Lekker Marin! Gaan jullie op vakantie?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Feb 2019 10:20

Re: Weekend!

Ja, maar allebei los van elkaar. En m'n zoontje gaat bij m'n moeder logeren dus daar wil ik iig zondag voor inpakken. Voor mezelf doe ik maandag wel.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 02 Feb 2019 10:30

Re: Weekend!

Heerlijk!
Gisterenavond op tijd naar bed gegaan, ben altijd doodmoe op vrijdagavond.

Ik vertrek zo met zoon naar de open dag van de middelbare school, daarna gaan we boodschappen doen, mijn ouders komen eten vanavond, en ik wil van te voren nog een stuk met de honden lopen. Vanavond WIDM kijken!

Morgenvroeg eerst repetitie, en daarna heb ik geen plannen. Beetje in huis rommelen, chillen op de bank onder een denkentje.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 02 Feb 2019 10:45

Re: Weekend!

Wat lekker Marin, ook dat jullie zo makkelijk hem kunnen laten logeren ergens of een oppas hebben.
Wij hebben allemaal een zware verkoudheid, wil het geen griep noemen.
Gister desondanks naar zwemles geweest met de oudste en de jongste bij mijn vader gebracht.
Zometeen haal ik haar op van balletles en verder doen we niks bijzonders vandaag. Vanavond ga ik naar een feest toe, en 30+ party met 80s en 90s en houseclassics. Ben benieuwd. Schijnt dat er voornamelijk 40+ en 50+ rondloopt, maar dat vind ik juist leuk.
Morgen met de kids naar Monkeytown ofzo. Kan ik daar uitbrakken.
Fijn weekend allemaal.
04-2014
10-2015
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Feb 2019 10:49

Re: Weekend!

Gisteravond verjaardag van mijn schoonmoeder.
Vandaag: Eerst wat aanrommelen in huis, vanavond eten bij mijn ouders en dan verjaardag van mijn vader.
Morgen: 's Middags verjaardag van mijn nichtje.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 02 Feb 2019 14:55

Re: Weekend!

Gisteravond: gewoon lekker thuis met zoon
Vandaag: Vanmorgen naar de kapper geweest, daarna samen met zoon speelgoed uitgezocht (er kan lekker veel naar zolder / weg, fijn!). Nu thuis wat omrommelen / lezen.
Morgenochtend gaan we met vrienden en hun kinderen schaatsen, 's middags even naar mijn broer en zwager op bezoek om hun nieuwe poezen te bekijken.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Feb 2019 16:30

Re: Weekend!

Ik ben net klaar met werken; helaas altijd op zaterdag. Vanavond relaxed film kijken met vriend. Morgen dagje thuis rommelen. Uitzoeken / opruimen, lekker spelen met zoon & wat boodschappen doen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem271

Bericht 02 Feb 2019 17:23

Re: Weekend!

Gisteravond naar een voetbalwedstrijd geweest. Was érg gezellig, net als het vieren van de winst erna. Heb er nu nog ‘plezier’ van :palm:

Vandaag heb ik een nieuw jurkje gekocht in de stad, een piercing laten zetten, naar het reisbureau geweest, boodschappen gedaan en nu ga ik lekker op de bank liggen. Boek lezen, serie kijken, dutje doen. Vanavond gaan we Flikken Maastricht terug kijken en gewoon lekker tv kijken samen.

Morgen heeft mijn vriend open dag op zijn werk. Ik hoop uit te slapen en heb in de middag een verjaardag. ‘s Avonds gaan mijn zusje, mijn vriend en ik uit eten.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Feb 2019 17:36

Re: Weekend!

Wij vieren mijn dochter haar tiende verjaardag. Tiende! 10!
Bizar, 10 jaar verder. We vieren het klein, vind ze fijn :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Feb 2019 19:04

Re: Weekend!

Ik had vandaag cursus van 10.00-16.30 heel interessant maar wel veel informatie.
Na het eten lekker op de bank voor wie is de mol.
Morgen moet mijn man werken en hebben wij een rustig dagje. Dochter is ziek, maar wel aan de beterende hand.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 02 Feb 2019 22:07

Re: Weekend!

Niks! Woehoe!
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Feb 2019 23:15

Re: Weekend!

Vandaag niks gedaan, even bijkomen na een hectische werkweek waarin m'n dochter ook hartstikke ziek was. Ze lijkt nu gelukkig weer iets aan de beterende hand, maar krijgt wel tandjes en dat doet zeer. Veel gebroken nachten gehad deze week!
Morgen ga ik lunchen en winkelen in Utrecht met een vriendin.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem268

Bericht 03 Feb 2019 10:12

Re: Weekend!

Gisteren heb ik de open dag op school moeten draaien en ‘s avonds uit eten met vriend en daarna met een vriendin in de stad wat gedronken.
Vandaag doe ik niks!
<<

Anoniem294

Bericht 03 Feb 2019 11:09

Re: Weekend!

Wij hebben gisteren echt niks gedaan, de hele dag thuis. De meiden hadden de vloer bezaaid met Playmobil, zoon heeft veel gegamed. Die was gelukkig met de natte sneeuw de hele dag :smile:
Zelf heb ik een paar poker toernooien gedaan en man heeft het huis gesopt en aan kant gemaakt.

Vandaag gelukkig een mooie zonnige dag. Ik rij zo naar het dorp waar ik vandaan kom, even langs mijn oma, daar zit de hele familie zo ongeveer. En daarna bij mn zus langs. Kinderen verdwijnen daar naar boven op de kamers bij pubernicht en puberneef dus zus en ik hebben tijd samen!
<<

Anoniem279

Bericht 03 Feb 2019 11:25

Re: Weekend!

Wij zijn gisteren alvast een beetje gaan oriënteren voor een auto straks. Vandaag gaan we in huis een beetje opruimen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Feb 2019 14:49

Re: Weekend!

Vrijdag naar Schiphol geweest Mijn broer ophalen
Gister overdag weinig. En in de avond gingen we naar de ziggodome concert Ilse de lange. Had ik voor mijn verjaardag gehad. En gelukkig hadden we zit plekken. Was daarna compleet kapot

Vandaag wie is de mol terug kijken en verder weinig
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers