Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 28 Jan 2019 22:49

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik heb am, b en c.

Ik rij een schakelauto.

En ik zie dat ik t ook krijg als ik hem verleng.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 28 Jan 2019 23:02

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik heb mijn B rijbewijs, met daarbij de standaard AM en T. Wij hebben zowel een schakel- als een automaatauto, beide kan ik prima in rijden. Soms is het even omschakelen als ik van de ene naar de andere auto ga. Dan wil ik bijv. weer een koppeling intrappen die er niet zit of rijd ik zonder terug te schakelen over een rotonde :palm: gelukkig went het ook weer snel.
2011 2012 2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jan 2019 23:40

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik heb B rijbewijs. Maar heb even op mijn pasje gespiekt. Daar staat ook AM op.

Wij hebben handgeschakelde auto. Al vind ik automaat wel zo fijn.
2014 2016
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 29 Jan 2019 12:47

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik moest ook even kijken, AM en B staat er op mijn rijbewijs. Ik wist wel dat ik met een aanhanger mag rijden en op een scooter.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Jan 2019 21:48

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik heb het B rijbewijs en AM heb ik erbij gekregen. Ik rijd in een handgeschakelde auto, mag graag flink snel optrekken, dus dan rijd ik liever in een schakelbak. Ik heb ook regelmatig automaat gereden, maar vind handgeschakeld toch prettiger.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Jan 2019 21:59

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

B en daarbij AM, maar mij zul je niet snel op een scooter zien.
Ik rijd in een automaat. Heb wel les gehad in een schakelauto, maar vind een automaat heerlijk rijden!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 29 Jan 2019 22:01

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

B, AM en sinds vandaag ook T. Echt te gek. Ik ga eens bedenken wanneer ik mijn T kan gebruiken.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 23:07

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

June schreef:B, AM en sinds vandaag ook T. Echt te gek. Ik ga eens bedenken wanneer ik mijn T kan gebruiken.

Kom maar langs! :D
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 30 Jan 2019 14:08

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

Ik heb B, AM en T. Ik rijd handgeschakeld, ik weiger in een automaat te rijden dat vind ik echt helemaal niks.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 30 Jan 2019 18:57

Re: n.a.v. Wat voor rijbewijs heb jij?

June schreef:B, AM en sinds vandaag ook T. Echt te gek. Ik ga eens bedenken wanneer ik mijn T kan gebruiken.


Ik ging eens op mijn rijbewijs kijken en zie dat ik met mijn verlenging ook T erbij gekregen heb, benieuwd wanneer ik die ooit zal gebruiken.

We hebben nu automaat, omdat de auto dat had. Volgende mag van mij best weer handgeschakeld zijn, hoewel voor het milieu en de auto waarschijnlijk automaat beter voor mij is (ben echt te lui om steeds te schakelen bij rotondes bijvoorbeeld :smile: :palm: )
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron