Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Jan 2019 21:47

Het is weer weekend!

Wat ga jij doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Jan 2019 21:56

Re: Het is weer weekend!

Ik ben net terug van een wandeling met een vriendin. In de regen, en helemaal verkleumd. Ik heb al lekekr warm gedoucht maar zit nu nog te rillen. Maar het was wel heel gezellig!
Verder helemaal geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Jan 2019 22:01

Re: Het is weer weekend!

Ah Lookie, lekker en niet lekker tegelijkertijd is dat.

Ik heb vanavond een chillavondje in m'n eentje.

Morgenochtend heb ik een kraamshoot. En morgenmiddag verjaardagsfeestje van nichtje.

Zondag gaan we lunchen bij m'n oom en tante.
Let's discover the world together.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Jan 2019 22:05

Re: Het is weer weekend!

Oh leuk Marin, een kraamshoot! Veel plezier (ook met de andere activiteiten)!
<<

Anoniem271

Bericht 25 Jan 2019 22:08

Re: Het is weer weekend!

Morgen gaan we even naar de moeder van mijn vriend. Zondag krijgen we visite. Verder lekker rustig!
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jan 2019 22:11

Re: Het is weer weekend!

Morgen hardlopen, oudste naar atletiek, jongste naar peutergym, oudste naar een kinderfeestje en erna door naar proefzwemmen. ‘S avonds komen mijn ouders eten en gaat mijn vriend PSV - FC Groningen. Zondag hardlopen en erna weer alleen met de kinderen, ik denk koekjes bakken ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Jan 2019 22:15

Re: Het is weer weekend!

Vanavond doe ik niks, ik duik zo m'n bed in, beetje oververmoeid.
Morgenochtend ga ik met stiefdochter twee virtuele lessen van Basic Fit doen voor de tv. :P 's Middags gaat m'n vriend met dochter en stiefdochter naar de verjaardag van zijn neefje en ik blijf thuis. Heb gezegd dat ik niet kom, wil een beetje bijtanken. Nu al zin in. RUST!
Zondag ben ik de hele dag op pad met N. Vertrek rond tienen naar een vriendin in het oosten, haar zoontje was deze week jarig. Na een paar uurtjes rijd ik door naar m'n moeder. Daar blijf ik ook eten en daarna rijden we weer naar huis.
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Jan 2019 22:24

Re: Het is weer weekend!

Vanavond niet zo veel meer. Zo naar bed nog even een tijdschrift lezen. Morgen moet ik de hele dag werken, eten we daarna bij zusje en haar kindjes (vriend is skieen) en dan daarna met mijn vader naar PSV. Zondag komen vrienden naar ons nieuwe huis kijken. Nog geen idee hoe laat, zal wel de ochtend worden. In ieder geval hebben we het andere dagdeel niks.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jan 2019 22:58

Re: Het is weer weekend!

Niet veel moet morgen even mijn fiets ophalen bij mijn ouders. Het was zulk rot weer einde van de middag dat ij thuisgebracht ben. En moet even boodschappen halen

Zondag denk even naar opa in het ziekenhuis tenzij er al anderen gaan, teveel bezoek tegelijk mag niet
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Jan 2019 23:02

Re: Het is weer weekend!

Wij hadden vandaag al weekend met z'n 3en.
Wij gingen naar de financieel adviseur en zullen onze hypotheek oversluiten voor lagere maandlasten. Opa was hier om op te passen. Toen dochter vanmiddag sliep ben ik even alleen gaan shoppen en goed geslaagd.
Morgenochtend ergens koffie drinken met z'n 3en. Vriend gaat 's middags naar Eindhoven, uit eten en naar PSV 's avonds. Ik ben alleen met dochter, lekker relaxed.
Zondagochtend rapporten maken en 's middags naar een peutervoorstelling in het muziekgebouw aan 't ij met nichtje en schoonzus.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Jan 2019 23:06

Re: Het is weer weekend!

Ik zou morgenavond een late dienst hebben, maar zit met een fikse keelontsteking op de bank en heb me ziek gemeld.
Hier een weekendje rust. We hadden verder sowieso geen plannen staan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 25 Jan 2019 23:33

Re: Het is weer weekend!

Ik had vandaag al weekend, want ben elke vrijdag vrij.
Heb vanmorgen het hele huis opgeruimd. Vanaf vlg week komt er een hulp.
Daarna de oudste van school gehaald en naar zwemles geweest. De jongste was een draak daar en gaat voortaan maar naar opa en oma een uurtje. Mennn... ik kon er een uur achteraan rennen en ze is al 3.
Toen ik thuis kwam moest ik naar de open dag van mijn werk en daarvan kwam ik om 21.30 thuis.
Morgen balletles van kind, boodschappen doen, een taart bakken en naar mijn opa en oma van 83. Dat doen we elke week. Ik koester het heel erg dat ik ze nog steeds heb.
Zondag willen we iets leuks doen met de kids maar weten nog niet wat. Misschien zwemmen of naar monkey town, alhoewel ik dat laatste verschrikkelijk vind :smile: .
04-2014
10-2015
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Jan 2019 23:46

Re: Het is weer weekend!

Wij gaan morgen lekker de drukte in bij de winter Efteling.
Verder geen plannen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jan 2019 00:47

Re: Het is weer weekend!

Leuke plannen allemaal!

Ik heb vandaag gewerkt, morgen ook.
Zondag, maandag en dinsdag ben ik lekker vrij!
En heb nog eigenlijk niks bijzonders gepland. Alleen een etentje zondag avond, en maandag morgen massage.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Jan 2019 04:08

Re: Het is weer weekend!

Het is Australia Day en we hebben festival tickets. Helaas heeft R koorts dus man blijft thuis maar ik ben onderweg in 43 graden buiten. Hahaha dat wordt wat! Zondag hele dag bijkomen en met R naar dokter.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Jan 2019 09:29

Re: Het is weer weekend!

Leuke plannen allemaal.

Wij hebben een rustig weekend.
Mijn man heeft vandaag en morgen vroege dienst. Dus ik ben het grootste deel van de dag alleen met de kinderen.
Straks even boodschappen doen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem291

Bericht 26 Jan 2019 09:36

Re: Het is weer weekend!

Wij hebben vandaag een bruiloft dus gaan ons zo maar eens klaarmaken. Morgenochtend beetje uitslapen en dan zoon ophalen bij opa en oma, opa komt hem vanmiddag ophalen op de bruiloft en dan blijft hij daar slapen.
<<

Anoniem262

Bericht 26 Jan 2019 09:44

Re: Het is weer weekend!

Dit weekend hebben we geen bijzonderheden. Vandaag heeft mijn man als zijn persoonlijke rustdag ingelast en zoals ik heb vernomen heb ik tot 19.00u vanavond geen beschikking over de televisie. Ik ben milder geworden sinds we hier wonen, dus zoiets als Playstation kan nu gewoon en dat wordt natuurlijk direct gebruikt. Vanavond komt er voetbal op en dat kijkt mijn man via de laptop, dus ik heb vanavond tijd voor 90 days, denk ik? Morgen hebben we ook niets. Lekker rustig. :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jan 2019 10:47

Re: Het is weer weekend!

Hoezo kon dat eerst niet dan Fedora, die PlayStation?

Ik ga straks even dik boodschappen doen. Vanmiddag komen m’n schoonouders. M’n man werkt de hele dag tot vnv laat. Vnv wil ik gaan zwemmen.
Morgen heb ik een optreden in de buurt van Rotterdam en daarvoor ben ik vanaf 12.00 tot 19.00 de deur uit. Morgenavond lessen voorbereiden en huis opruimen.
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 26 Jan 2019 10:54

Re: Het is weer weekend!

Happy weekend!

Ik was gister eerst sporten en het was zo leuk. Ik ga nooit op vrijdagavond naar die les maar het was net een feestje haha. En goed begin van het weekend. Daarna wezen borrelen in Haarlem met een vriendin. Haar nieuwe lover haakte ook nog even aan en volgens mij zag ik de man van Marin ook in die kroeg haha! Lig nu nog lekker in bed, mijn vriend is ontbijt halen. Ga zo sporten, vis halen, naar de waxbar en vanavond eten en borrelen met m’n zus. Wil eigenlijk tussendoor nog even een lading boodschappen doen. Morgen lunchen met een vriendin en misschien nog even sporten maar verder geen ingewikkelde plannen. Denk dat ik ‘s avonds uitgebreid ga koken.
<<

Kira

Bericht 26 Jan 2019 11:08

Re: Het is weer weekend!

Ik heb gisterenavond onder een dekentje op de bank gelegen, voelde me niet helemaal fit.
Vanmorgen uitgeslapen, zoon is bij een vriendje en ik heb niet echt plannen vandaag. Mijn ouders komen even en ik wil even naar de winkel.
Morgen repetitie en verder thuis chillen.
Vrije weekenden komen niet heel vaak voor dus even van genieten.
<<

Anoniem317

Bericht 26 Jan 2019 11:10

Re: Het is weer weekend!

Gisteravond zijn we naar een cabaretvoorstelling geweest. Was leuk!

Ik heb vanmorgen de keuken al schoongemaakt. Verder wil ik vandaag nog boodschappen doen en de benedenverdieping schoonmaken. Vanavond ploffen we op de bank met een serie. Mijn vriend gaat vandaag nog wat klusjes in de badkamer doen.

Voor morgen hebben we nog geen concrete plannen. We zien wel. Lekker!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 26 Jan 2019 12:58

Re: Het is weer weekend!

Gister heb ik mijn nagels laten doen en verder niet zoveel gedaan. Mijn vriend ging uiteten en borrelen met een vriend van hem en ik heb documentaires gekeken.

Vandaag gaan we samen ergens lunchen en even de stad in. Vanavond heb ik verder geen plannen.

Morgen gaan we bij vrienden langs om hun nieuwe huis te bekijken.

Fijn weekend iedereen!!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 26 Jan 2019 20:13

Re: Het is weer weekend!

Harrison schreef:Happy weekend!

Ik was gister eerst sporten en het was zo leuk. Ik ga nooit op vrijdagavond naar die les maar het was net een feestje haha. En goed begin van het weekend. Daarna wezen borrelen in Haarlem met een vriendin. Haar nieuwe lover haakte ook nog even aan en volgens mij zag ik de man van Marin ook in die kroeg haha! Lig nu nog lekker in bed, mijn vriend is ontbijt halen. Ga zo sporten, vis halen, naar de waxbar en vanavond eten en borrelen met m’n zus. Wil eigenlijk tussendoor nog even een lading boodschappen doen. Morgen lunchen met een vriendin en misschien nog even sporten maar verder geen ingewikkelde plannen. Denk dat ik ‘s avonds uitgebreid ga koken.


Haha die man van Marin toch. Dacht hem te herkennen in een promofilmpje op FB van het feest K.TFB.
04-2014
10-2015
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Jan 2019 20:33

Re: Het is weer weekend!

Mijn dirty mind kan het woord promofilmpje niet aan. :smile:

Ik had een hoop plannen maar lig ziek in bed. Ik denk dat ik voor de eerste keer in mijn leven griep heb. Joehoe, wat een ellende.

Fijn weekend allemaal!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers