Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 13 Mei 2019 00:21

Re: Disneyland Parijs

ekiaam87 schreef:
Jorja schreef:Aangezien hier de Disney-fans zitten. Ik ga onverwachts naar Hong Kong. En daar zit natuurlijk ook een DisneyPark. Iemand daar wel eens geweest? Denk wel dat het heel tof is (ook omdat ik dan bij 3 van de 5 disneyparken ben geweest), maar kost wel gelijk bijna 80 euro of zo. En ik ben alleen, dus of het dan het geld waard is? Maar weet ook niet of ik ooit deze kans nog zal hebben natuurlijk.


Ik zou gaan :)
Heb diverse vlogs gezien van mensen die daar waren en tripreport gelezen.
Het is wel aan ander park dan Parijs, het kasteel is al anders. Maar als ik die kans zou hebben zou ik hem pakken. Op YouTube staan heel veel filmpjes en vlogs over het park.

Dat het anders is dan Parijs is alleen maar een plus. Als het precies hetzelfde dan is het niet echt een toegevoegde waarde. Zal wat filmpjes op gaan zoeken. Ben wel benieuwd, dus denk inderdaad dat ik het wel ga doen, want ik denk niet dat ik die kans nog een krijg.
Thanks voor de reacties.

@flo, wij hadden voor de zekerheid gereserveerd, slechts 2 dagen van te voren en ter plekke bleek dat het niet echt nodig was geweest, maar je weet het natuurlijk nooit van te voren. Ik was er in een rustige periode (begin februari), dus oktober zal wel anders zijn.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 13 Mei 2019 07:42

Re: Disneyland Parijs

De periode na 3 koningen ( na 6 jan) tot de vakantie in februari voor de Fransen is rustig.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 13 Mei 2019 12:42

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:
Sawadee schreef:Hier staan toch de menukaarten?
https://www.discoverthemagic.nl/disneyl ... enus-paris

Thanks! Daar was ik nog niet eerder op uit gekomen. Alleen op het overzicht van de restaurants. Ik kan voor oktober nu toch nog niet reserveren maar ik ga m’n vriend eens laten kijken.


Graag gedaan! Scheelt een hoop stress en gedoe hopelijk straks!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 13 Mei 2019 17:56

Re: Disneyland Parijs

Juli 2019
<<

Anoniem279

Bericht 13 Mei 2019 19:02

Re: Disneyland Parijs

Ik ben uiteindelijk ook maar even via tripadvisor foto’s gaan bekijken en ik denk dat dat inderdaad wel een goede kanshebber is :thumbup:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mei 2019 19:28

Re: Disneyland Parijs

Plaza Gardens is ook altijd lekker!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers