Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs

<<

Anoniem279

Bericht 06 Mei 2019 21:30

Re: Disneyland Parijs

Studiebol schreef:Ik weet dat ik twee jaar geleden wel gereserveerd heb,vooral omdat wij wel kinderen hebben. Maar ik kon online bij de restaurants de menukaarten vaak al wel zien. Misschien is dat nog een tip voor je Flo.

Lief dat je meedenkt, maar zie m’n laatste zin :)
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 06 Mei 2019 22:24

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:Ik up dit topic even. Het duurt nog even voor we gaan maar toevallig kwam het gisteren even ter sprake. Ik weet eigenlijk dat je restaurants moet reserveren, of in elk geval, dat is wat ik overal lees/hoor. Maar betekent dit automatisch dat als je níét van te voren reserveert, er ook gewoon geen plek is? M’n vriend en ik gaan met zijn tweetjes, dus niet met een complete groep, twee personen zijn wat makkelijker in te voegen lijkt me. Of denk ik daar te makkelijk over?
Los van dat we eigenlijk liever ter plekke beslissen en we nog geen zin hebben om daar van tevoren over na te denken (wat moet, dat moet hoor) is mijn vriend geen makkelijke eter en zou hij liever eerst het menu doorkijken. Dat wordt natuurlijk lastiger als je van te voren moet reserveren, niet elk restaurant heeft een menu op de Disney site staan.


Daar denk je in ieder geval wel te makkelijk over. Dus reserveren gewoon doen. Je kan nog altijd annuleren.
Tja zonder reservering kan ook, maar dan heb je kans dat je soms best wel lang moet wachten.

Welke periode ga je?
<<

Anoniem279

Bericht 06 Mei 2019 22:44

Re: Disneyland Parijs

We gaan in oktober, doordeweeks.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Mei 2019 19:18

Re: Disneyland Parijs

Aangezien hier de Disney-fans zitten. Ik ga onverwachts naar Hong Kong. En daar zit natuurlijk ook een DisneyPark. Iemand daar wel eens geweest? Denk wel dat het heel tof is (ook omdat ik dan bij 3 van de 5 disneyparken ben geweest), maar kost wel gelijk bijna 80 euro of zo. En ik ben alleen, dus of het dan het geld waard is? Maar weet ook niet of ik ooit deze kans nog zal hebben natuurlijk.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 10 Mei 2019 22:57

Re: Disneyland Parijs

Ik ben er nu, gisteren aangekomen en blijven tot zondag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Mei 2019 23:57

Re: Disneyland Parijs

Leuk Linnie, ben benieuwd hoe je het vind!
<<

Anoniem279

Bericht 11 Mei 2019 07:35

Re: Disneyland Parijs

In Hong Kong Linnie? Wat tof!

Jorja, ik zou het denk ik sowieso doen. Het is een hoop geld maar aan de andere kant: is de kans groot dat je de kans daar naar toe te gaan in de toekomst nog een keer krijgt?

Qua reserveringen voor restaurants vrij wisselende antwoorden dus. M’n vriend is sowieso geneigd om het ter plekke bekijken. Ik liever ook, maar ben ergens ook bang dat we mis grijpen. We vinden het trouwens eventueel ook niet erg om wat later op de avond te eten, rond een uur of 8.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 11 Mei 2019 14:06

Re: Disneyland Parijs

Flo, je kunt ook op de dag zelf nog reserveren. Dan kan je vriend ter plekke de menukaart bekijken en kun je dan meteen reserveren. Althans, toen wij er een paar jaar geleden waren, kon dat prima.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem279

Bericht 11 Mei 2019 14:49

Re: Disneyland Parijs

Oh bedankt Mickey! Als dat kan dan vinden we dat nog wel een goede optie. En anders kunnen we altijd nog een avondje mcDonalds doen. Alleen wel zonde van het halfpension.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Mei 2019 23:46

Re: Disneyland Parijs

Jorja schreef:Leuk Linnie, ben benieuwd hoe je het vind!



Heel leuk, ben er toen ik jonger er was vaker geweest, maar nu met de kids, ben er met Mn vader en broertje, cadeau van Mn vader :).
Wel veel lopen, die rollerbanden doen het niet, en laat Mn pa nou vaak rugklachten hebben, als ik dat geweten had, had k gezegd boek maar een hotel i.p.v. davie crocket, huisje leek me makkelijker met eigen kamer voor de kinderen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 11 Mei 2019 23:51

Re: Disneyland Parijs

Haha Jorja was op zoek naar ervaringen van Disney in Hong Kong maar volgens mij zit jij in Parijs, of niet?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 11 Mei 2019 23:57

Re: Disneyland Parijs

Geen goede tip hoor om op de dag zelf te reserveren.

Ik zou ruim van te voren reserveren. Annuleren kan altijd. Je bent niks verplicht als je reserveert

Restaurants zitten vaak bomvol.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 11 Mei 2019 23:58

Re: Disneyland Parijs

Jorja schreef:Aangezien hier de Disney-fans zitten. Ik ga onverwachts naar Hong Kong. En daar zit natuurlijk ook een DisneyPark. Iemand daar wel eens geweest? Denk wel dat het heel tof is (ook omdat ik dan bij 3 van de 5 disneyparken ben geweest), maar kost wel gelijk bijna 80 euro of zo. En ik ben alleen, dus of het dan het geld waard is? Maar weet ook niet of ik ooit deze kans nog zal hebben natuurlijk.



Een vriend van mij gaat over paar weken er heen
<<

Anoniem279

Bericht 12 Mei 2019 00:30

Re: Disneyland Parijs

Ja jeetje. Nou weet ik het ook niet meer :confused:
<<

Anoniem279

Bericht 12 Mei 2019 00:34

Re: Disneyland Parijs

Ik ben nog even wat verder gaan googelen en kwam op een blog uit, daar stond het volgende:

Reserveren kan in je hotellobby, vooraf via telefoonnummer +33 1 60304050 en ook in bv City Hall in het Disneyland Park (het info-bureau vlak na de ingang).
Dat insinueert mijns inziens dat het goed mogelijk (en zelfs gangbaar) is om tijdens je verblijf pas de restaurants te reserveren. Ik ga er dus vanuit dat het goed komt.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 12 Mei 2019 01:10

Re: Disneyland Parijs

Hier was dat toen echt geen doen, de restaurants zaten goed vol.
Je kan idd reserveren bij de hotel lobby of bij het restaurant maar vol is vol. Je kan geluk hebben, je kan pech hebben
Juli 2019
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 12 Mei 2019 07:17

Re: Disneyland Parijs

Jorja schreef:Aangezien hier de Disney-fans zitten. Ik ga onverwachts naar Hong Kong. En daar zit natuurlijk ook een DisneyPark. Iemand daar wel eens geweest? Denk wel dat het heel tof is (ook omdat ik dan bij 3 van de 5 disneyparken ben geweest), maar kost wel gelijk bijna 80 euro of zo. En ik ben alleen, dus of het dan het geld waard is? Maar weet ook niet of ik ooit deze kans nog zal hebben natuurlijk.


Ik zou gaan :)
Heb diverse vlogs gezien van mensen die daar waren en tripreport gelezen.
Het is wel aan ander park dan Parijs, het kasteel is al anders. Maar als ik die kans zou hebben zou ik hem pakken. Op YouTube staan heel veel filmpjes en vlogs over het park.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 12 Mei 2019 15:44

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:Ik ben nog even wat verder gaan googelen en kwam op een blog uit, daar stond het volgende:

Reserveren kan in je hotellobby, vooraf via telefoonnummer +33 1 60304050 en ook in bv City Hall in het Disneyland Park (het info-bureau vlak na de ingang).
Dat insinueert mijns inziens dat het goed mogelijk (en zelfs gangbaar) is om tijdens je verblijf pas de restaurants te reserveren. Ik ga er dus vanuit dat het goed komt.

Psv_forever werkt er zover ik weet zelf. Ik zou haar tips dan ook ter harte nemen. Je kunt gewoon weer annuleren.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Mei 2019 15:53

Re: Disneyland Parijs

Ik ben er ook echt vaak geweest en mijn eerste tip is altijd 'reserveer je restaurant'. Want anders sta je overal ellenlang in de rij. Bij de mac sta je ook met gemak een uur te wachten. Bekijk online waar ieder restaurant zich op richt qua keuken en leg je plek vast. Juist 8 uur is een hele gangbare eettijd, zeker voor Fransen. Alleen gekke Hollanders eten eerder dan zeven uur ;).
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 12 Mei 2019 16:06

Re: Disneyland Parijs

<<

Anoniem279

Bericht 12 Mei 2019 16:11

Re: Disneyland Parijs

Sawadee schreef:Hier staan toch de menukaarten?
https://www.discoverthemagic.nl/disneyl ... enus-paris

Thanks! Daar was ik nog niet eerder op uit gekomen. Alleen op het overzicht van de restaurants. Ik kan voor oktober nu toch nog niet reserveren maar ik ga m’n vriend eens laten kijken.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 12 Mei 2019 19:49

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:Ik ben nog even wat verder gaan googelen en kwam op een blog uit, daar stond het volgende:

Reserveren kan in je hotellobby, vooraf via telefoonnummer +33 1 60304050 en ook in bv City Hall in het Disneyland Park (het info-bureau vlak na de ingang).
Dat insinueert mijns inziens dat het goed mogelijk (en zelfs gangbaar) is om tijdens je verblijf pas de restaurants te reserveren. Ik ga er dus vanuit dat het goed komt.


Heel veel mensen reserveren ook vooraf om dus niet met lege handen te staan.
Tuurlijk kan het ter plekke. Maar minder kans dat je kan eten op een tijd die jij wilt en jouw restaurant keuze.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 12 Mei 2019 19:51

Re: Disneyland Parijs

June schreef:
Flo schreef:Ik ben nog even wat verder gaan googelen en kwam op een blog uit, daar stond het volgende:

Reserveren kan in je hotellobby, vooraf via telefoonnummer +33 1 60304050 en ook in bv City Hall in het Disneyland Park (het info-bureau vlak na de ingang).
Dat insinueert mijns inziens dat het goed mogelijk (en zelfs gangbaar) is om tijdens je verblijf pas de restaurants te reserveren. Ik ga er dus vanuit dat het goed komt.

Psv_forever werkt er zover ik weet zelf. Ik zou haar tips dan ook ter harte nemen. Je kunt gewoon weer annuleren.



Al weer 10 jaar :yes:
Dus ik heb wel genoeg ervaringen met het reserveren van restaurants. Is onder andere een van mijn werkzaamheden...
<<

Anoniem279

Bericht 12 Mei 2019 20:01

Re: Disneyland Parijs

Ah dat wist ik niet. Sorry voor m’n ietwat knorrige reacties :)
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 12 Mei 2019 20:12

Re: Disneyland Parijs

Geeft niet
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers