24 Jan 2019 08:47 door minoessepoes
Nou ja compensatie-graai-cultuur, als je als website adverteert met: "voor 23uur besteld, de volgende dag in huis", dan moeten ze dat ook nakomen want ze hebben een bepaalde verwachting geschept natuurlijk. Anders moet je vermelden dat het die dag nog verzonden wordt indien voorradig. Dus dat mensen klagen als zo'n bedrijf hun belofte niet nakomt vind ik opzicht niet heel gek.
Ik heb laatst geloof ik voor het eerst een klacht gestuurd en dat was i.v.m. de Kruidvatluiers omdat mijn zoon echt continue doorlekte, het vervolgens nieuws werd en de Kruidvat zei dat ze het signaal niet van de ouders binnen kregen, dus toen heb ik een mail gestuurd om dat signaal dus wel te geven. Toen kreeg ik een retour envelop opgestuurd met het verzoek om 2 a 3 luiers terug te sturen zodat ze konden kijken of er iets specifiek fout was met dit pak en een cadeaubon voor een pak van diezelfde luiers. Dat laatste had uiteraard niet gehoeven en ik denk dat ik er ook geen gebruik van ga maken aangezien mijn zoon er dus vreselijk in door lekt en ik er dus niks aan heb.
Vorige week toevallig een privé Facebook bericht over de slaaptrainer/ nachtlampje van mijn zoon gestuurd maar dat was geen klacht maar meer een vraag. Dat ding is al 1.5 jaar oud en laadde niet meer op, maar was wel 40,- dus ik vond het toch wel zonde. Ik heb dus een privé bericht gestuurd met de vraag of ze dat misschien vaker hoorde en misschien een oplossing wisten. Ik dacht eigenlijk dat we misschien een nieuwe laadvoet konden kopen of zo, maar na het nummer van het lampje door gegeven te hebben en wat berichtjes op en neer over het probleem, berichtte ze dat ze een nieuwe op zouden sturen. Dat had ik echt niet verwacht en heb ik ook laten weten, ik vond dat een hele nette service.
Verder hebben we een nieuwe keuken en daar zit natuurlijk gewoon nog garantie op, daar hebben we al een paar keer kleine dingen aan gehad en dan bel ik of mijn man wel om dat op te laten lossen, we hebben al 4 keer een monteur over de vloer gehad de afgelopen 11 maanden ( gaspit die niet werkte, frontje van de diepvries die we elke keer los trokken, verf er af en de wasbak die uit de keuken kwam vallen) maar dat gaat natuurlijk ook om een groot bedrag en een product met een redelijk lange levensduur.
Als ik klaag dan is het altijd telefonisch, via de mail of een privé bericht, ik heb nog nooit openbaar op Facebook of zo geklaagd.
25-11-2014 & 09-06-2017