Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete drogist?

??

Etos
35
41%
Kruidvat
46
53%
Trekpleister
2
2%
Dio
0
Geen stemmen
Op=Op
1
1%
DA
2
2%
 
Aantal stemmen : 86
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Jan 2019 11:23

Re: Favoriete drogist?

Ik ga meestal naar Kruidvat omdat die in het winkelcentrum bij mijn werk zit. Gratis parkeren dus niet slepen met alle spullen. Nadeel i wel dat ik (in het kader van het bespaartopic) bij kruidvat altijd wat koop wat we niet nodig hebben. Ik koop toch altijd alles op voorraad in de aanbieding dus kan wat dat betreft net zo goed naar etos gaan!
⁠♡♡♡
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 22 Jan 2019 12:59

Re: Favoriete drogist?

Ik ga nu meestal naar de Etos, omdat die het dichtst bij zit en ik ben wel positief over het huismerk en het personeel in dit filiaal.
Maar stiekem vind ik Kruidvat leuker, vanwege al de extra aanbiedingen en producten. Altijd leuk om even te snuffelen, alleen niet zo goed voor m’n portemonnee :palm:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jan 2019 15:37

Re: Favoriete drogist?

Kruidvat maar dat komt die is heel dichtbij. Kom ook wel bij de trekpleister.
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Jan 2019 16:42

Re: Favoriete drogist?

Ik vind dan denk ik Etos het fijnst, want Kruidvat vind ik zo vreselijk rommelig altijd. Nadeel van de Etos vind ik dat de laatste tijd bijna altijd als ik er kom hetgeen ik nodig heb net op is (steeds verschillende dingen). Maar op zich kom ik bij allebei weleens. Maar eigenlijk koop ik dingen als deo, shampoo etc. meestal gewoon bij de AH, daar is het vaak zat in de aanbieding en vaak ook nog 1+1 gratis en wel zo gemakkelijk om alles in een keer te kopen En minder verleiding om onnodige producten te halen.
DM kom ik ook heel graag. Is vanaf hier nog geen 10 minuutjes rijden dus goed te doen.
De andere genoemde winkels kom ik echt nooit.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2019 16:55

Re: Favoriete drogist?

In de Etos app krijg je als je jarig bent een voucher voor een gratis product. Mocht kiezen uit 3 dingen en heb een gratis nagellak gekozen. Dit weekend even 1 uitzoeken!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 26 Feb 2019 23:35

Re: Favoriete drogist?

Kruidvat
Carpe Diem
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 26 Feb 2019 23:52

Re: Favoriete drogist?

Mijn favoriet staat er niet in het rijtje. De DM vind ik erg fijn, daar rij ik wel voor naar Duitsland.
Stukken goedkoper en ook het huismerk van de DM is fijn.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Feb 2019 08:33

Re: Favoriete drogist?

Binnen Nederland is het kruidvat mijn favoriet, maar ik vind de DM in Duitsland nog fijner :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: roosje