Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding voor stevig meisje

<<

Anoniem298

Bericht 14 Jan 2019 20:15

Kleding voor stevig meisje

Mijn dochter is wat stevig, vooral aan de bovenkant (borst en buik). Ik vind het hierdoor lastig kleding voor haar te kopen, omdat het al snel te strak zit onder haar oksels of het staat niet mooi omdat de kleding juist de buik accentueert (en dat vindt ze zelf ook vervelend). Ik zoek kleding die dat buikje kan verbergen, maar wel leuk en modern is voor een 9-jarige. Iemand tips?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 14 Jan 2019 20:57

Re: Kleding voor stevig meisje

Ik heb dan wel geen meisje maar een jongen (7), maar misschien heb je toch wat aan mijn antwoord.
Mijn zoon is ook een beetje stevig, voor hem kan ik altijd heel goed slagen bij Zara. De regular jeans van de Primark zitten hem ook goed (ik ben eigenlijk niet helemaal fan van Primark vanwege het arbeidsomstandigheden etc maar deze jeans zijn bijna de enige die echt het goede model hebben). Verder koop ik wel bij H&M, maar daar is niet alles geschikt.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Jan 2019 20:58

Re: Kleding voor stevig meisje

Mijn dochter heeft hetzelfde figuur. Van de Zara heeft ze een jurk die mooi zit, ik heb gisteren toevallig deze voor haar besteld, dat is hetzelfde model:
Afbeelding

Deze jurk heeft ze ook (wefashion), dat model valt ook mooi (deze heeft ze wel in een maat groter dan ze normaal heeft):
Afbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 14 Jan 2019 20:59

Re: Kleding voor stevig meisje

Bij WE koop ik inderdaad ook een maat groter en dan zit het heel mooi. Is ook mooie kleding qua lengte.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Jan 2019 21:02

Re: Kleding voor stevig meisje

Broeken koop ik voor haar allemaal bij H&M, treggings want een knoop vindt ze niet fijn zitten. En truien zonder strakkere band aan de onderkant.
<<

Anoniem298

Bericht 14 Jan 2019 21:26

Re: Kleding voor stevig meisje

Bedankt voor de tips, ik ga binnenkort eens met haar naar Zara! Die treggings van de H&M heeft ze inderdaad ook, ze houdt ook niet van knopen (zit te strak). Truien wil ze liever wat langer, anders piept haar buik eronderuit en dan schaamt ze zich daarvoor.
Laatst gewijzigd door Anoniem298 op 14 Jan 2019 21:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2019 21:29

Re: Kleding voor stevig meisje

Wat sneu dat ze er zo mee zit. Op die leeftijd zijn ze ook best bewust van voorkomen he? Ik zou kleding natuurlijk aanpassen, je wil niet dat ze zich verdrietig voelt. Mijn nichtjes hebben vaak leggings met rokken en blousjes aan, een is heel lang en slank en de ander is heel klein en stevig staat allebei! Een beetje een tutu achtige bolle rokken!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 14 Jan 2019 21:32

Re: Kleding voor stevig meisje

Hier heeft de jongste dat nogal. Ze staat het mooist met jurkjes of rokjes die inderdaad tutu-achtig zijn, zoals ChiQ zegt. En ze draagt bovenkleding een maatje groter dan haar normale maat, dan valt het reuze mee. De middelste is hier juist heel slank en hoewel ze bijna 2 jaar verschillen, dragen ze beiden 128 in hun bovenkleding.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers