Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

<<

Anoniem279

Bericht 08 Feb 2019 17:14

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Sawadee, nogmaals, wat maakt dat uit. Misschien kan ze amper rondkomen op de manier zoals zij het prettig vindt om te leven.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Feb 2019 17:35

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Wat rot cbl dat je op een bepaalde manier vastloopt. Heel lief van luisa dat zij mee wil kijken.

Ik zou je de moeite van een WW-uitkering aanvragen besparen; daar zit de termijn aan verbonden van uiterlijk 1 week na de laatste werkdag moeten aanvragen. Die termijn is bij jou toch al verstreken?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2019 17:59

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Flo schreef:Sawadee, nogmaals, wat maakt dat uit. Misschien kan ze amper rondkomen op de manier zoals zij het prettig vindt om te leven.


Idd en trouwens Sawadee kan beter haar mond dicht houden en zich vooral niet met mij bemoeien!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2019 17:59

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Guattari schreef:Wat rot cbl dat je op een bepaalde manier vastloopt. Heel lief van luisa dat zij mee wil kijken.

Ik zou je de moeite van een WW-uitkering aanvragen besparen; daar zit de termijn aan verbonden van uiterlijk 1 week na de laatste werkdag moeten aanvragen. Die termijn is bij jou toch al verstreken?


Ik ga het toch proberen............sorry!
<<

Anoniem282

Bericht 08 Feb 2019 19:06

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Geen sorry nodig. Ik wilde het aangeven zodat je je wellicht niet ergens op zal verheugen wat er niet gaat komen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Feb 2019 19:45

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Dat zag ik van de week inderdaad ook toen ik op de site van het UWV keek. Denk dus niet dat je er nu nog recht op hebt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 08 Feb 2019 20:01

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Bliss schreef:Dat zag ik van de week inderdaad ook toen ik op de site van het UWV keek. Denk dus niet dat je er nu nog recht op hebt.


Dat weet ik wel zeker, hoe rot ik het ook voor cbl vind.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron