Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leukste aan je kind(eren)?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Jan 2019 23:43

Leukste aan je kind(eren)?

Wat vind jij het leukste aan je kind momenteel? :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem315

Bericht 06 Jan 2019 23:48

Re: Leukste aan je kind(eren)?

N: De leergierigheid en de ontwikkeling die ze doormaakt op vooral cognitief gebied.
I: Het hoge knuffelgehalte en het geklets.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Jan 2019 00:04

Re: Leukste aan je kind(eren)?

M’n oudste van 6 is zo lief en zachtaardig, en hij is erg grappig.
M’n jongste van 2 is een stout mormel maar wel heel vrolijk en uitbundig. En mega bijdehand.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jan 2019 00:09

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Z'n geklets. Hij kan echt zoveel kletsen over pannen, deksels, spatels, koffie, ei, auto's, boekies, doekies, blauw (alles is blauw), en zoveel meer. Ik vind het zó leuk om de taalontwikkeling te zien.

En z'n kusjes en knuffels.
Let's discover the world together.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 07 Jan 2019 00:19

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Dochter is heel zorgzaam, behulpzaam, energiek en slim.
Zoon is een knuffelkont en is heel attent ( zegt meerdere keren per dag uit zichzelf dat hij van ons houdt en lief vindt).
<<

Anoniem269

Bericht 07 Jan 2019 01:15

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Mijn oudste is heel zorgzaam, slim, heeft veel fantasie en is zachtaardig. Hij maakt ook heel makkelijk contact en is totaal niet verlegen. Dat vind ik echt heerlijk om te zien!

Mijn jongste is echt een mama’s kindje en houdt van knuffelen, is rustig en is gewoon een heel makkelijk kind die vaak alles prima vind en niet zo snel onder de indruk is van iets.
<<

Anoniem286

Bericht 07 Jan 2019 01:27

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Ze heeft humor, is een beetje eigenzinnig en is vaak vrolijk. Positief, veel fantasie en zorgzaam.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 07 Jan 2019 07:44

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Eigenzinnig, eigenwijs, leergierig en creatief
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jan 2019 07:45

Re: Leukste aan je kind(eren)?

De oudste is heel sociaal en empathisch en kan goed zn eigen gedachten en gevoelens verwoorden.
De jongste is heel expressief; gebruikt 36 gezichtsuitdrukkingen in een verhaaltje over zn havermout.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Jan 2019 07:59

Re: Leukste aan je kind(eren)?

T is super sociaal. Dat vind ik echt geweldig. Hij is ook bijna altijd vrolijk.
2016
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 07 Jan 2019 09:26

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Oudste: hoe hij ondanks zijn beperking zo’n ontzettend vrolijk en sociaal kind is.

Jongste: het geklets van hem en hoe droog hij kan zijn in zijn uitspraken.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2019 09:49

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Zien hoeveel ze leert en hoe snel dat gaat. Ze zegt papa en mama en dat begint nu ook bewust. Ze zwaait als ik met haar beneden kom als ze van bed komt (en dan is het super leuk natuurlijk als haar papa of beppe in de woonkamer zit). Sowieso zwaait ze de hele dag door naar iedereen. Ze wordt verlegen als een nieuw iemand lief tegen haar doet (dan kruipt ze helemaal in me). Het is eigenlijk allemaal echt super schattig op het moment.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 07 Jan 2019 10:05

Re: Leukste aan je kind(eren)?

De oudste: Dat hij zo leergierig is en zoveel humor heeft.

De jongste: Dat hij een echte knuffelkont is.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 07 Jan 2019 10:06

Re: Leukste aan je kind(eren)?

De oudste is zo lief, en kan zo lekker spelen en bezig zijn. Kan heerlijk met zijn zusje spelen en vind alles leuk en gezellig.

De jongste heeft een vuur in zich dat haar zo enthousiast, uitbundig en mooi maakt. Ik hoop dat ze dat voor altijd in zich zal houden.
Ze zingt graag en praat al erg goed.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Jan 2019 11:14

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Oudste: hij is heel sociaal, lief, zachtaardig en leergierig. Dol op grapjes maken en gek doen.
Jongste: het is een heerlijke knuffelkont, die het liefst constant op schoot zit. Al sinds hij klein is, heeft hij (onbewust?) humor.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2019 11:18

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Ze is zo lief, ze knuffelt de hele dag en geeft ons kusjes en zegt de hele dag door ´je bent de beste vriend die ik ooit heb gehad!`
En dat ze zo stoer is, vorige week hebben we haar speen in de kledingbak gegooid voor andere baby´s. Daar was ze het mee eens en toen was het meteen goed. Geen gedoe over de speen (die kreeg ze altijd bij het slapengaan) Ze vond er zelfs later nog een en toen zei ze dat ze die ook in de bak wilde gooien. Thuis en de hele weg op de fiets heeft ze hem in haar hand gehouden en heeft die geen moment in haar eigen mond gestopt.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 07 Jan 2019 11:42

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Zoon is ontzettend sociaal, vrolijk, lief en grappig.
Hij kan al goed aangeven wat hij wil (en niet wil) en praat al lekker.
Hij kan heel lekker zelf spelen en is gek op dieren. Zelfs spinnetjes, kevers en vliegen wil hij knuffelen haha.
10.04.17
<<

Anoniem328

Bericht 07 Jan 2019 11:48

Re: Leukste aan je kind(eren)?

D: Hij is ontzettend nieuwsgierig en leergierig. Hij was altijd wat verlegen en kat uit de boom kijkend, maar hij kruipt steeds meer uit z'n schulp en is echt sociaal inmiddels. Prachtig om te zien. Hij praat de hele dag! Hij is ook enorm grappig en bijdehand.
L: Hij is echt een clown. We moeten zo enorm om hem lachen altijd. Maar het is ook echt een knuffelkontje. Heerlijk.
Laatst gewijzigd door Anoniem328 op 07 Jan 2019 11:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Jan 2019 11:50

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Carrie schreef:Ze is zo lief, ze knuffelt de hele dag en geeft ons kusjes en zegt de hele dag door ´je bent de beste vriend die ik ooit heb gehad!`
En dat ze zo stoer is, vorige week hebben we haar speen in de kledingbak gegooid voor andere baby´s. Daar was ze het mee eens en toen was het meteen goed. Geen gedoe over de speen (die kreeg ze altijd bij het slapengaan) Ze vond er zelfs later nog een en toen zei ze dat ze die ook in de bak wilde gooien. Thuis en de hele weg op de fiets heeft ze hem in haar hand gehouden en heeft die geen moment in haar eigen mond gestopt.
Wat goed van Bo, Carrie! Fijn dat het zo zonder problemen ging.
2012 & 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Jan 2019 11:53

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Mijn oudste is heel zachtaardig, lief en zorgzaam. Hij kletst ook de oren van je kop (al is dat niet altijd leuk ha, maar meestal wel hoor)

De jongste is bijna altijd vrolijk, zingt vaak en is eigenlijk ook echt een heel erg lief meisje. Ze komt ook enorm voor zichzelf en voor haar oudere broer op (zoals gisteren had iemand in de speeltuin een bal tegen mijn oudste zijn hoofd gegooid, dan komt zij naar ons toe gelopen om te vertellen dat een ander kindje haar broer pijn had gedaan).
2012 & 2016
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 28 Sep 2018 11:12

Bericht 07 Jan 2019 12:09

Re: Leukste aan je kind(eren)?

De oudste is heel lief naar zijn broertje en zusje toe. Helpt ze met alles en soms zijn ze spontaan aan het knuffelen. Ook wordt hij steeds socialer, krijgt hij een leuke vaste vriendengroep en gaat het super goed op school.

Van de middelste vind ik ondanks haar paardengezeur (zie andere topic) het erg leuk dat ze een paardenmeisje is. Ze groeit er enorm van, waar ze eerst alles een beetje eng vond zie je haar nu vol zelfvertrouwen op een pony zitten. We krijgen nu ze ouder wordt zo'n moeder-dochter band met samen winkelen, samen naar de manege, samen nagels lakken etc. Echt zo leuk en gezellig en ik hoop dat dit nog heel lang zo blijft! Mijn kleine meisje wordt groot en ik vind dat super gezellig!

De jongste is echt enorm sociaal. Heeft 100 beste vrienden, iedereen loopt met hem weg. Hij is nooit chagrijnig, altijd vrolijk wat er ook gebeurd. En echt de benjamin in ons gezin, het is heerlijk om hem er bij te hebben!

Wat ik misschien nog wel het allerleukste vind is dat ze alle drie zo lekker in hun vel zitten en goed met elkaar overweg kunnen. Toevallig zei ik gister nog tegen mijn man dat ze zo weinig ruzie hebben en zo lekker kunnen spelen samen. Alle drie hebben ze veel vrienden, doen het super goed op school en gaan daar ook met veel plezier naartoe. Het loopt lekker en dat is zo fijn. Hopelijk blijft dat nog lang zo (alhoewel de puberteit nadert....)!
2009~2011~2014
<<

Anoniem291

Bericht 07 Jan 2019 12:21

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Dat het zo'n blije kletskous is. :love:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Jan 2019 12:24

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Oudste: dat ze zo sociaal en leergierig is, en ik haar ook echt zie groeien. En een echte durfal en bijdehand:) mn vriend en ik kijken elkaar echt aan van, huh waar haalt ze dat nuh vandaan?!

Middelste; dat hij zo vrolijk kan zijn! Echt heerlijk! Als ik dat vergrlijk met zn nichtje die 2 weken jonger is is dat echt een verschil! En zijn boevenstreken zijn stiekem ook wel ljef/grappig (Maar ook meteen weer niet). Ohja, en dat hij zo lief is voor zn zusje! Ik had dat op deze leeftijd niet verwacht, maar hij kust en knuffelt een eind weg!

Jongste: dat ze best goed slaapt voor een baby :)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2019 13:06

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Snoes schreef:
Carrie schreef:Ze is zo lief, ze knuffelt de hele dag en geeft ons kusjes en zegt de hele dag door ´je bent de beste vriend die ik ooit heb gehad!`
En dat ze zo stoer is, vorige week hebben we haar speen in de kledingbak gegooid voor andere baby´s. Daar was ze het mee eens en toen was het meteen goed. Geen gedoe over de speen (die kreeg ze altijd bij het slapengaan) Ze vond er zelfs later nog een en toen zei ze dat ze die ook in de bak wilde gooien. Thuis en de hele weg op de fiets heeft ze hem in haar hand gehouden en heeft die geen moment in haar eigen mond gestopt.
Wat goed van Bo, Carrie! Fijn dat het zo zonder problemen ging.

Ja zeker fijn!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 07 Jan 2019 13:46

Re: Leukste aan je kind(eren)?

Stoer Carrie! Hier ook zo’n stoer ding wat betreft de speen. Vrijdag was man bij het ophalen van de creche alles vergeten mee naar huis te nemen, knuffels en speen. Ik had wel een speen op reserve liggen, maar tegen J. gezegd dat de speen nog bij de kindjes lag. Hij is zonder een kik te geven gaan slapen. Dus in het weekend hem steeds enorm geprezen dat hij zo goed sliep zonder speen. En samen nu besloten dat we de speen achterlaten bij de creche voor de baby’s!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers