Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overspel

<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 27 Okt 2013 13:08

Overspel

Gisteren was de eerste aflevering van seizoen 2 op tv. Ik had me er al tijden op verheugd en zat er meteen weer helemaal in. Meer die het hebben gezien en gaan volgen?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 27 Okt 2013 13:40

Re: Overspel

Ik heb gekeken en ga het ook zeker weer volgen! Het was wel goed dat ze vooraf vertelde wat er in seizoen 1 is gebeurd want ik wist het niet helemaal meer.

Ben erg benieuwd wie er achter de verdwijning van Willem zit!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 27 Okt 2013 13:48

Re: Overspel

Ik was inderdaad ook blij met de samenvatting. Ik heb nog getwijfeld om het eerste seizoen weer te gaan kijken maar ik kon de tijd er niet voor vinden.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 27 Okt 2013 13:52

Re: Overspel

Dat had ik ook, het werd de laatste tijd wel herhaald maar op een laat tijdstip. Ik heb wel nog een paar afleveringen via uitzending gemist terug gekeken maar dat kwam er de laatste weken niet van.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 27 Okt 2013 15:02

Re: Overspel

Ik ga het ook weer kijken. Ik heb het gisteren opgenomen en ga het vanavond terugkijken.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Nov 2013 11:49

Re: Overspel

Oww ik hou echt van deze serie:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 28 Dec 2013 23:49

Re: Overspel

En dat was dan, zo te zien, de laatste aflevering... :nopompom:

De verhaallijn was aan de ene kant vergezocht maar aan de andere kant ook érg goed en dus toch geloofwaardig!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 07 Jan 2014 19:12

Re: Overspel

Ik zie nu pas dat er nog gereageerd was in dit topic. Balen dat het alweer is afgelopen, ik blijf het echt een ontzettend goede serie vinden. Ik ben ook maar lid geworden van de vara, voor 10 euro gratis de DVD met seizoen 1 en 2 erbij.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2014 20:00

Re: Overspel

gelukkig komt er een seizoen 3

Ik ben ook lid geworden van vara lekker goedkoop die dvd
Afbeelding
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 07 Jan 2014 20:07

Re: Overspel

Ja ik had met dit einde geen seizoen 3 verwacht maar gelukkig wel dus! :cheering: Ik heb de laatste aflevering nog een x gekeken, vond hem zo goed maar ook spannend. Nu ik het einde wist vielen me er weer hele andere dingen op.
Haha de VARA zal blij met jullie zijn :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers