Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gellak

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jan 2019 15:45

Gellak

Vertel me er alles over!

Doen jullie het zelf? krijg je het er makkelijk af? Hoe is de versteviging? Wat doet het met jouw nagels?
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2019 15:55

Re: Gellak

Ik gebruik nog steeds Pink Gellac en dat doe ik zelf. Je krijgt het er niet zo heel makkelijk af, dat kost wel even tijd helaas.

M'n nagels zijn super stevig met gellac op. Zonder gellac op dit moment keihard en scheuren (breken eigenlijk) daardoor snel, maar dat komt nog door hormonen van de zwangerschap denk ik want ik had er eerder nooit last van.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Jan 2019 15:58

Re: Gellak

Ik doe het altijd zelf, ik gebruik de twinlac van Alessandro Striplac als basis en topcoat. En de meeste kleuren die ik heb zijn van Pink Gellak. Ik gebruik de twinlac van Alessandro omdat je met deze als basislak alles heel gemakkelijk kunt verwijderen. Je trekt het er zo af, geen troep als aceton voor nodig.

Na de chemo braken mijn nagels super snel af, daarom ben ik toen gaan zoeken hoe ik ze toch wat meer kan versterken. Sindsdien heb ik altijd mijn nagels gelakt op deze manier. Als er eens een keer een lakje af is gegaan dan breekt die nagel ook eigenlijk altijd af. Ik kan dus niet zonder.
Als ik de lak eraf haal lijkt mijn nagel altijd wat beschadigd, maar na een uurtje is dat helemaal weg en zien mijn nagels er beter uit dan ooit.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2019 15:59

Re: Gellak

Ik moet dus idd net als Bisq meteen weer lakken als het eraf is, anders ben ik binnen een middag al m'n lange nagels kwijt. Zoals nu, helaas.
Inclusief ingescheurd. :(
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Jan 2019 16:24

Re: Gellak

Cotton schreef:Ik moet dus idd net als Bisq meteen weer lakken als het eraf is, anders ben ik binnen een middag al m'n lange nagels kwijt. Zoals nu, helaas.
Inclusief ingescheurd. :(


En misschien ook aan de twinlac :) dan gaat het er ook makkelijk af.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2019 16:26

Re: Gellak

Bisq schreef:
Cotton schreef:Ik moet dus idd net als Bisq meteen weer lakken als het eraf is, anders ben ik binnen een middag al m'n lange nagels kwijt. Zoals nu, helaas.
Inclusief ingescheurd. :(


En misschien ook aan de twinlac :) dan gaat het er ook makkelijk af.

Pink Gellac heeft nu ook een base waarmee het er makkelijker af gaat. Die wil ik ook wel proberen!

Op een gegeven moment laat het bij mij los en kan ik het er ook zonder schade af trekken, maar als ik moet weken dan duurt het wel lang. Al heb ik dan ook lekker even een momentje voor mezelf haha.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jan 2019 18:20

Re: Gellak

Oeh die twinlac klinkt wel goed. Dat weken vind ik met gewone glitternagellak al een drama. Hebben jullie het wel eens getest met een laagje gewone lak erover dus puur de gellak ter versteviging?

En hoe zit het met rood? Normaal wil dat nog wel eens afgeven doet gellak dat minder?
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2019 18:27

Re: Gellak

Gellak geeft sowieso niet af want er zit topcoat overheen en alle lagen worden uitgehard, dus extreem droog/hard.

Je kan ook gewone lak eroverheen lakken dat is geen probleem.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 03 Jan 2019 19:11

Re: Gellak

Ik heb een tijdlang gellak zelf gedaan maar ik ben een jaar geleden weer overgestapt naar de nagelsalon. Ik laat het daar elke 4 weken doen door een goede nagelstyliste. Blijft er 4 weken perfect op zitten. Ben er heel blij mee.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Jan 2019 20:30

Re: Gellak

Ik gebruik ook Alessandro striplac en ben er superblij mee. Ik had me alleen nooit bedacht dat ik ook een ander merk gellak tussen die laagjes twincoat zou kunnen doen! Is Pink ook goedkoper eigenlijk?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 03 Jan 2019 20:33

Re: Gellak

Ik ga het morgen voor het eerst bij de salon laten doen, ben heel benieuwd!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Jan 2019 20:35

Re: Gellak

Caulfield schreef:Ik gebruik ook Alessandro striplac en ben er superblij mee. Ik had me alleen nooit bedacht dat ik ook een ander merk gellak tussen die laagjes twincoat zou kunnen doen! Is Pink ook goedkoper eigenlijk?


Ja, vooral als je 3 of 4 kleuren tegelijk besteld scheelt het, uit mijn hoofd, zo 5 euro per potje.
Insta: je_ei_kwijt
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 03 Jan 2019 20:45

Re: Gellak

Ik heb voor een feestje vorig jaar september eens nepnagels laten zetten. Wat een spijt heb ik er van zeg. Toen vond ik het wel mooi maar eenmaal eraf waren mijn nagels zo dun en zielig geworden. En dat zijn ze eigenlijk nog steeds. Ik hoorde laatst van dat gellak en vroeg me af of dat een oplossing voor me is of dat ik het gewoon een jaar moet geven. Hou ik met gellak het probleem in stand denken jullie of juist niet?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem273

Bericht 03 Jan 2019 21:22

Re: Gellak

Ik heb een Sensationail set, wil nog wat nieuwe kleurtjes en heb een nieuwe basisset nodig (primer en base- topcoat enzo). Misschien dat k dan die Alessandro ga proberen. Waar kopen jullie het voordeliger online?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jan 2019 23:02

Re: Gellak

Ik ben eruit, ik heb 3 kleurtjes pink gellak besteld. Wil daarbij de allessandro striplac bestellen en een lamp. Dst moet ik nog even uitzoeken.

Edit: ook dat heb ik besteld, het wordt woensdag bezorgd. Dan ben ik de hele dag thuis. Nog even geduld hebben dus.
2015 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Jan 2019 19:54

Re: Gellak

Kloppen de kleur voorbeelden van de pink gellac wel?

Ik weet dat ze van Alessandro strippac vaak niet kloppen, vandaar. Ik heb lang naar zo'n fel koraal kleur gezocht voor in de zomer en zie van pink gellac wel 'neon flirt' maar vraag mij dus af of die ook echt zo fel is?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2019 20:11

Re: Gellak

https://www.facebook.com/groups/611297809063653/

Viva deze groep heeft albums van iedere kleur 'in het echt'.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 05 Jan 2019 08:34

Re: Gellak

Dankje voor je tip, ik heb mij aangemeld voor de groep!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jan 2019 16:53

Re: Gellak

Ik ook, de alessandro lak is binnen. Nu wachten op de PG bestelling en de lamp. Hopelijk is de bezorger een beetje vroeg woensdag dan kan ik lekker lakken voor J thuis is van het kdv.
2015 💙
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Jan 2019 16:56

Re: Gellak

Laat je even weten hoe het bevalt Minx? Ik heb mijn nagels gister laten doen met gellak van OPI, ben tot nu toe heel tevreden. Mijn nagels zien er heel mooi uit, ben benieuwd hoe lang de lak blijft zitten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jan 2019 17:22

Re: Gellak

Ja ik ben ook benieuwd, ik was nu rond de 70 euro kwijt voor een lamp, de striplac en 3 kleurtjes. De salons hier in de buurt zijn toch al snel 20/25 euro dus in dat opzicht heb ik het er zo uit.
2015 💙
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Jan 2019 19:22

Re: Gellak

Minx schreef:Ja ik ben ook benieuwd, ik was nu rond de 70 euro kwijt voor een lamp, de striplac en 3 kleurtjes. De salons hier in de buurt zijn toch al snel 20/25 euro dus in dat opzicht heb ik het er zo uit.


Ja idd! Ik merkte wel dat ze een uur bezig was, meerdere laagjez, tussendoor de lamp etc. Ik denk dat dat wanneer ik het zelf zou doen het toch minder lang blijf zitten.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2019 19:41

Re: Gellak

Bij mij kan het gerust ruim 2 weken zitten, maar na 10/11 dagen heb ik al mega uitgroei vind ik zelf.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Jan 2019 20:07

Re: Gellak

Waar heb jij ‘t gekocht Minx? Ik ben ook aan ‘t oriënteren, ik ben een enorme velletjesbijter en de enige manier om eraf te blijven is mooi lakken. Ik heb ‘t de afgelopen tijd 2x laten doen, maar was over die salon niet tevreden, en merk dat ik na 1,5 week toch echt terug moet, daarvoor vind ik t echt te prijzig.

Voor degenen die t al heel lang gebruiken, ik heb met gewone nagellak na een tijdje dat mijn nagels ervan beschadigen en je dat door de nagellak heen gaat zien en het ook niet zo goed blijft zitten, zal dat met dit minder zijn?
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jan 2019 20:09

Re: Gellak

De striplac en lamp bij bol en 3 kleurtjes bij pink
2015 💙
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron