Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel oliebollen...

<<

Anoniem279

Bericht 03 Jan 2019 13:16

Re: Hoeveel oliebollen...

Maar even zonder gekheid, zo’n oliebol met krenten en rozijnen, net van die uitlopers, waar dan precies zo’n krent of rozijn in zit. Echt zo lekker.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 03 Jan 2019 13:31

Re: Hoeveel oliebollen...

O en nu heb ik weer zin in oliebollen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Jan 2019 13:47

Re: Hoeveel oliebollen...

Ik wist totdat ik mijn vriend leerde kennen, ook niet dat er oliebollen zonder vulling waren. Mijn vriend en zijn vader vinden dat erg lekker. Mijn schoonfamilie is half Fries en half Gronings dus ik dacht ook dat het iets uit het noorden was haha!
10.04.17
<<

Anoniem268

Bericht 03 Jan 2019 13:59

Re: Hoeveel oliebollen...

Hier nul oliebollen. We vierden nieuwjaar in de Ardennen en kennelijk doen ze in België niet aan oliebollen. Of ik zat in een te chique kak-tent, dat zou ook nog kunnen. Het was in ieder geval niets voor mij om het zo te vieren, doe mij maar gewoon lekker oliebollen en gezelschapsspelletjes en slechte wijn.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Jan 2019 14:54

Re: Hoeveel oliebollen...

Ik heb 1 oliebol gegeten en 1 appelbeignet de volgende ochtend. Ik vind het eigenlijk niet eens heul lekker maar ik was lammig/brak en had honger. Wij hadden er 2,5 per persoon en er was nog mega veel over dus ik vind jouw ergernis wel grappig, Marin. Als iemand mij zou vragen hoeveel oliebollen je mee moet nemen zou ik ook 2 pp zeggen en het al aan de hoge kant vinden want aan 1 heb ik zat, maar dat is dus weinig blijkbaar haha.
Laatst gewijzigd door Harrison op 03 Jan 2019 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Jan 2019 15:58

Re: Hoeveel oliebollen...

Holy crap ik zit met grote ogen te lezen, sommige mensen eten 4 oliebollen op een avond? Blurp, krijg al buikpijn bij het idee! Ieder zn ding (ik drink waarschijnlijk weer een paar liter wijn meer dan de meesten).
#teammaple🍁
<<

Anoniem284

Bericht 03 Jan 2019 16:32

Re: Hoeveel oliebollen...

Ik heb oudejaarsdag ‘s ochtends op mijn werk 1 oliebol op en ‘s avonds thuis 1. De volgende dag had ik ineens honger en heb ik 2 oliebollen en 1 appelbeignet achter elkaar opgegeten. Dat was het :).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2019 17:31

Re: Hoeveel oliebollen...

Urban Naked schreef:Holy crap ik zit met grote ogen te lezen, sommige mensen eten 4 oliebollen op een avond? Blurp, krijg al buikpijn bij het idee! Ieder zn ding (ik drink waarschijnlijk weer een paar liter wijn meer dan de meesten).


Ik doe graag beide. :smile:
Let's discover the world together.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 03 Jan 2019 18:02

Re: Hoeveel oliebollen...

:good:

Ik krijg helaas snel last van m’n maag met oliebollen en appelflappen, dus 1 a 2 per keer is wel de max voor mij helaas
Juli 2019
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron