Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opblijven met oud & nieuw

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1306

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 31 Dec 2018 11:56

Re: Opblijven met oud & nieuw

Wij zijn vanavond bij schoonzusje. Beiden gaan daar om 19. Uur op bed (alle 5 de kinderen hebben daar dan een eigen kamer)en we halen ze rond 23.30 uur eruit. Ze zijn 3 en 5. Vooral dochter vind dit het hoogtepunt van het jaar en kijkt er al lang naar uit. Ze zijn beiden goede slapers dus we weten ook dat ze morgen uitslapen en anders doen ze een middagdutje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2018 11:57

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ja had ik ook wel aan gedacht, maar inderdaad, dan wordt hij daar misschien wakker van. En eigenlijk wil ik heel graag de babyfoon en de camera op hem gericht hebben ivm het vuurwerk (en dan heeft zij in zijn kamer dus geen babyfoon dan, want hun babyfoon ligt al bij de baby). Dus dit is wel de beste oplossing denk ik, maar waarschijnlijk niet degene met de meeste slaap haha.
Let's discover the world together.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 31 Dec 2018 12:15

Re: Opblijven met oud & nieuw

Kunnen zij niet iets regelen met apps op telefoon(s) en/of iPad?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2018 12:20

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ja misschien, dat heb ik nog niet gevraagd. Ik wil 't met name niet te ingewikkeld voor hen maken gezien ik hen al super flexibel vind om met een kleine baby en peuter te komen logeren. Dan bied ik ze graag een zo gastvrij mogelijk verblijf. Maar gezien O zo hoest is opsplitsen van de peuters misschien toch beter. Ga nog wel even overleggen.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 31 Dec 2018 12:26

Re: Opblijven met oud & nieuw

Vorig jaar logeerde wij bij vrienden en hebben we de babyfoon app gebruikt ( met camera), elk kind had zo een babyfoon, ik geloof dat er we toen met 8 kinderen waren, werkte perfect! Ipad op de kinderkamer, telefoon bij de ouder.

Tot nu toe hebben de jongens er altijd door heen geslapen maar de oudste vind het vuurwerk wel heel mooi, dus we hebben hem dit jaar ( hij is net 4) gevraagd of hij wakker gemaakt wilde worden en dat vond hij heel bijzonder, dus dat gaan we doen, ik denk zo rond 23:45uur.
De jongste laten we gewoon liggen, vorig jaar was hij pas een half jaar en sliep hij overal door heen, maar van de week werd hij 's middags wakker van vuurwerk wat afgestoken werd in de straat. De kans zit er dus wel in dat hij wakker wordt omdat hij aan de voorkant van het huis slaapt, dan halen we hem ook gewoon even naar beneden.

We waren gisteren bij de oudjaarsborrel in de speeltuin en daar liepen kinderen met sterretjes. De oudste vroeg of hij ook een vuurstokje mocht. Helemaal niet over na gedacht, gisteren in de speeltuin maar niet gedaan, maar ga zo nog maar even op zoek naar vuurstokjes zodat we die met ze kunnen afsteken voordat ze naar bed gaan.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 31 Dec 2018 12:50

Re: Opblijven met oud & nieuw

Mijn dochter is 7 en blijft op, net als vorig jaar.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 31 Dec 2018 13:07

Re: Opblijven met oud & nieuw

Vorig jaar bleef T gewoon slapen ondanks gigantische herrie. Dit jaar maken we na het eten een groot bed voor de tv en gaan we oliebollen en hapjes eten, en lekkere drankjes drinken. T mag opblijven als hij wil, hij vindt het fantastisch en vraagt al de hele dag wanneer we in het grote bed gaan liggen haha. Hij zal wel in slaap vallen denk ik.

M brengen we gewoon naar bed en die slaapt vast door.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 31 Dec 2018 13:39

Re: Opblijven met oud & nieuw

Wij zijn waarschijnlijk met mijn hele familie bij elkaar, daar zijn dan zo'n 14 kinderen en die blijven gewoon op zolang ze het volhouden. Mijne zijn 5 en 7 en zijn vorig jaar ook al opgebleven zonder al te veel problemen.
Misschien probeer ik nog even of ze vanmiddag een poosje willen slapen, maar meestal lukt dat niet. Dan slapen ze morgenvroeg gewoon uit.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 31 Dec 2018 13:51

Re: Opblijven met oud & nieuw

Marin schreef:Ja misschien, dat heb ik nog niet gevraagd. Ik wil 't met name niet te ingewikkeld voor hen maken gezien ik hen al super flexibel vind om met een kleine baby en peuter te komen logeren. Dan bied ik ze graag een zo gastvrij mogelijk verblijf. Maar gezien O zo hoest is opsplitsen van de peuters misschien toch beter. Ga nog wel even overleggen.


Dan zou ik het tot 00.00 gewoon zo doen. Samen op 1 kamer.
Gaat het niet goed en houden ze elkaar wakker dan O zijn bedje (of een campingbedje? ) verplaatsen naar jullie kamer.
Dan ligt hij de rest vd nacht bij jullie.
Mocht hun kindje dan vroeger wakker zijn dan O, dan slaapt O iig nog lekker door.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2018 13:55

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ja das wel een goede inderdaad. Zij slaapt in ons campingbedje en O in z'n eigen bedje maar dan kunnen we dat altijd nog omgooien, of z'n slaap tent op onze kamer zetten. We zien wel hoe 't loopt!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 31 Dec 2018 14:03

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ja dat tentje kan ook prima. Dat is laag en dan ziet hij jullie ook niet direct haha
Zou mij vooral om morgenochtend gaan. Tenzij de logee een uitslaper is ;)
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2018 14:05

Re: Opblijven met oud & nieuw

Nee haha O is momenteel de uitslaper tot half 9 elke ochtend, daar waren zij al jaloers op. Maar ach, 't is maar één nachtje, we zijn morgenochtend toch allemaal brak.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem291

Bericht 31 Dec 2018 15:11

Re: Opblijven met oud & nieuw

Zoon gaat gewoon normale tijd naar bed en ik hoop heel erg dat hij gewoon doorslaapt. Hij reageert nu al erg bang op harde knallen dus de kans dat hij vannacht over z’n toeren is is groot.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2018 16:05

Re: Opblijven met oud & nieuw

B is bijna 7 en mocht kiezen. Ze heeft aangegeven toch nog even te willen gaan slapen vanavond. Rond 23.30 maken we haar wakker.
Ik vind het inluiden van het nieuwe jaar een dingetje voor het hele gezin en ik kan me dan ook niet voorstellen dat zonder haar erbij te doen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Dec 2018 17:04

Re: Opblijven met oud & nieuw

Zora schreef:Vorig jaar bleef T gewoon slapen ondanks gigantische herrie. Dit jaar maken we na het eten een groot bed voor de tv en gaan we oliebollen en hapjes eten, en lekkere drankjes drinken. T mag opblijven als hij wil, hij vindt het fantastisch en vraagt al de hele dag wanneer we in het grote bed gaan liggen haha. Hij zal wel in slaap vallen denk ik.

M brengen we gewoon naar bed en die slaapt vast door.



:love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Dec 2018 17:07

Re: Opblijven met oud & nieuw

Hier gaan ze ook gewoon naar bed en als de doorslapen, slapen ze lekker door. Ik ben er zelf overigens niet want mijn nachtdienst begint om 23.00.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem245

Bericht 31 Dec 2018 17:15

Re: Opblijven met oud & nieuw

Lejow schreef:B is bijna 7 en mocht kiezen. Ze heeft aangegeven toch nog even te willen gaan slapen vanavond. Rond 23.30 maken we haar wakker.
Ik vind het inluiden van het nieuwe jaar een dingetje voor het hele gezin en ik kan me dan ook niet voorstellen dat zonder haar erbij te doen.


Dit vind ik ook, als kind heb ik zelf ook nooit een jaarwisseling gemist.
<<

Anoniem250

Bericht 31 Dec 2018 20:17

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ik dacht dat je ging vragen of wij het zelf volhouden om wakker te blijven tot 00.00 uur. Ik had daar de afgelopen jaren erg veel moeite mee. De kinderen leg ik op normale tijd in bed en ik hoop dat ze doorslapen.
<<

Anoniem281

Bericht 31 Dec 2018 21:03

Re: Opblijven met oud & nieuw

Zora, dat klinkt zo gezellig! Is t een succes? Hier is Tobias nog wakker, hij mag wat langer opblijven maar da's vooral omdat ik dan hoop dat ie morgen uitslaapt haha.

Als ie wakker wordt van t vuurwerk, dan mag ie bij ons in bed, doen we de gordijnen open en kijken we vanaf daar wel vuurwerk. Valt ie weer slaap, top, dan hevelen we hem over naar z'n eigen bed en anders zetten we t ritueel opnieuw in zodra het rustig is, om m opnieuw naar bed te krijgen enzo.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Dec 2018 21:43

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ohh Zora wat heerlijk zeg! Ga ik onthouden voor volgend jaar.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2018 22:11

Re: Opblijven met oud & nieuw

Oh jongens ik lig in een deuk. O'tje is gewoon zo staand in slaap gevallen, kijkend naar z'n logee. Heb 'm al een paar keer goed gelegd maar dan gaat ie toch weer staan.
Afbeelding

Vuurwerk technisch gaat 't vooralsnog goed overigens.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Dec 2018 22:23

Re: Opblijven met oud & nieuw

Hahahaha Marin! Die O! Dit is te grappig :D

♥♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 31 Dec 2018 23:00

Re: Opblijven met oud & nieuw

Haha Marin! :D
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2018 23:10

Re: Opblijven met oud & nieuw

Haha!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Dec 2018 23:16

Re: Opblijven met oud & nieuw

Hahahhha
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers