Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opblijven met oud & nieuw

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jan 2019 11:31

Re: Opblijven met oud & nieuw

Super leuk Zora!
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 01 Jan 2019 11:37

Re: Opblijven met oud & nieuw

Wat gaaf Zora!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 01 Jan 2019 11:53

Re: Opblijven met oud & nieuw

Wat heerlijk, al die uitslapers!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 01 Jan 2019 12:13

Re: Opblijven met oud & nieuw

Zoon is overal dwars doorheen geslapen tot half 8 vanmorgen; toen even bij ons genomen en hebben gewoon allemaal tot 10.45 geslapen hahaha.. nog nooit gebeurd.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 28 Sep 2018 10:12

Bericht 01 Jan 2019 12:15

Re: Opblijven met oud & nieuw

Hier zijn ze alle drie niet naar bed gegaan. De oudste 2 mochten sowieso opblijven en tja, dan wil de jongste dat ook. Wij hebben net als Zora een bed in de woonkamer gemaakt. Bank verschoven, matrassen ervoor enzo. De jongste is tegen 10 uur in slaap gevallen (vond ik nog laat, hij had de avond ervoor gelogeerd bij opa en oma en had ook nog een kinderfeestje gehad die middag). Om 12 uur hebben we hem met pijn en moeite wakker gekregen voor het vuurwerk. De andere twee zijn wakker gebleven tot 12 uur.

Rond 1 uur zijn ze naar bed gegaan en om 11 uur waren ze pas wakker :banaan: :banaan:

Nu een rustige dag ervan maken en vanavond gaan ze allemaal normale tijd naar bed.
2009~2011~2014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Jan 2019 12:49

Re: Opblijven met oud & nieuw

E is rond half zeven zelf al gaan slapen, Y is rond acht uur onder enige dwang naar bed gegaan, maar het duurde nog een tijd voor ze sliep. Tussen half elf en elf uur kwamen ze allebei uit zichzelf uit bed en rond een uur of twee zijn ze er weer in gegaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Jan 2019 13:06

Re: Opblijven met oud & nieuw

Het wakker maken kosten even wat moeite, maar toen ze eenmaal wakker waren, vonden ze het erg leuk!
We hebben eerst gekeken naar het vuurwerk en toen nog een sterretje aangestoken.
Ze zijn zelfs nog mee geweest om alle dieren te controleren en hebben hun gewicht in snacks en chips op.

En dan natuurlijk wel gewoon om 7:30 wakker worden.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 01 Jan 2019 13:31

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ook hier twee lichte slapers die met het vuurwerk van gisteravond gewoon door bleven slapen, vreemd hoor hoe dat soms werkt. Jongste bleek vuurwerk gistermiddag doodeng te vinden, had ik helemaal niet bij onze wildebras verwacht. Ze klampt zich helemaal aan ons vast, handjes voor d'r oren en ze wou alleen nog maar dicht tegen ons aangedrukt blijven zitten dus die gingen we zeker niet wakker maken vannacht. Oudste hebben we wel rond 23.40 wakker gemaakt. Zo fijn vond ik dat momentje :love: Halfslaperig koppie tussen ons in op de bank, samen proosten en daarna vuurwerk kijken vanachter het raam. Hele fijne bijzondere jaarwisseling vond ik dat zo!

Enige jammere is dat we oudste net weer op bed hadden gelegd rond 00.30 en ze toen uit bed kwam en de hele overloop onder gespuugd heeft. Vannacht wel goed geslapen met oudste bij ons in bed en jongste die de hele nacht heeft doorgeslapen. Ik mocht uitslapen vandaag tot 9.30, :hulde: voor vriend die wel om 6.30 uur alweer uit bed ging met jongste. Oudste helaas vandaag echt ziek. Gelukkig hoeven we helemaal niks, lekker thuis op de bank hangen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 01 Jan 2019 14:15

Re: Opblijven met oud & nieuw

Hier is de oudste opgebleven. Jongste heb ik om half 12 wakker gemaakt. Ze was om 7 uur weer wakker maar heeft super knap een tijdje op haar kamer gespeeld, de oudste was om half 10 beneden.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Jan 2019 15:17

Re: Opblijven met oud & nieuw

Onze zoon is 3, hij heeft heerlijk door het vuurwerk heen geslapen. Ik heb wel even bij hem gekeken, maar hij werd niet wakker.
Hij sliep de afgelopen week steeds heerlijk uit tot 8 uur/kwart over 8 (ja, dat vind ik al uitslapen!), maar nieuwjaarsochtend meldde hij zich om half 7 al! Joehoe! Ik ben wakker!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2019 20:03

Re: Opblijven met oud & nieuw

Opblijven is hier echt geen optie, met kerst was het half 9 en dat ging al erg moeizaam. Ze zijn dus lekker naar bed gegaan en zijn ook niet wakker geworden. Ik wil ze zelf niet wakker omdat ik er van overtuigd ben dat ze daar niet gezellig van worden. Mochten ze wakker zijn geworden mochten ze natuurlijk gewoon naar beneden komen maar ze hebben overal door heen geslapen.
:heart: :heart: 2011
<<

ChiQ

Bericht 02 Jan 2019 20:08

Re: Opblijven met oud & nieuw

Wauw; ik heb echt een bizar wakker kind dan denk ik. Die blijft moeiteloos wakker, sinds hij 2 is eigenlijk al. Dit jaar (hij is bijna 6) was hij 07:00 wakker en trok het door tot 00:45 en daarna in de auto vielen zijn ogen dicht. Hij is dan trouwens nog heel gezellig en blij, dus maakte mij niets uit verder maar als hij niet gezellig zou zijn en niet zou slapen zou ik wel echt balen.
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 02 Jan 2019 20:18

Re: Opblijven met oud & nieuw

Ons zoontje kregen we echt niet naar bed, vorig jaar ook al niet. Dan maar opblijven. Hij wordt er gelukkig niet vervelend van. Heeft nog wel even rustig met opa op de bank tv gekeken en lag er uiteindelijk om half 2 in. Om 10 uur was hij wakker.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 02 Jan 2019 22:09

Re: Opblijven met oud & nieuw

Haha nou mijn dochter krijg ik echt niet naar bed met oud en nieuw, ze is er gek op en ze is nu pas 4 dus ik hou mijn hart vast. Tot nu toe neemt ze genoegen met knalerwtjes haha! Ze is wakker gebleven tot half 2 en toen lag ze ineens omver op de bank. De volgende ochtend heeft ze dan ook wel langer geslapen dan normaal (tot half 10) en de komende dagen zal ze ook wel uitslapen nog. Ze vond het helemaal fantastisch in ieder geval.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy