Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste zorgverzekering zwangerschap

<<

Anoniem252

Bericht 28 Dec 2018 19:38

Re: Beste zorgverzekering zwangerschap

Emma schreef:Misschien een stomme vraag, maar moet je als man ook nog ergens op letten met je verzekering als je verwacht de medische molen in te gaan voor een zwangerschap? Ik heb al zitten kijken maar ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie.

Als man zijnde worden kosten voor het semenonderzoek op zijn verzekering gedeclareerd. Dus Mss handig niet een vrijwillig eigen risico te nemen.
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 28 Dec 2018 23:47

Re: Beste zorgverzekering zwangerschap

Bedankt allemaal. Ik ben overgestapt naar IZA daar krijg ik ook nog eens 20 euro korting via mijn werk dus top!!! En super goed verzekerd als ik het zo lees voor de bevalling en kraamzorg.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip