Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstplannen!

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2018 21:07

Re: Kerstplannen!

Ik ga morgen met m’n date naar gezamenlijke vrienden om daar met z’n allen te koken en spelletjes te spelen. Eerste kerstdag ben ik alleen en 2e kerstdag word ik mee uit eten genomen. Waarheen is nog een verrassing :)

Fijne dagen allemaal!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 23 Dec 2018 22:02

Re: Kerstplannen!

Wel leuk dat jullie gezamenlijke vrienden hebben Feline, gezellig!

Kerstavond gaan we kijken / meelopen met het Levend Kerstspel.
Eerste kerstdag is mijn zoon bij zijn vader, ik ben bij mijn familie.
Tweede kerstdag zijn mijn zoon en ik samen thuis en gaan we denk ik kerstfilms kijken, spelletjes doen en lekker eten.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 23 Dec 2018 22:12

Re: Kerstplannen!

Morgen gewoon werken; dan boodschappen doen en in avond lekker met zijn 3en eten en film kijken.
1e kerstdag gourmetten (&cadeautjes) bij schoonouders met hele gezin.
2e kerstdag uitegebreide brunch (&cadeautjes) bij zus met hele gezin.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Dec 2018 22:33

Re: Kerstplannen!

Morgen overdag heeft mijn oudste eerst nog een kinderfeestje. Zijn beste vriend is jarig. Als hij thuiskomt, eerst snel douchen en daarna gaan we gourmetten en cadeautjes uitpakken bij mijn schoonouders.

Eerste kerstdagen gaan we naar mijn ouders. Daar hebben we 's middags een uitgebreid kerstdiner en 's avonds blijven we ook nog eten. Tussen de twee maaltijden door hebben we ook nog cadeaus voor elkaar.

Tweede kerstdag zijn we met ons gezin thuis. Hier hebben we ook nog cadeautjes voor elkaar en de kinderen, dus we gaan samen gezellig wat eten en dan cadeautjes uitpakken.

Ik heb zoveel zin in de kerstdagen samen met mijn familie! Fijne dagen allemaal!
2012 & 2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 23 Dec 2018 22:34

Re: Kerstplannen!

Kerstavond: niks bijzonders.
1e kerstdag: ontbijten bij schoonouders, dan naar de kerk en in de avond diner bij mijn schoonouders met bijna de hele familie.
2e kerstdag: brunch bij mijn ouders met mijn broer en gezin en oma, in de avond gourmet bij ons, met schoonouders.
3e kerstdag: restjes opeten :laughcry:

Ik heb er zo’n in in! Ik hoop ook nog even langs mijn eigen oma en opa te gaan deze dagen, ze zijn ze zwak om mee te doen met ons.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Dec 2018 23:01

Re: Kerstplannen!

Morgenavond gaan m'n vriend en ik kaasfonduen en ik ga daarna AYNIL kijken en m'n vriend doet waarschijnlijk iets anders naast me op de bank haha. Hij vindt er niks aan.
Dinsdagochtend rijden we naar het oosten, eerst brunchen bij m'n vader en halverwege de middag naar m'n moeder. Een tante en neefje komen daar ook, en een vriendin van m'n zusje. Na het eten gaan we weer naar huis.
Tweede kerstdag gaan we lekker ontbijten. Eind van de ochtend komt m'n stiefdochter en 's middags wil ik Home Alone kijken. We eten 's avonds met de schoonfamilie bij Van der Valk, het kerstbuffet.

Heb er wel zin in, maar ik verheug me ook al op donderdag. Stiefdochter naar haar moeder, vriend naar werk, dochter naar kdv en ik heb de hele dag voor mezelf :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Dec 2018 00:53

Re: Kerstplannen!

Drukke leuke plannen allemaal! Voor mij wat rustiger.

Vanavond zijn vriend en ik samen uit eten geweest.
Morgen ben ik vrij, overdag wat hapjes maken voor 's avonds, we zijn uitgenodigd bij vrienden, totaal met 8. We gaan borrelen, hapjes eten en spelletjes doen.
En 1ste en 2de kerstdag werk ik!
<<

Anoniem245

Bericht 24 Dec 2018 07:41

Re: Kerstplannen!

Wat een gezellige plannen allemaal :love:

Ik ga vandaag eerst werken tot 12 en dan ga ik het rundvlees opzetten voor morgen.
Ondertussen beetje huishouden en vanavond lekker naar mijn ouders, mijn moeder maakt op kerstavond altijd haar legendarische pasteitjes. Dan gezellig wat drinken bij mijn ouders en thuis misschien nog The Christmas Chronicles kijken met mijn zoon. :kerst:

Morgen kerstontbijtje met zoon, inclusief cadeaus waar zoon niks van weet :kerstboom: Ik wil lekker uitwaaien in het bos, en mijn ouders komen eten. Ik maak rundvlees in rode wijn/groentensaus met twee soorten groenten en aardappels. Niet mega kerstig maar toch iets specialer dan normaal. En kerst-ijs! :banaan:

En tweede kerstdag nog geen plannen, misschien even naar de dierentuin, maar misschien ook niet. Sowieso het bos in en verder in de pyjama op de bank hangen :muts:
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 24 Dec 2018 09:23

Re: Kerstplannen!

Straks even langs opa en vanavond “picknicken” bij de boom met ons gezin (traditie)

Morgen naar Mn schoonzusje( ik maak soep en dessert)
Tweede kerst Nasr Mn moeder ( dessert maken)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Dec 2018 09:27

Re: Kerstplannen!

Hier niks spannends. Mijn man moet deze week ook 's avonds werken en is ook de kerstdagen oproepbaar. Ik ga er dus vanuit dat hij weg moet.

Vandaag ben ik aan het werk en eet vanavond bij mijn ouders omdat de meisjes daar al zijn. Hoef ik niet om 18.00 nog te koken.
Morgen eten we bij mijn ouders.
Woensdag hoop ik thuis te kunnen eten met z'n vieren, maar ik ga er een beetje vanuit dat dat niet gaat lukken. Moet even verzinnen wat ik dan met de meisjes ga doen.

We hebben wel voor elke kerstdag een lekker ontbijtje in huis gehaald :) En vanavond lekker cliché All you need is love kijken, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Dec 2018 10:05

Re: Kerstplannen!

Lookie schreef:Wel leuk dat jullie gezamenlijke vrienden hebben Feline, gezellig!


Ja! Zeker! Via hen elkaar ontmoet! Ik was al uitgenodigd voor kerst en nu heeft hij z’n andere plannen gecanceld om bij ons te zijn :)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 24 Dec 2018 10:26

Re: Kerstplannen!

Vandaag is mijn nichtje jarig dus daar zitten we vanmiddag en vanavond, eigenlijk al een beetje kerst voor ons. Ik ga straks nog even snel wat in het huishouden doen en wat boodschappen halen. Vavavond ga ik nog wat hapjes maken die ik mee zou nemen naar mijn schoonouders morgen.
1e kerstdag zouden we dus bij mijn schoonouders zijn maar nu is mijn schoonmoeder gistermiddg plotseling met hartritmestoornissen/klachten naar de dokterswacht geraakt dus heb al aangeboden om kerst bij ons te doen maar ja.... eigenwijs hè, dus nog even afwachten hoe dat vandaag uitpakt....
Tweede kertstdag komt mijn familie bij ons voor een hapje en een drankje, niks bijzonders maar gewoon even gezellig samen zijn. O ja, mijn oudste en ik organiseren een sjoelcompetitie :banaan:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem278

Bericht 24 Dec 2018 11:31

Re: Kerstplannen!

Gezien mijn gezondheid heb ik echt n hele rustige kerst, maar mijn plannen zijn :

Vandaag tot drie uur thuis rusten en dan naar het huis van mijn moeder (paar minuten hier vandaan) met mijn hondje, er komen vrienden van haar die ik goed ken warme wijn drinken en hapjes eten. Vanavond eten we loempia bowl, dus niet heel feestelijk ofzo en kijken we AYNIL maar vermoedelijk zal ik ergens halverwege al afhaken en naar huis gaan.

Morgen hebben we een kerstbrunch met het gezin; broer, schoonzus, neefje, zus, twee nichtjes, moeder en ik. We doen dan ook cadeautjes. Daarna ga ik hier thuis rusten, mijn moeder komt hier en ik heb een goed gevulde vissoep met stokbrood voor de avond.

Woensdag heb ik de hele dag om te rusten en te niks en ga ik eten bij mijn moeder. We eten iets met couscous.

Niet echt bijzonder maar wel haalbaar en ik ben al blij als ik erbij kan zijn met de brunch dus prima.

Fijne dagen allemaal!!!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Dec 2018 11:39

Re: Kerstplannen!

Vanmiddag ga ik met G onze gewonnen gourmetschotel ophalen bij een hele goede slagerij in een dorp verderop. Heb de andere gourmetschotel er meteen bij besteld. En zo meteen ga ik een rollade braden. Verder vandaag niks, m'n vriend is ook gewoon aan het werk.
Morgen 's ochtends cadeautjes uitpakken en ontbijten en 's middags naar m'n schoonouders en daar aan het kerstdiner.
Woensdag 's ochtends geen plannen en 's middags komt m'n broer met z'n gezin en gaan we gourmetten.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Dec 2018 12:31

Re: Kerstplannen!

Vandaag moet ik nog werken. Officieel tot 5 uur maar ik hoop dat mijn werkgever vanmiddag eerder de tent dicht gooit. We zitten vanmiddag samen.
Als ik thuiskom kan ik meteen aanschuiven aan een kerst(avond)diner. Vanmiddag staan mijn vriend en broer in de keuken om voorbereidingen te treffen en later komt mijn moeder ook nog, dus wel gezellig. Ik heb als verrassing voor iedereen een cadeautje gekocht voor onder de kerstboom.
Morgenochtend eerst met z'n drietjes ontbijten met lekkere broodjes, daarna op de koffie bij schoonmoeder.
Tussendoor even thuis en 's middags na het middagslaapje van zoon gaan we richting mijn vader voor een kerstbarbecue.
2e kerstdag geen verplichtingen en lekker thuis.
Donderdag en vrijdag lekker vrij van werk. Vrijdag gaat zoon wel naar kdv en gaan vriend en ik samen een dagje weg, waarschijnlijk naar Groningen of Zwolle. Even lekker winkelen en lunchen samen.
Zondag heb ik nog een high tea met een vriendin op het programma staan.
Oudjaarsavond komen beide broers en schoonzus bij ons. Heb ik ook wel zin in.
En dan hoef ik pas volgende week woensdag weer te werken. Lekker even dus!
<<

Anoniem284

Bericht 24 Dec 2018 13:04

Re: Kerstplannen!

Eerste kerstdag: lunchen met mijn moeder en 's avonds uit eten met mijn schoonfamilie
Tweede kerstdag: gourmetten met mijn schoonfamilie

Vandaag nog werken. Vanavond komt er bezoek (niet voor de kerst) en ik ga daarna denk ik All You Need kijken of als het bezoek op tijd weg is naar de kerk.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Dec 2018 13:20

Re: Kerstplannen!

Gister hadden we al de eerste kerstfestiviteiten. Bij mijn oom en tante, was heel gezellig.
Vandaag niks. Ik studeer wat, mijn vriend doet klusjes in huis en we eten gewoon een verspakket van de AH.
Morgen brunchen bij mijn ouders. En daarna hadden we niks. Nu wilden mijn schoonouders 's avonds met ons uit eten, daar had ik sowieso geen zin in. Zei m'n vriend dat zij hier wel konden komen. Ik zei dat ik het prima vond, maar dat ik niks ging regelen. Vond hij best, dus hij heeft z'n ouders uitgenodigd. En nu heb ik spijt dat ik niet gewoon nee heb gezegd, ik wil gewoon morgen verder niks doen :nopompom:.
Tweede kerstdag de hele dag bij de familie van mijn vriend op de boerderij, 's middags gourmetten en begin van de avond naar huis. Is altijd wel gezellig!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 24 Dec 2018 15:01

Re: Kerstplannen!

Ik had eigenlijk nu aan het werk moeten zijn tot vanavond maar ik werd vanochtend gebeld dat ik vrij kon krijgen. Heel fijn anders had ik zes dagen achter elkaar moeten werken dus dit breekt het wel lekker. Net nog even boodschappen voor mijn werk gedaan en even langs de apotheek geweest. Zo nog even wat aan mijn huishouden doen en vanavond op de bank AYNIL kijken.

Morgen werken tot 14.00. Daarna thuis nog even de laatste dingen qua huishouden doen, toetje maken voor tweede kerstdag op het werk en in de avond op de bank met allerlei lekkere hapjes en kerstfilms.

Tweede kerstdag lekker uitslapen, heb croissantjes gehaald voor ontbijt/brunch en daarna moet ik werken tot 21.30.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 24 Dec 2018 15:15

Re: Kerstplannen!

Vanavond gaan we naar de schoonfamilie en iedereen neemt iets mee. Wij hebben mini-broccolitaartjes en pizzarolletjes. Niet heel culinair verantwoord, maar dan weten we zeker dat J wat te eten heeft, wat de volwassenen ook lusten.

1e kerstdag doen we meestal niks. Dit jaar gaan we een bolognesesaus maken, zo eentje die minstens 6 uur staat te pruttelen. We willen ook bij ons minineefje gaan kijken, maar met een snotterende J denk ik dat het nog een keer uitgesteld gaat worden.

2e kerstdag gaan we lunchen bij mijn ouders.
<<

Anoniem317

Bericht 24 Dec 2018 16:29

Re: Kerstplannen!

1e kerstdag: mijn ouders en schoonmoeder komen bij ons eten. We maken soep met salades. Waarschijnlijk gaan we een kerstfilm kijken.
2e kerstdag: gourmetten bij mijn ouders met vrienden en familie.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Dec 2018 17:42

Re: Kerstplannen!

Cotton schreef:Vanmiddag ga ik met G onze gewonnen gourmetschotel ophalen bij een hele goede slagerij in een dorp verderop. Heb de andere gourmetschotel er meteen bij besteld. En zo meteen ga ik een rollade braden. Verder vandaag niks, m'n vriend is ook gewoon aan het werk.
Morgen 's ochtends cadeautjes uitpakken en ontbijten en 's middags naar m'n schoonouders en daar aan het kerstdiner.
Woensdag 's ochtends geen plannen en 's middags komt m'n broer met z'n gezin en gaan we gourmetten.


Gefeliciteerd! Bij 'onze' slager toevallig? Daar had ik ook voor meegeloot maar nog niets gezien van wie de winnaar is. Zelf nog wel geweest vandaag om het vlees voor 2e kd te halen.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Dec 2018 17:48

Re: Kerstplannen!

Lookie schreef:
Cotton schreef:Vanmiddag ga ik met G onze gewonnen gourmetschotel ophalen bij een hele goede slagerij in een dorp verderop. Heb de andere gourmetschotel er meteen bij besteld. En zo meteen ga ik een rollade braden. Verder vandaag niks, m'n vriend is ook gewoon aan het werk.
Morgen 's ochtends cadeautjes uitpakken en ontbijten en 's middags naar m'n schoonouders en daar aan het kerstdiner.
Woensdag 's ochtends geen plannen en 's middags komt m'n broer met z'n gezin en gaan we gourmetten.


Gefeliciteerd! Bij 'onze' slager toevallig? Daar had ik ook voor meegeloot maar nog niets gezien van wie de winnaar is. Zelf nog wel geweest vandaag om het vlees voor 2e kd te halen.

Ja! :D.

Ze hebben op mijn reactie gereageerd en idd geen groot losstaand bericht gedaan.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 24 Dec 2018 18:13

Re: Kerstplannen!

Wat een leuke plannen allemaal!
Lekker Cotton, schotel op tafel en zo aanschuiven :smile:

Fijne dagen iedereen.
<<

Anoniem282

Bericht 24 Dec 2018 18:35

Re: Kerstplannen!

Marin schreef:
Guattari schreef:Neeeeee, Marin! Blijf ook nog Tweede Kerstdag bij je moeder! Ik denk dat jouw Kerstdiners heel lekker zijn. :-D


Haha je bent nu welkom voor ons pre kerstdiner hoor!


Haha, heel erg lief! Zie het alleen te laat en geloof dat ik het vandaag maar bij iets heel licht verteerbaars houd; ben vannacht ziek geworden en helaas staat het idee van een Kerstdiner me nu best tegen. Veel plezier iig!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 24 Dec 2018 18:57

Re: Kerstplannen!

Vanavond eten vriend en ik lekker met zn tweeën.
Morgen eten we met mijn familie bij mijn zus, we maken allemaal een klein voor- hoofd- en nagerecht.
Woensdag komen mijn schoonouders bij ons gourmetten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers