Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram vraag.

<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 18:51

Re: Instagram vraag.

Hoe kan je op iemand reageren zoals hier met quoten?
<<

Anoniem244

Bericht 28 Dec 2018 18:54

Re: Instagram vraag.

Onder de foto staat voeg opmerking toe.
Daar kan je reageren.
Als er mensen hebben gereageerd op die foto en jij wilt daar op reageren kan je op beantwoord drukken. Dan komt de reactie die jij typt er onder.
Je kan ook reageren met @ dan de instagram naam van diegene en dan wat je wilt zeggen
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 18:59

Re: Instagram vraag.

Radler schreef:Onder de foto staat voeg opmerking toe.
Daar kan je reageren.
Als er mensen hebben gereageerd op die foto en jij wilt daar op reageren kan je op beantwoord drukken. Dan komt de reactie die jij typt er onder.
Je kan ook reageren met @ dan de instagram naam van diegene en dan wat je wilt zeggen


Ik zie nergens het woord beantwoord staan. Iemand heeft iets geplaatst bij een foto van iemand die ik overigens niet volg en ik wil op diegene reageren.
Ik zie veel namen en dan erachter een andere naam in het blauw.
Komt dat omdat ik diegene niet volg? Het volgens nu aangeklikt, maar zie nog niks.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 28 Dec 2018 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 28 Dec 2018 18:59

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:Hoe kan je op iemand reageren zoals hier met quoten?

Quoten kan niet. Verder gaat het idd zoals Radler al aangeeft.
<<

Anoniem248

Bericht 28 Dec 2018 19:00

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Onder de foto staat voeg opmerking toe.
Daar kan je reageren.
Als er mensen hebben gereageerd op die foto en jij wilt daar op reageren kan je op beantwoord drukken. Dan komt de reactie die jij typt er onder.
Je kan ook reageren met @ dan de instagram naam van diegene en dan wat je wilt zeggen


Ik zie nergens het woord beantwoord staan. Iemand heeft iets geplaatst bij een foto van iemand die ik overigens niet volg en ik wil op diegene reageren.
Ik zie veel namen en dan erachter een andere naam in het blauw.
Komt dat omdat ik diegene niet volg? Het volgens nu aangeklikt, maar zie nog niks.

Waarschijnlijk omdat je geen account hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 19:18

Re: Instagram vraag.

Maple schreef:
caribbeanlover schreef:Hoe kan je op iemand reageren zoals hier met quoten?

Quoten kan niet. Verder gaat het idd zoals Radler al aangeeft.


Ik heb een heel verhaal getypt zie ik nergens waar en hoe ik het kan plaatsen. Als ik op de 3 stipjes klik zie ik delen, kopieeren ed, maar niet plaatsen. Hoe moet dat?
<<

Anoniem248

Bericht 28 Dec 2018 19:35

Re: Instagram vraag.

Zoals ik hierboven al zei, waarschijnlijk omdat je geen account hebt en/of niet aangemeld bent :)
<<

Anoniem244

Bericht 28 Dec 2018 19:41

Re: Instagram vraag.

Zie je onder de foto 3 symbolen?
Hartje / gesprekswolkje / vliegtuigje
Als je op dat gesprekswolkje klikt kan je beantwoorden
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 21:25

Re: Instagram vraag.

Radler schreef:Zie je onder de foto 3 symbolen?
Hartje / gesprekswolkje / vliegtuigje
Als je op dat gesprekswolkje klikt kan je beantwoorden


Ik zie dat niet. Rechts zie ik een hart, dan een cirkel met recht onderaan een puntje (dat is zeker de wolk) en laatste een soort U met daarin een pijl wat ik niet op een vliegtuig vind lijken.

Net op de cirkel geklikt wat ik niet op een wolk vind lijken, maar het wel moet voorstellen. Dank je voor je hulp iig.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Dec 2018 21:48

Re: Instagram vraag.

Ik vind het net een gevouwen papieren vliegtuigje :-)
En die circel is toch echt een gesprekswolkje ;-)

Fijn dat het gelukt is :-)
<<

Anoniem249

Bericht 28 Dec 2018 21:50

Re: Instagram vraag.

Het is geen wolk maar een tekstwolkje, zoals in stripboeken en de Donald Duck. Het vliegtuigje moet een papieren vliegtuigje voorstellen.
Maar het is dus gelukt? :thumbup:

Edit: ehh wat Radler zegt dus haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 21:56

Re: Instagram vraag.

Claire**** schreef:Het is geen wolk maar een tekstwolkje, zoals in stripboeken en de Donald Duck. Het vliegtuigje moet een papieren vliegtuigje voorstellen.
Maar het is dus gelukt? :thumbup:

Edit: ehh wat Radler zegt dus haha.


Laten we het erop houden dat ik niet zo snugger ben met social media hahaha en ja het is gelukt wat ik al zei.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 20:05

Re: Instagram vraag.

Hoe kan je je naam veranderen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2019 20:06

Re: Instagram vraag.

Bij je eigen profiel gegevens.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 10:08

Re: Instagram vraag.

Silly-One schreef:Bij je eigen profiel gegevens.


Dank je. Veranderd die naam dan ook in de reacties die ik al geplaatst heb?
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2019 10:20

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Bij je eigen profiel gegevens.


Dank je. Veranderd die naam dan ook in de reacties die ik al geplaatst heb?

Ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 11:12

Re: Instagram vraag.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Bij je eigen profiel gegevens.


Dank je. Veranderd die naam dan ook in de reacties die ik al geplaatst heb?

Ja.


Dank je.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 08:35

Re: Instagram vraag.

Op die van mij plaats ik niks en heb geen 1 foto. Toch zag ik gister dat mijn nichtje mij volgt. Hoe kan ze nou weten wie ik ben op insta?
Ik heb mij aangemeld om foto's van vn bners te bekijken, maar bij sommigen zie ik steeds staan dat die insta niet beschikbaar is. Hoe kan dat? Ze weten toch niet wie ik ben? Als je een nickname hebt op insta kunnen ze er niet achter komen hoe je heet.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2019 08:47

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:Op die van mij plaats ik niks en heb geen 1 foto. Toch zag ik gister dat mijn nichtje mij volgt. Hoe kan ze nou weten wie ik ben op insta?
Ik heb mij aangemeld om foto's van vn bners te bekijken, maar bij sommigen zie ik steeds staan dat die insta niet beschikbaar is. Hoe kan dat? Ze weten toch niet wie ik ben? Als je een nickname hebt op insta kunnen ze er niet achter komen hoe je heet.

Je hebt je aangemeld met een e-mailadres toch?

Je nichtje krijgt dan een melding dat 'haar contact CBL nu lid is van Instagram'.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2019 08:47

Re: Instagram vraag.

Bij welke BNer krijg je de melding dat Insta niet beschikbaar is? Ik wil wel even kijken of ik dat ook heb.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2019 08:51

Re: Instagram vraag.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Op die van mij plaats ik niks en heb geen 1 foto. Toch zag ik gister dat mijn nichtje mij volgt. Hoe kan ze nou weten wie ik ben op insta?
Ik heb mij aangemeld om foto's van vn bners te bekijken, maar bij sommigen zie ik steeds staan dat die insta niet beschikbaar is. Hoe kan dat? Ze weten toch niet wie ik ben? Als je een nickname hebt op insta kunnen ze er niet achter komen hoe je heet.

Je hebt je aangemeld met een e-mailadres toch?

Je nichtje krijgt dan een melding dat 'haar contact CBL nu lid is van Instagram'.


Ik neem aan dat je zonder mailadres je niet daar kunt aanmelden. Hoe kan zij dat zien?
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2019 08:53

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Op die van mij plaats ik niks en heb geen 1 foto. Toch zag ik gister dat mijn nichtje mij volgt. Hoe kan ze nou weten wie ik ben op insta?
Ik heb mij aangemeld om foto's van vn bners te bekijken, maar bij sommigen zie ik steeds staan dat die insta niet beschikbaar is. Hoe kan dat? Ze weten toch niet wie ik ben? Als je een nickname hebt op insta kunnen ze er niet achter komen hoe je heet.

Je hebt je aangemeld met een e-mailadres toch?

Je nichtje krijgt dan een melding dat 'haar contact CBL nu lid is van Instagram'.


Ik neem aan dat je zonder mailadres je niet daar kunt aanmelden. Hoe kan zij dat zien?

Ze ziet dat niet. Instagram ziet dat zij jou in je contacten heeft en dus zegt Instagram tegen je nichtje; Hee nichtje, CBL heeft Instagram, ga haar volgen.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2019 13:20

Re: Instagram vraag.

Als iemand het op prive heeft en je wilt diegene volgen kan je de foto's dan wel zien? Kan diegene dmv mijn naam op insta (wat een nickname is) achter mijn echte naam komen?
Ik lees altijd stuur me even een dm. Hoe doe je dat? Waar staat die afkorting voor, dutch message :razz: ?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Mei 2019 13:39

Re: Instagram vraag.

DM staat voor 'direct message'.

Als iemand zijn profiel privé heeft, dan kan je die niet zomaar volgen. Dan moet diegene dat eerst accepteren. Als diegene jou niet accepteert, zal je de fotos ook niet kunnen zien.

Of het te achterhalen is wie achter ee nickname zit? Ja, vast wel. Niet direct, maar vast wel met omwegen. En ligt ook aan de herkenbaarheid van je nickname natuurlijk.
Als diegene jou in zijn telefoon heeft staan met je telefoonnummer, en diegene controleert wie van zijn contacten op IG zitten kan het zijn dat hij jou daartussen ziet staan. Met je nickname.

Als het een volslagen onbekende is, zal het wel moeilijker worden.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2019 13:40

Re: Instagram vraag.

Als diegene je volg verzoek accepteert kan je daarna de foto's zien.

Als jij 0 gegevens van jezelf op Insta hebt staan kan iemand niet weten wie je bent nee.
Tenzij dmv telefoonnummer/contacten net als je nichtje.

En DM is direct message. Bovenaan iemands profiel kan je iemand een bericht sturen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers