Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijgerpunten, de valide lijst

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 26 Okt 2013 23:37

Tijgerpunten, de valide lijst

Aangezien ik en anderen van mening zijn dat de huidige lijst met tijgerpunten geen valide meetinstrument is, stellen we voor om een nieuwe lijst te maken. Ik heb beschikking tot SPSS en een 900 pagina's tellend boek over statistiek (en de door mij gemaakte samenvatting van dat volledige boek!!!). Als extra hulpmiddel heb ik ook nog het naslagwerk Sexuality in adolescence, maar dat is natuurlijk niet helemaal de doelgroep.

Dus: Wat vind jij dat er in DE tijgerlijst moet komen?

Voor de mensen die de tijgerpuntendiscussie gemist hebben: tijgerpunten zijn punten voor de wildheid van je seksuele leven.
Laatst gewijzigd door SuperGrover op 27 Okt 2013 00:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 27 Okt 2013 00:05

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Held :heart:
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem185

Bericht 27 Okt 2013 12:37

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Hahaha geweldig!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 12:46

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Rare plekken vind ik er wel in moeten komen. Die matroos mag er van mij dan weer uit.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 27 Okt 2013 13:13

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

De haarkleuren mogen er van mij ook uit, wat een onzin. Rare plekken en standjes moeten er sowieso ook in. Seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht. Met meerdere personen tegelijk. Sekstape.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Okt 2013 13:20

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Ik vind iets met creativiteit ook wel een punt wat erin mag. Ik kan nu alleen niet bedenken op welke manier je dat erin kan verwerken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 13:26

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Met slagroom of chocosaus! :D
<<

Anoniem 48

Bericht 27 Okt 2013 13:42

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Heel simpel het aantal gekoppeld aan de leeftijd. Leeftijd hoe oud (vrijwillig) bij de eerste keer.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Okt 2013 13:46

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Ik vind leeftijd zelf eigenlijk weinig toevoegen. Iemand kan pas laat voor de 1ste keer seks hebben, maar het daarna wel in een korte tijd een hoop dingen doen die iemand die vroeg is begonnen niet heeft gedaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 13:47

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Enkel aantal?

Ik denk dat er genoeg zijn die al jaren samen bent met hun vriend en die veel veel hebben geëxperimenteerd of verschillende plekken of dergelijke hebben gedaan dan ik. Dus dan benadeel je gewoon de singles door te zeggen dat ze door hun aantal een wilder seksleven hebben dan iemand die al 10 jaar met dezelfde seks heeft op openbare plekken en met zweepjes.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Okt 2013 13:49

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Leeftijd vind ik ook weinig zeggen. Onder druk van leeftijdsgenoten kun je vroeg seks hebben, en dat hoeft dan niet uit geilheid voort te komen.

Er moeten meer plaatsen en standjes in en de frequentie per week is ook wel van belang.
<<

Anoniem29

Bericht 27 Okt 2013 15:31

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Ik vind de frequentie dan weer geen hele zware factor. Ik heb liever 2x per week ontzettend geile sex dan 4x per week een vluggertje op de keukentafel.

Maar dat is dan weer persoonsgebonden natuurlijk haha. Wat meer tijger is weet ik dan weer niet. Lijkt me niet dat je in 10 minuten de hele ronselkast op elkaar kunt gebruiken hahahaha :D Of de hele slagroom bus achter je kiezen kan hebben zitten. Maar wil niet zeggen dat het niet geil is natuurlijk. Okee ik kan niet onderzoeken, dat is duidelijk.

Ik vind dat er iets in moet van het 'opgeil' voorspel als je niet bij elkaar bent. telefoonseks (bellen, whatsapp met of zonder foto's ;) )

1 tijgerpunt per speeltje :D haha
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 15:34

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Oja, telefoonseks en sexting en via Skype ofzo moet er ook zeker in!
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2013 16:11

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Tabbie schreef:Met slagroom of chocosaus! :D



Sushi a la Samantha uit satc!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 16:15

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Ja!!!!!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 27 Okt 2013 17:10

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Wat doe je dan met die sushi? Net zoiets als bodyshots, maar dan met sushi?

Frequentie ben ik ook niet voor, want dat is eigenlijk alleen logisch in relaties waarin je elkaar vaak ziet, dus niet echt voor singles en voor langeafstandsrelaties. En het zegt inderdaad niet per se iets over de wildheid van je seksleven.

Maar telefoonseks e.d. ben ik zeker voor!

Seks voor geld. Seks met je ex. Seks met een bezet persoon/terwijl je bezet was.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2013 18:17

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Super grover, dit doe je met die sushi, althans, volgens Samantha uit satc haha.Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 27 Okt 2013 18:21

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Ik denk dat ik een stuk hoger scoor met jullie tijgerpunten.. :P
<<

Anoniem29

Bericht 27 Okt 2013 18:33

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Oh ik wil dat tijgerpunt van seks voor geld. Even aan mijn vriend vragen of hij zin heeft voor een kwartje ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Okt 2013 19:41

Re: Tijgerpunten, de valide lijst

Haha, goed plan Tox. Dat is pas echt dirty talk :p

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers