Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautip van ongeveer 150 euro

<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 09 Dec 2018 21:11

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Toen ik ook echt niks te verzinnen wist, kreeg ik een middagje winkelen t.w.v. een x-bedrag. Dus dat winkeltje in Haarlem bezoeken met je moeder is wellicht een goed idee.
Maar een kleurenanalyse zou ook een tof idee zijn!

Ik kreeg dit jaar een nieuwe naaimachine overigens. Maar daar heb jij niks aan :)
En voor Sint kreeg ik een cowboysbag.

Oh, ik zou een abonnement op Storytell ook wel iets vinden.
22112014 / 10042019
<<

Geel

Bericht 09 Dec 2018 21:12

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Zo'n diffuser is wel prijzig ja, een paar goeie geuren erbij en je bent voorlopig klaar.

Ik wil nog even toelichten dat je bij een kleur- én stijlanalyse ook gelijk een analyse van je figuur krijgt, naast een analyse van je kleurtype. Dus welke silhouetten je mooi staan bijvoorbeeld. Hoe je een buikje verdoezelt en je korte benen langer laat lijken enz. Als ik dit bedrag zou krijgen zou ik dat laten doen. Heb er weleens bij 'mijn' analiste naar gevraagd en zij gaat dan echt een moodboard met je maken enzo. En ze gaat voor een klein bedragje meer zelfs een middagje met je shoppen. Ohhh ik zou 't wel weten haha! :love:
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 09 Dec 2018 21:18

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Diffuser en een paar goede olietjes zijn idd ook een aanrader. Maar dan wel van een goed merk (ik ben niet zo fan van olie van H&B, die claimen 100% essentiele olie te zijn, maar dat zijn ze helaas niet). Ik heb zelf een uitgebreide set van Young Living en ben erg enorm blij mee.
22112014 / 10042019
<<

Geel

Bericht 09 Dec 2018 22:28

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ik zou dan ook voor Young Living gaan ja.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 09 Dec 2018 22:36

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Geel schreef:Ik zou dan ook voor Young Living gaan ja.

Ja of DoTerra. Dat maakt niet heel erg veel uit. Of ja, het maakt wel wat uit, maar het is maar net waar je je fijn bij voelt :)

Heb echt een paar favo olietjes. En zeker nu we geen kerstboom hebben, heb ik vaak Christmas Spirit icm Pine aanstaan :love:
22112014 / 10042019
<<

Geel

Bericht 09 Dec 2018 22:37

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Tof! Ik zou wel willen, maar te duur.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 09 Dec 2018 22:44

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Geel schreef:Tof! Ik zou wel willen, maar te duur.


De olie? Of met een diffuser?
Ben het met je eens hoor, het is duur. Heb eenmalig flink geïnvesteerd. En nu koop ik wanneer ik zin heb, dus zonder aan een "abonnement" vast te zitten.
22112014 / 10042019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 13:42

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Dank jullie wel voor alle tips! Ik twijfel nog steeds. Ik denk nergens echt bij jaaa dit wil ik. Ik vind het echt best wel erg dat ik straks op m'n 34e dit stadium al bereikt heb, ik heb echt alles al.

Dingen met geur zoals geurkaarsen of een diffuser oid kan ik niet tegen, ik ben nogal hoofdpijngevoelig. Dat valt dus sowieso af.

M'n man heeft een speciale wijn voor me gekocht die nog op mijn wishlist stond en die gaan we op m'n verjaardag drinken. Dus zeker leuk idee, maar is er al. Koffer heb ik al een goeie, alle soorten tassen van groot tot klein heb ik al goeie. Alleen een mooie leren laptopsleeve wil ik nog maar dat vraag ik al aan m'n vader.

Wat is een keukenmonster? Ik heb er op gegoogled maar kon niets vinden. Een sous-vide is iets wat m'n man graag zou willen en ik vast nog wel eens aan hem zal geven. Zelf heb ik daar minder interesse in. Creuset pannen enzo hebben we allemaal al.

Stijl/kleur analyse zou ik alleen leuk vinden om te krijgen als m'n moeder er dan daadwerkelijk ook bij kan zijn. Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar ik kan het eens opperen.

Denk dat dat winkelen nog steeds de beste optie is. Ik vind het voor mezelf vaak veel te zonde om bijvoorbeeld een trui van 85 euro te kopen, maar als het dan cadeau is en ik heb iemand bij me die enthousiast meedenkt, kies ik misschien wat makkelijker. Denk dat ik er gewoon een leuk dagje met m'n moeder dan maar van maak. Zij werkt zo hard voor haar geld en vind het zo heerlijk om dat in haar kinderen te steken, daar doe ik haar het grootste plezier mee.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 10 Dec 2018 13:47

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Maar waarom moet het persee iets van ongeveer 150 euro zijn?
Waarom zo groots en luxe als je toch al aangeeft alles te hebben?

Zijn er geen kleinere / goedkopere dingen die je kan bedenken? Een mooi boek, make-up, een mooie plant?
Lijkt me makkelijker te bedenken dan iets duurs?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 13:51

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Dat is het budget wat m'n moeder geeft aan elk kind en dat wil ze persé graag geven. Maar dan wel aan iets concreets. Hoeft niet exact dat te zijn hoor, maar ze wil dus geen boek geven. En bovendien weet ik verder ook niks. Ik weet het gewoon echt niet.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 10 Dec 2018 13:55

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ahh ok, dat maakt het wel lastig dat ze dat persé wilt.
Mooie bestekset? Een fotoshoot met het hele gezin?
Iets voor in je tuin, lekkere lounge stoel?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 13:58

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Heb ik al. Best een goed idee en zij blij want ze vraagt altijd om foto's van ons kind, en heb ik al. Fotoshoot run ik even by m'n man, toevallig zei hij dat laatst zelf al :)
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 10 Dec 2018 13:59

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Oh menn wat een luxe probleem he.
Maar wel herkenbaar hoor, zou t zelf ook echt niet zo goed weten. Heb je niet nog iets qua inrichting van je huis toevallig? Meubelstuk of een gave grote wandklok of zoiets? Mooie staande spiegel?

Of voor in de tuin in de zomer. Aankleding bij loungeset, mooie Buitenlamp, zon houtoventje of houtkachel, lekkere loungekussens of plaids of zoiets?

Ik denk nog even verder :D
<<

Anoniem250

Bericht 10 Dec 2018 14:02

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ik krijg voor mijn verjaardag ook 150 euro van mijn moeder. We gaan dan altijd een middag naar de stad, gezellig lunchen een wijntje of twee erbij en daarna mag ik iets van 150 euro uitzoeken. Meestal gaan we dan naar de Bijenkorf. En dan is 150 euro zo op. Ik koop er meestal een mooie jurk van. En ik krijg altijd te horen "Wat een leuke jurk heb je aan." En dan kan ik heel trots zeggen dat ik hem van mijn moeder heb gekregen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 14:04

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

HollyGolightly schreef:Ik krijg voor mijn verjaardag ook 150 euro van mijn moeder. We gaan dan altijd een middag naar de stad, gezellig lunchen een wijntje of twee erbij en daarna mag ik iets van 150 euro uitzoeken. Meestal gaan we dan naar de Bijenkorf. En dan is 150 euro zo op. Ik koop er meestal een mooie jurk van. En ik krijg altijd te horen "Wat een leuke jurk heb je aan." En dan kan ik heel trots zeggen dat ik hem van mijn moeder heb gekregen.


Jij zou mijn moeder echt blij maken. Dit vind ze heerlijk. Mijn zus is ook zo. Ik houd zelf helemaal niet van winkelen, dus ze probeert me altijd van alles aan te smeren en ik blijf maar nee zeggen (zeker nu ik gewoon volwassen ben, ik hoef echt niet zoveel meer kleren van haar te krijgen), maar één winkel om bewust iets uit te zoeken kan ik wel aan. Ik denk dat ik dit inderdaad het leukst vind om samen met haar te doen.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 10 Dec 2018 14:09

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ik zou ook gaan voor een kleuren- en stylinganalyse.

Maar wij weten het ook nooit en dat is de reden dat we - heel saai - nooit echt cadeautjes geven.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Dec 2018 14:10

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Je kunt €150 ook heel concreet doneren aan even goed doel, als je alles al hebt lijkt me dat niet gek..
En dat idee van die kettlebells en sportdingen wat Caulfield opperde? Ik vond het heel fijn om thuis te kunnen sporten met twee kleine kinderen, voelde heel efficiënt :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 14:15

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ja dat vind ik een prima oplossing Urban Naked, maar m'n moeder wil liever echt iets aan mij geven :palm:
Tja, dat kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Ik heb zelf onlangs nog geld gedoneerd aan een goed doel naar m'n hart, dus ik doe dat dan zelf wel van m'n eigen geld.
Over vier maanden kan ik eindelijk weer naar de sportschool, dus voor thuis koop ik nu ook maar niks meer maar an sich goed idee.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Dec 2018 14:19

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Waarom over vier maanden weer naar de sportschool? Het is toch sowieso wel handig om wat dingetjes thuis te hebben?
Dan hoef je niet altijd naar de sportschool.

Ik denk dat ik met mijn moeder naar de Bijenkorf/andere winkel met mooie make up merken zou gaan en leuke make upjes uit zou zoeken. Of een KitchenAid en de rest zelf betalen maar precies dat vroeg ik vorig jaar ook en toen heb ik het geld aan iets anders uitgegeven haha super suf. Een mooie jurk of trui zou ook nog wel een goeie zijn. Ik kan zoveel dingen bedenken haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 14:21

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Omdat O'tje dan naar de peuterspeelzaal gaat en ik twee keer een ochtend vrij heb! Die wil ik in gaan vullen door naar de sportschool te gaan. Wat ik nu wel daardoor bedenk: Mooie nieuwe sportkleding! Dat is wel een goeie! Tips voor fijne merken daarvoor? Een lange broek en fijn niet-opkruipend shirtje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 10 Dec 2018 14:28

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Marin schreef:
HollyGolightly schreef:Ik krijg voor mijn verjaardag ook 150 euro van mijn moeder. We gaan dan altijd een middag naar de stad, gezellig lunchen een wijntje of twee erbij en daarna mag ik iets van 150 euro uitzoeken. Meestal gaan we dan naar de Bijenkorf. En dan is 150 euro zo op. Ik koop er meestal een mooie jurk van. En ik krijg altijd te horen "Wat een leuke jurk heb je aan." En dan kan ik heel trots zeggen dat ik hem van mijn moeder heb gekregen.


Jij zou mijn moeder echt blij maken. Dit vind ze heerlijk. Mijn zus is ook zo. Ik houd zelf helemaal niet van winkelen, dus ze probeert me altijd van alles aan te smeren en ik blijf maar nee zeggen (zeker nu ik gewoon volwassen ben, ik hoef echt niet zoveel meer kleren van haar te krijgen), maar één winkel om bewust iets uit te zoeken kan ik wel aan. Ik denk dat ik dit inderdaad het leukst vind om samen met haar te doen.


Ja, ik vind dat heerlijk. En ik heb natuurlijk ook al genoeg jurken. Maar je kan ook iets anders in de Bijenkorf kopen. Je hebt bijvoorbeeld al genoeg salade schalen (ik noem maar iets), maar dan kies je toch samen een super feestelijke uit, of bijvoorbeeld een heel mooi karaf. En dan kan je of feestjes of tijdens bezoek (en zeker als je moeder erbij is) zeggen: "ja mooi he, die heb ik van mama gekregen". En later geef je het door aan je kinderen. Mijn ouders hebben heel veel servies, maar op speciale momenten wordt het zondagse servies van oma uit de kast gehaald. En dan wordt er altijd even vermeld dat we van het servies van oma eten (al jaren dood).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 14:37

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Ja leuk is dat he HLG. Ik heb ook veel servies cadeau gekregen. Geen samenhangend servies, maar ik vind het juist leuk om te weten dat deze bakjes van deze persoon komen en die schaal van die persoon.

Oké ik ga n.a.v. de laatste posts denk ik sportkleding vragen, want dat is typisch zoiets waarvan ik het zelf dan weer zonde vind om er veel geld aan uit te geven en ik koop dan zelf een H&M shirtje, terwijl ik weet dat ik eigenlijk liever mooiere kleding wil. Mooi als motivatie om straks weer goed te gaan sporten.
Zo'n soort shirtje van Under Armour: https://www.underarmour.nl/nl-nl/dames/ ... te-mouwen/
En dan een lange broek van U.A. erbij. Eentje met hoge taille en zakken lijkt me fijn.
: https://www.underarmour.nl/nl-nl/dames/ ... 1=XXL%7C14
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Dec 2018 14:43

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Leuk idee Marin! Goed zittende sportkleding scheelt zoveel. Ik zweer zelf bij Nike maar het is denk ik vooral belangrijk dat het goed zit, dus ik zou niet zomaar iets online bestellen en wel gaan passen (en even wat rare bewegingen maken in het pashok).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Dec 2018 14:59

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Wat voor winkel is daar fijn voor?
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Dec 2018 15:27

Re: Cadeautip van ongeveer 150 euro

Marin schreef:Wat voor winkel is daar fijn voor?

Hmm goede vraag wel want ik ga dus altijd naar een winkel waar ze alleen Nike verkopen. Misschien iets van Perry Sport of Sport 2000?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers