Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inrichting buffetkast

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 02 Dec 2018 12:14

Inrichting buffetkast

Ik heb nu 4 jaar hetzelfde in mn buffetkast staan en wil graag wat anders. Ik begin het rommelig te vinden, er staan nog blauwe accessoires in maar ik heb dat nergens meer in mn woonkamer, maar weet ook niet zo goed wat ik wil.

Het is dit idee kast alleen dan minder strak omdat hij handgemaakt is.

Afbeelding
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Dec 2018 16:36

Re: Inrichting buffetkast

Ik heb een kast met 1 glazen deur, daarin staat op de bovenste plank mijn mooiste servies.
Op de onderste plank ligt een opgevouwen gehaakte deken, omdat ik het anders ook te druk vind ogen.

Kortom, ik zou voor servies of accessoires gaan die wel bij je interieur passen. En opgevouwen tafellakens kunnen ook prima als 'opvulling' en ziet er gewoon rustig uit. Je kunt er ook een plantje tussen zetten of een paar (kook-)boeken. Of juist alleen maar boeken want er is veel ruimte zie ik.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Dec 2018 18:44

Re: Inrichting buffetkast

Ik heb een andere soort kast, maar hij staat bij mij heel vol. Dat is ook puur opbergruimte gebrekt.
De bovenste plank daarop staan spelletjes en puzzels. De kast is 2 meter hoog. Dus ik kijk daar niet direct tegen aan.
De plank eronder daaronder staan mijn wijnglazen en bierglazen.
Dan een plank met mijn favoriete boeken. Daarvoor staan fotolijstjes met foto’s van mijn neefjes.
Dan een plank met schaaltjes en onderin staan al mijn kookboeken.

Nu is mijn kast van gerookt eiken en de binnenkant is antraciet geverfd, dus ik denk dat de drukker indeling hierdoor wel mogelijk is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 02 Dec 2018 18:50

Re: Inrichting buffetkast

Wij hebben ook zo'n kast en ik heb raamfolie aan de binnenkant van de glazen deuren geplakt en nu zie je dus niet meer alles staan. Het is wel transparante folie, maar wel wazig zeg maar. Het maakt de kast meteen een stuk rustiger.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem273

Bericht 02 Dec 2018 20:42

Re: Inrichting buffetkast

.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 06 Dec 2018 20:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Dec 2018 20:46

Re: Inrichting buffetkast

Ik heb een soort gelijke kast. Deze kast hebben wij nog niet zo lang.
Staat nu in:
- trouwfoto en geboortekaartjes kinderen
- servies van Pip Studio en Oilily
- iets uit onze kindertijd
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 09:42

Re: Inrichting buffetkast

Lookie schreef:Ik heb een kast met 1 glazen deur, daarin staat op de bovenste plank mijn mooiste servies.
Op de onderste plank ligt een opgevouwen gehaakte deken, omdat ik het anders ook te druk vind ogen.

Kortom, ik zou voor servies of accessoires gaan die wel bij je interieur passen. En opgevouwen tafellakens kunnen ook prima als 'opvulling' en ziet er gewoon rustig uit. Je kunt er ook een plantje tussen zetten of een paar (kook-)boeken. Of juist alleen maar boeken want er is veel ruimte zie ik.


Dat vind ik ook nog een goed plan een opgevouwen deken, ik heb nog wel een mooie. Dan oogt het inderdaad rustig. Ik wil het niet te rommelig hebben. Bovenin staan nu de drankflessen maar eigenlijk vind ik dat al vrij druk :palm:
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Dec 2018 20:57

Re: Inrichting buffetkast

Afbeelding

Hier nog even een foto van mijn kast. Inmiddels staat er weer wat ander servies in maar de deken ligt er nog wel.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 06 Dec 2018 19:53

Re: Inrichting buffetkast

Wat een leuke kast Lookie :love:

Ik heb inmiddels op internet wat dingen gezien die ik ga kopen/bestellen voor in de kast:)
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Dec 2018 20:24

Re: Inrichting buffetkast

Dank je wel! Leuk dat je al wat spulletjes hebt aangeschaft.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers