Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WEEKEND!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Nov 2018 02:54

WEEKEND!

Gezien ik na deze nachtdienst weekend heb, ben ik benieuwd wat jullie plannen zijn voor het weekend?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Nov 2018 02:56

Re: WEEKEND!

Vrijdag: Ik ga eerst een poosje slapen, daarna even wat in het huishouden doen. Misschien 's avonds even shoppen met mijn man en dochter.
Zaterdag: 's Ochtends op pad voor een andere auto, daarna pannenkoeken eten met z'n allen bij m'n ouders, en daarna ben ik Piet bij een intocht een dorp verderop.
Zondag: Ik denk 's morgens lekker relaxen of even naar mijn oma. En 's middags hebben we een verjaardag van mijn tante.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 23 Nov 2018 06:45

Re: WEEKEND!

Mijn weekend begint pas zaterdagochtend om 7:45, heb na deze nachtdienst nog een nachtje.

Za: even slapen tot een uur of half 12/12:30. Daarna ga ik met zoon even langs het sinterklaasfeest in het winkelcentrum in de wijk. 's Avonds heb ik met vier vriendinnen afgesproken om met elkaar te eten en bij te kletsen.

Zo: 's Middags naar een verjaardag van dochter van een vriendin en verder beetje relaxen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Nov 2018 07:02

Re: WEEKEND!

Succes nog met nog een nachtje Framboos. Heb je een drukke nacht (gehad)?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Nov 2018 07:56

Re: WEEKEND!

ik heb vandaag al weekend. Was om 5 uur al wakker. Hele week al slecht geslapen door de buikgriep die nu gelukkig over is. Ga zo winkelen met mijn moeder. Naar een grote kerst winkel kijken wat dat is.

Morgen mogen we een nieuwe telefoon uitzoeken man is al helemaal gek daardoor. We gaan naar de stad dan. En morgen avond gaan we weer naar de stad er is een licht festival of iets. Oh en we moeten nog een sint cadeau voor schoonzus halen. Dat was mijn man zijn lootje alleen heeft ze allemaal mega dure dingen erop staan veel meer dan wat we doen. Dus even zien of we iets anders kunnen bedenken of een cadeaubon of iets.

Zondag geen plannen

fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 23 Nov 2018 08:19

Re: WEEKEND!

Ik heb ook al weekend!
Nadat ik dochter naar school heb gebracht, de weekboodschappen doen. Verder het huis opruimen, stofzuigen en dweilen.

Zaterdag, team uitje op het werk. Het is nog een verassing wat we gaan doen.
Mijn ouders passen op de kinderen, want mijn man moet werken. Die gaan met de kinderen ergens naar een sinterklaas intocht. Aan het eind van de middag vieren we sinterklaas met mijn ouders.

Zondag heeft mijn man weer vroege dienst en heb ik met de kinderen een rustig dagje.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem245

Bericht 23 Nov 2018 08:22

Re: WEEKEND!

Vandaag eerst nog een erg drukke dag, werken, veel werk thuis voorbereiden, koken en repetitie geven en als ik thuis kom val ik denk ik op de bank in slaap.
Morgen naar Veldhoven voor een concours, in de middag zijn we klaar en in de avond ga ik uit eten met zoon en mijn ouders.
Zondag repetitie en daarna ga ik lekker thuis chillen.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2018 08:23

Re: WEEKEND!

Vanochtend werk ik thuis en vanmiddag ben ik vrij. Vanavond heb ik een bingo met een vriendin.
Morgen even wat Sinterklaas cadeautjes halen en verder geen plannen.
Zondag moeten we op de foto voor de beppe van m'n vriend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2018 08:32

Re: WEEKEND!

Prettig weekend allemaal.

Ik sta nu op de trein te wachten om te gaan werken. Tot kwart over 2 les. Daarna snel naar huis want moet nog even gaan shoppen en anders zijn de winkels dicht.
Vanavond ga ik met een vriendin wat drinken

Morgen naar brabant. Verjaardag van mijn neefje. Manneke wordt al weer zes. Waar blijft de tijd.

Zondag studiedag. Ik kreeg deze week te horen dat ik over drie weken de landelijke kennistoets mag maken. Dus ik moet even gaan blokken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem271

Bericht 23 Nov 2018 08:41

Re: WEEKEND!

Fijn weekend allemaal!

Ik heb om 8:30 weekend. Moet iedere vrijdag uit bed voor 1 uurtje werk. :( Vanmiddag ga ik lunchen met een oud collega, daarna naar school om naar de voorstelling van mijn neefje te kijken en ik neem hem dan mee naar huis. Vanavond moet ik werken bij de voetbal.

Morgen gaan we een dag weg, mijn vriend en ik. Waarheen? Geen idee. Ik moet om 9:00 uur klaar staan en mijn ID meenemen. Ben benieuwd dus!

Zondag ga ik eerst uitslapen en dan wat huishouden doen. Verder helemaal niks.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2018 08:45

Re: WEEKEND!

Fijn weekend!

Ik heb morgenochtend een kraamshoot.
In de middag vieren we Sinterklaas met een groep met kinderen.

Zondag heb ik - als het dit keer door gaat - een play date met oud collega's en hun kinderen.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2018 08:46

Re: WEEKEND!

Spannend Ise, wat leuk van je vriend!
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 23 Nov 2018 08:50

Re: WEEKEND!

Ik werk vandaag van 14.00 uur tot laat, daarna heb ik ruim een week vakantie!

Morgen komt om 11.00 sinterklaas aan hier in het dorp, daar ga ik met zoon heen. In de middag komt als het goed is mijn schoonmoeder in de tuin werken hier en begin van de avond eten we met de hele familie bij mijn opa en oma, nog voor de verjaardag van mijn opa.

Zondag hebben we nog geen plannen, behalve dat ik de laatste F1 race wil kijken.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2018 08:53

Re: WEEKEND!

Oh ja dat laatste zullen wij ook wel doen.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 23 Nov 2018 09:11

Re: WEEKEND!

Morgen; Sinterklaas komt einde van de straat aan, daar even kijken denk ik. Verder taart ophalen, eten die collega gemaakt heeft halen, nog paar boodschappen, huis opruimen & versieren...
Zondag; verjaardag zoon vieren :)
Maandag; heerlijk dag met zijn 3en uitrusten, relaxen en genieten
Dinsdag; zoon echt jarig, ergens ontbijten en wat leuks doen, in middag naar bedrijfsarts..
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem248

Bericht 23 Nov 2018 09:20

Re: WEEKEND!

Pippa, jeetje wordt hij alweer een jaar! Hoe gaat het nu met hem? En met jullie?

Hier wordt vandaag de vakantiewas weg gewerkt en ik hoop vandaag nog even langs de Intratuin te gaan. En sowieso even langs de Nelson want m’n vriend heeft nieuwe wchoenen voor z’n werk nodig en ik wil eigenlijk nog een keertje Dr Martens passen. Ik vind ze zo ontzettend gaaf maar vind hey een behoorlijke smak geld voor iets waarvan ik niet helemaal overtuigd ben of het wel bij mij past.

Morgen ga ik voor het eerst sinds weken weer naar de sportschool en verder even wat boodschappen doen. En ik moet eigenlijk nog een huiswerkopdracht van een cursus maken.

Zondag wilde ik even bij m’n ouders langs, verder geen plannen. Laatste dagje van drie weken vrij dus die hou ik bewust eben lekker rustig.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 23 Nov 2018 09:34

Re: WEEKEND!

Oh heerlijk lang vakantie gehad Maple! Ja, is snel gegaan he? Gaat heel goed met hem eigenlijk! Sinds augustus aanvalsvrij en ze zien (nog) geen schade door de bloeding; we mogen zelfs 2 van de 3 medicijnen afbouwen en in februari pas terug naar de Neuroloog. Met mij helaas niet goed, zit er flink doorheen, hoop gedoe ook met werk enz, zit in de ziektewet nog ook.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem248

Bericht 23 Nov 2018 09:44

Re: WEEKEND!

Wat fijn dat het zo goed gaat met hem! Vervelend dat het met jou niet zo goed gaat. Maar op zich wel heel begrijpelijk, je heb zoveel angst en zorgen voor je kiezen gehad... Is de bedrijfsarts wel fijn, denkt hij/zij ook echt een beetje mee?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Nov 2018 09:59

Re: WEEKEND!

Jeetje Pippa, jullie ventje alweer bijna 1!
Fijn dat het met hem zo goed gaat.
Vervelend dat het met jou veel minder gaat :snik: Succes bij de bedrijfsarts!

Veel sinterklaasplannen al, leuk! :pietsint:

Vrijdag / Werken tot 17.00u. Vanavond komen mijn (schoon)ouders en zusje op de koffie (met taart!) nog voor mijn verjaardag. Mijn schoonouders blijven slapen.
Zaterdag-zondag-maandag / Ik ga met mijn man lekker een weekend naar Texel. We hebben voor beide avonden restaurants gereserveerd, gaan samen hardlopen, lekker over het strand wandelen, Sint-shoppen en Texelse biertjes drinken :thumbup:
<<

Anoniem271

Bericht 23 Nov 2018 11:05

Re: WEEKEND!

Marin schreef:Spannend Ise, wat leuk van je vriend!


Ja vind ik ook! Ook leuk dat hij gewoon echt niet zegt waar we heen gaan.

Pippa, jeetje wat gaat het hard, bijna 1 al!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 23 Nov 2018 11:31

Re: WEEKEND!

Hier nog geen weekend. Vandaag wel een dagje vrij na zes dagen werken. Dus vandaag ga ik weinig bijzonders doen, paar kleine boodschapjes halen, verder met mijn puzzel, rondje wandelen en meer van dat soort dingen.

Morgen tot 14.00 werken en daarna heb ik vakantie. In de middag nog een afspraak staan en daarna lekker op de bank. Ik denk dat ik lekker hapjes als avondeten doe om mijn vakantie in te luiden.

Zondag beetje huishouden doen en verder weinig plannen. De hockeydames spelen de finale dan dus ik ga dat sowieso wel even kijken.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 23 Nov 2018 14:38

Re: WEEKEND!

Ik had gister al weekend :banaan:. Gister de auto opgehaald bij de garage, naar de apotheek en pakketje opgehaald. Verder niet een hele spannende dag.

Vandaag lekker uitgeslapen en pyjama dagje. Heb eat opgeruimd in huis en onze koffer gepakt voor ons weekendje weg.

Zaterdag en zondag weekendje weg in Twente. We gaan op vloerenjacht voor ons nieuwe huis en wooninspiratie opdoen bij een grote woonwinkel daar. Zondag wanneer we thuis komen hebben we een wijnproeverij met vrienden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Nov 2018 16:13

Re: WEEKEND!

Mijn weekend is ook gisteren al begonnen :)
Had echter een hele waslijst van dingen die gedaan moe(s)ten worden, dus heb de hele dag geen seconden stilgezeten, haha.
Vandaag en morgen niet echt plannen, behalve dingen als het huishouden en boodschappen doen. Houd ik ook even zo, want zondag zijn we de hele dag op pad. 's Ochtends met E. en mijn moeder naar een Sinterklaas show en 's middags/begin van de avond naar mijn ouders omdat mijn broer en schoonzus daar zijn.
Volgend weekend zit een beetje te vol, dus vandaag en morgen even rustig aan!

Pippa: Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine man!
Wel balen dat dat met jou niet zo is.. Ook niet zo gek natuurlijk, na alles wat er gebeurd is. Sterkte!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem282

Bericht 23 Nov 2018 17:06

Re: WEEKEND!

Mijn weekend begon vanochtend met een bezoek aan het ziekenhuis. Vervolgens tot aan 5 minuten geleden met allerlei instellingen gebeld omdat mijn arts zo blundert, dus ik ben er voor vandaag wel klaar mee. M'n zus komt zo voor een vrijdagmiddagborrel en de vriendin met wie ik vnvd zou afspreken heeft griep en nu dus lekker een avondje voor mezelf.

Morgen uitslapen en vanwege allemaal mensen met griep om me heen gaat mijn afspraak van morgen ook niet door, maar ik heb alweer een nieuwe sociale afspraak staan. Daar heb ik wel zin in.

Zondag ga ik relaxen en dat bestaat denk ik uit Netflixen, boek lezen en uitgebreid koken.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 23 Nov 2018 17:41

Re: WEEKEND!

Burn schreef:Succes nog met nog een nachtje Framboos. Heb je een drukke nacht (gehad)?

Viel mee, geen opnames. Had alleen een gigantische dip op vijf uur. Hopelijk vliegt het tweede nachtje lekker snel om en heb ik ook weekend. Geniet van je weekend Burn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers