Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WEEKEND!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Nov 2018 16:59

Re: WEEKEND!

Ik had vandaag al weekend en ben druk in de weer geweest en dochter overal mee naartoe gesleept. Vanmorgen moest ik naar de tandarts, daarna boodschappen gedaan, vanmiddag stiefdochter uit school gehaald en nog even een pakketje weggebracht. Straks ga ik eten en bijkletsen met twee vrienden van me.

Morgen gaan we met z'n drieën naar m'n moeder in het oosten, daar lunchen in de stad en eind van de middag weer naar huis (en onderweg ergens bij de Mac eten).

Zondag geen plannen, beetje netflixen hopelijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 23 Nov 2018 17:19

Re: WEEKEND!

Pippa, wat is dat snel gegaan he! Gefeliciteerd met G.!
Ise, leuk dat je vriend een verrassing voor je heeft, veel plezier morgen.

Mijn weekend:
Vandaag gewerkt van 7u30-14u. Daarna heel snel gepoetst thuis, zoon uit school gehaald en dadelijk na het eten moet ik terug naar school. Daar organiseren we met de oudervereniging een schoolquiz vanavond. Er zijn 25 ploegen ingeschreven.
Zaterdag is mijn vader jarig. Daar gaan we 's middags heen. 'S avonds hebben we buurtfeest met winterBBQ.
Zondag is het Sinte Katriena in ons dorp. Een traditie waarbij de kinderen in ons dorp tussen 18u en 20u van deur tot deur gaan zingen en dan krijgen ze snoepjes/koekjes/chips/…

Fijn weekend allemaal!
2012 & 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Nov 2018 18:23

Re: WEEKEND!

Vanavond blijft F voor het eerst bij mij (en mijn ouders) slapen.
Morgen vieren we de verjaardagen van mijn ouders en
Zondag; ga ik met F naar de Efteling, even een dagje fun proberen te maken. En daar blijf ik dan ook slapen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Nov 2018 21:12

Re: WEEKEND!

Vandaag moest ik werken. Vanavond hebben mijn zoon en ik op youtube een oude aflevering van de Miniplaybackshow gezien, uit '93, zo grappig met die outfits van toen!

Morgen gaan we boodschappen doen en twee taarten maken, en verder nog een beetje opruimen en wassen.

Zondag vieren we H's verjaardag.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Nov 2018 21:31

Re: WEEKEND!

Fijne verjaardagen allemaal!
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Nov 2018 09:21

Re: WEEKEND!

Mijn weekend begon gister al.
'S Ochtends op visite bij een jarige vriendin en 's middags boodschappen. 'S Avonds uit eten met een buurvrouw.
Vandaag even winkelen en vanmiddag de verjaardag van mijn moeder.
Morgen niks, heerlijk!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers