Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat weggelopen (hij is terug!)

<<

Anoniem247

Bericht 20 Nov 2018 19:45

Kat weggelopen (hij is terug!)

Oh wat zijn we intens verdrietig. Onze kat is gisteren de deur uit geglipt en tot op heden is hij nog niet terug. Hij is al op leeftijd en gebruikt medicijnen. Onze kat bleef altijd in de tuin en ging nooit de straat op. Hij kent dus geen verkeer of andere katten/honden. Ik ben zo bang dat hem iets is overkomen of gewoon de weg kwijt is. We hebben dag en nacht gezocht maar geen spoor. De kattenbak staat bij de voordeur, de poort staat op een kier, ik heb op diverse FB pagina’s een advertentie gezet, iets op de buurt app geplaatst, posters opgehangen en Amivedi ingelicht. Hij is niet gechipt maar heeft wel een adreskokertje aan zijn halsband. Wat kan ik nog meer doen? Sinterklaas is hier voor de kinderen compleet in duigen gevallen. Ze willen geen Lego of ander speelgoed. Ze willen de kat terug. :snik: En ik ook. Het is gewoon mijn derde kind die is sinds kleine kitten heb. Echt wat een verdriet..
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 21 Nov 2018 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Nov 2018 19:59

Re: Kat weggelopen

ik had het gelezen op je facebook. Wat verschrikkelijk dat hij er nog niet is. Hij was wel gezien toch door mensen? Ik hoop dat je hem snel vind. Is vreselijk als ze weg zijn
Afbeelding
<<

Anoniem247

Bericht 20 Nov 2018 20:02

Re: Kat weggelopen

Twee keer maar ik heb zo m’n twijfels of hij dat daadwerkelijk ook was. Ik ben er gewoon letterlijk ziek van.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Nov 2018 20:04

Re: Kat weggelopen

Ach Ava, wat verdrietig :( Hopelijk vinden jullie hem gauw.. Sterkte met wachten en hopen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Nov 2018 20:08

Re: Kat weggelopen

snap ik. Was ik destijds ook bij mijn kat. Die vonden we na een week 3 km van ons huis terug hij was verdwaald. Wat voor medicijnen moet hij hebben?
Afbeelding
<<

Anoniem247

Bericht 20 Nov 2018 20:29

Re: Kat weggelopen

Thanks Exo.

Sarah hij moet 2x per dag een tablet ivm een vergroot schildklier.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Nov 2018 21:05

Re: Kat weggelopen

Wat naar Ava! Hopelijk komt de kat snel weer zelfstandig thuis of krijg je een goede tip van mensen uit de omgeving die ‘m gezien hebben.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 20 Nov 2018 21:19

Re: Kat weggelopen

Wat verdrietig, Ava.
Hopelijk is jullie lieverd snel weer thuis.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem281

Bericht 20 Nov 2018 21:30

Re: Kat weggelopen

Je kan het gebruikte kattengrit ook nog verder verspreiden, zodat-ie de geur beter oppikt! Wel heel verdrietig, zeg. Toevallig is mijn beste vriendin haar kat ook kwijt; die is naar buiten geglipt in het trappenhuis en daarna heeft iemand de benedendeur open gedaan. Beestje is nooit buiten geweest en nu al 48 uur weg! Vriendin is zelfs een warmtecamera gaan lenen.

Hopelijk vinden jullie je kat snel weer!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Nov 2018 10:12

Re: Kat weggelopen

Oh wat een nachtmerrie lieve Ava, ik ga zo met jullie mee hopen dat hij snel terug is! Wat moeten jullie in angst zitten :( Ik leef met jullie mee :hug:
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2018 14:18

Re: Kat weggelopen

Bazinga ik ben net door de wijk gefietst en heb zijn kattengrit verspreid. Bedankt voor de tip!

We zijn echt zo verdrietig met z’n allen. Er zijn ook al zoveel mensen aan het zoeken en mijn FB berichten worden massaal gedeeld. Zo mooi om te zien dat doet mij echt wat. Nu maar hopen dat we hem nog ooit vinden. Dood of levend. Dan kan ik het tenminste uitleggen aan de kinderen en het zelf afsluiten. Deze onzekerheid is echt killing.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2018 16:38

Re: Kat weggelopen

Hij is weer thuis!! Gevonden aan het einde van de straat door een vader en dochter. Ze herkende hem van FB en hebben mij gelijk gebeld. Echt ik ben zó blij! Hij is wel gewond. We denken heup uit de kom of iets gebroken en gaan straks naar de dierenarts met hem. Ik hoop dat het goed komt met hem. Maar hij is thuis! Echt wat een opluchting en ik heb zo gejankt als een klein kind toen ik hem zag haha.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 21 Nov 2018 16:42

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Ahhh, arme kat! Heel fijn dat ie terug is!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Nov 2018 16:44

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Ah wat fijn dat hij gevonden is! Nu hopen dat het mee valt bij de dierenarts.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 21 Nov 2018 17:03

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Fijn dat hij terug is, Ava. Wat een opluchting! Hopelijk vallen de verwondingen mee.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 21 Nov 2018 17:35

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Aan wat zielig dat hij gewond is, maar wat een opluchting dat hij weer terecht is!
Hopelijk mankeert hij niks ernstigs.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Nov 2018 18:12

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Fijn dat hij terug is.
#teammaple🍁
<<

Patsy

Bericht 21 Nov 2018 18:13

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Fijn dat hij terug is. Nu hopen dat de verwondingen mee vallen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Nov 2018 18:30

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Wat fijn dat hij weer terug is!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2018 19:11

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

We zijn weer terug en de pijn komt van zijn heup en onderrug vandaan. Er is niks gebroken maar waarschijnlijk wel gekneusd. Hij heeft een prik met pijnstillers gehad en ik heb voor 6 dagen iets meegekregen. Over twee weken moet ik weer terug met hem en dan wordt hij nog een keer goed nagekeken.

Ik ben ook langs de mensen geweest die hem hebben gevonden met een bedankje. Ze hebben heb in de brandgang gevonden in een hoekje en hij had zich heel klein gemaakt. Het beestje was doodsbang en ook helemaal koud. Gelukkig kon het meisje hem wel oppakken en toen hebben ze hem naar huis gebracht.

Hij ligt nu lekker te slapen in zijn warme mandje en heeft alweer goed gegeten en gedronken en zijn medicijnen gehad. Hopelijk voelt hij zich morgen weer een stukje beter.

Volgens mij voelde ik mij vanmiddag net als iemand die de Staatsloterij wint :laughcry: Zoveel emotie en een geluksgevoel. Ik was en ben echt zo blij dat hij weer thuis is. Hij is voor ons echt zoveel meer dan alleen een huisdier.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 21 Nov 2018 19:13

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Wat fijn Ava! Ik kan me goed voorstellen dat je zo blij bent. En gelukkig niks gebroken. Hoe oud is jullie kat? Lekker met hem knuffelen maar.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2018 19:31

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

zo fijn en die opluchting dat die weer terug was weet ik nog goed bij mijn kat. Zo gejankt toen van blijdschap. Hopelijk knapt die weer snel op.
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 21 Nov 2018 19:54

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Wat fijn dat hij weer terug is!!! :heart: Hopelijk knapt hij snel op.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2018 19:57

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Dankjewel allemaal :heart:

Plien hij is 13.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 21 Nov 2018 20:18

Re: Kat weggelopen (hij is terug!)

Wat fijn dat hij weer terug is! :heart:
Hopelijk knapt hij snel op.
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers