Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Black friday

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Nov 2018 21:37

Re: Black friday

Een software update voor mijn plotter. Blij mee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 24 Nov 2018 22:06

Re: Black friday

Ik 2 paar nieuwe schoenen, vriend 4 nieuwe overhemden en voor baby-op-komst een jurkje
22112014 / 10042019
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Nov 2018 22:28

Re: Black friday

Jongens ehhh meiden BF is zo ontzettend overdreven en zoveel goedkoper zijn dingen niet. Het is niet te vergelijken met Amerika dus snap niet waarom het hier ook zonodig moet net als Halloween.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 24 Nov 2018 22:31

Re: Black friday

caribbeanlover schreef:Jongens ehhh meiden BF is zo ontzettend overdreven en zoveel goedkoper zijn dingen niet. Het is niet te vergelijken met Amerika dus snap niet waarom het hier ook zonodig moet net als Halloween.


Nou, in dit geval was het wel aanzienlijk goedkoper hoor! We zijn naar een outlet gegaan en daar was het al goedkoper dan in de reguliere winkel PLUS er ging bij de overhemden nog eens 15% extra af. En bij mijn schoenen ging er bij 2 paar schoenen 30% af van de totaalprijs en over het goedkoopste paar ook nog eens 15% extra. Dus ik vond het wel de moeite!
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11392

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 24 Nov 2018 22:33

Re: Black friday

Het scheelde hier
50%
80 euro
20%

Vond ik ook wel de moeite waard.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Nov 2018 22:34

Re: Black friday

Zulke aanbiedingen zijn er het hele jaar op producten dus niet speciaal nu. Fijn dat je goed geslaagd bent.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11392

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 24 Nov 2018 22:38

Re: Black friday

Nouja we hebben ze nu nodig dus wat dat betreft kwam het goed uit.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Nov 2018 22:56

Re: Black friday

Prosecco schreef:
Night Owl schreef:Tot nu toe valt het voor dit jaar nog mee. Lifetime licentie gekocht voor een VPN, en eentje voor Adguard die ik ga delen met mijn moeder (bruikbaar op 2 pc's en 2 android telefoons).
Zit nog wel te kijken naar een paar schoenen.. die waren al langer afgeprijsd, maar ik hoopte op een gratis verzendingsactie.
Ook nog wat extra korting meegepikt op wat sint kadootjes die ik toch nog moest halen.

Vorig jaar wel opzettelijk gewacht met het kopen van een nieuwe telefoon en een cowboysbag, als het daadwerkelijk lekker afgeprijsd is kan dat bij zulke duurdere dingen toch wel flink schelen :hulde:


Waar het je die VPN gekocht en kun je uitleggen hoe dat werkt? Ik moet regelmatig naar China en dan is een VPN handig omdat je dan wel whatsapp kun ontvangen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt.


Ben even nieuwsgierig :) wat leuk dat je regelmatig naar China moet. Voor je werk?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 00:53

Re: Black friday

Jip schreef:Nouja we hebben ze nu nodig dus wat dat betreft kwam het goed uit.


Wat heb je gekocht dan?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 25 Nov 2018 01:38

Re: Black friday

Heeft ze toch allemaal al gezegd.

Hier was de babyfoon ook €70 goedkoper. En nog wat meer spullen die we nog nodig hadden. Dus kwam mooi uit.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Nov 2018 10:27

Re: Black friday

Uffe, hoe reageerde je man op de verrassing? :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11392

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Nov 2018 11:12

Re: Black friday

caribbeanlover schreef:
Jip schreef:Nouja we hebben ze nu nodig dus wat dat betreft kwam het goed uit.


Wat heb je gekocht dan?


Staat hierboven genoemd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 25 Nov 2018 11:17

Re: Black friday

Zora schreef:
Prosecco schreef:
Night Owl schreef:Tot nu toe valt het voor dit jaar nog mee. Lifetime licentie gekocht voor een VPN, en eentje voor Adguard die ik ga delen met mijn moeder (bruikbaar op 2 pc's en 2 android telefoons).
Zit nog wel te kijken naar een paar schoenen.. die waren al langer afgeprijsd, maar ik hoopte op een gratis verzendingsactie.
Ook nog wat extra korting meegepikt op wat sint kadootjes die ik toch nog moest halen.

Vorig jaar wel opzettelijk gewacht met het kopen van een nieuwe telefoon en een cowboysbag, als het daadwerkelijk lekker afgeprijsd is kan dat bij zulke duurdere dingen toch wel flink schelen :hulde:


Waar het je die VPN gekocht en kun je uitleggen hoe dat werkt? Ik moet regelmatig naar China en dan is een VPN handig omdat je dan wel whatsapp kun ontvangen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt.


Ben even nieuwsgierig :) wat leuk dat je regelmatig naar China moet. Voor je werk?


Voor werkeen inderdaad! Super leuk, maar irritant dat je dan geen whatsapp, Facebook of fatsoenlijk internet hebt. De overheid blokkeert echt alles daar.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 25 Nov 2018 13:00

Re: Black friday

Night Owl schreef:
Prosecco schreef:
Night Owl schreef:Tot nu toe valt het voor dit jaar nog mee. Lifetime licentie gekocht voor een VPN, en eentje voor Adguard die ik ga delen met mijn moeder (bruikbaar op 2 pc's en 2 android telefoons).
Zit nog wel te kijken naar een paar schoenen.. die waren al langer afgeprijsd, maar ik hoopte op een gratis verzendingsactie.
Ook nog wat extra korting meegepikt op wat sint kadootjes die ik toch nog moest halen.

Vorig jaar wel opzettelijk gewacht met het kopen van een nieuwe telefoon en een cowboysbag, als het daadwerkelijk lekker afgeprijsd is kan dat bij zulke duurdere dingen toch wel flink schelen :hulde:


Waar het je die VPN gekocht en kun je uitleggen hoe dat werkt? Ik moet regelmatig naar China en dan is een VPN handig omdat je dan wel whatsapp kun ontvangen, maar ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt.


Ik heb Windscribe, die is wel heel makkelijk in gebruik. Gekocht bij Stacksocial maar zie nu dat alle versies daar uitverkocht zijn :(
Er is wel een wat beperktere gratis versie trouwens! https://vpndiensten.nl/vpn-aanbieder/windscribe/
Hier meer info :) heb die ook juist gekozen omdat het zo makkelijk is.


Ik zag bij stacksocial een lifetime abo voor 60 dollar, die was vanmorgen gewoon beschikbaar. Misschien een beperkt aantal per dag?
Bedankt voor je info in ieder geval, ik ga dit zo eens even uitzoeken
<<

Anoniem288

Bericht 25 Nov 2018 13:09

Re: Black friday

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Nov 2018 14:00

Re: Black friday

Pitt cooking voor de keuken met €400 korting, echt een goede aanbieding!
<<

Anoniem259

Bericht 25 Nov 2018 16:04

Re: Black friday

Te veel kleding. Maar waarschijnlijk gaat toch de helft terug, as usual.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 25 Nov 2018 16:05

Re: Black friday

Lady schreef:Uffe, hoe reageerde je man op de verrassing? :)


Ja heel leuk! Hij was alleen thuis toen het pakket kwam. Toen ik thuiskwam vroeg hij wat heb je nu weer gekocht. Ik zeg maak maar open. Nou hij was net zo blij als een kind haha!

Ik heb net met korting nog een boxkleed gekocht. Andere waren de vlekken helemaal terug naar voren gekomen :cry: Dus nu maar voor een roze gegaan.
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Nov 2018 23:19

Re: Black friday

Prosecco, gaaf hoor! Wat voor soort werk doe je tegenwoordig? Wel irritant dat je dan idd even helemaal bent afgesloten van social media.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers