Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De theevraag van vandaag! #11

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2018 21:42

De theevraag van vandaag! #11

Ik heb weer een interessante:

Wat is de beste les die je hebt geleerd door het maken van een fout?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem246

Bericht 19 Nov 2018 21:47

Re: De theevraag van vandaag! #11

Dwing de bank niet tot hypotheek als zij dit liever niet doen vanwege werksituatie. Het hadden me heel wat jaren leed gescheeld als ik niet mijn zin had doorgedramd. En met dwingen bedoel ik 'dwingen', want op papier kon ik heus kopen, maar mijn contract was maar tijdelijk en ondanks dat dit ook geen probleem hoeft te zijn, wilde de bank er in eerste instantie niet aan. Had ik maar geluisterd. :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2018 22:04

Re: De theevraag van vandaag! #11

Ik zat op de middelbare toen ik 1 euro had gepikt van m'n ouders voor een tosti in de pauze.

Ik had geen broekzakken dus moest 'm krampachtig in m'n hand houden en m'n ouders hadden het natuurlijk in de gaten. Ik vergeet nooit meer hoe kut ik me toen voelde en heb ook nooit meer zoiets gedaan.
<<

ChiQ

Bericht 19 Nov 2018 22:23

Re: De theevraag van vandaag! #11

Fedora schreef:Dwing de bank niet tot hypotheek als zij dit liever niet doen vanwege werksituatie. Het hadden me heel wat jaren leed gescheeld als ik niet mijn zin had doorgedramd. En met dwingen bedoel ik 'dwingen', want op papier kon ik heus kopen, maar mijn contract was maar tijdelijk en ondanks dat dit ook geen probleem hoeft te zijn, wilde de bank er in eerste instantie niet aan. Had ik maar geluisterd. :palm:


Ik geloof niet dat een bank zich laat dwingen tot een hypotheek als je een te groot risico bent/was. Daar zitten hele ‘risk managers’ achter die hele scenario’s hebben waarom iemand wel of niet in aanmerking komt. Een heel acceptatieteam waarbij een eindteam het dossier bekijkt en de hypotheek aanvraag accepteert of toch nog afwijst.
<<

ChiQ

Bericht 19 Nov 2018 22:25

Re: De theevraag van vandaag! #11

Dat je voor niemand je hand in het vuur moet steken. Daar heb ik van geleerd. En dat schoolpleinmoeders alleen maar willen roddelen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 19 Nov 2018 22:29

Re: De theevraag van vandaag! #11

Ik heb ooit in de dierenwinkel het duurdere konijnenvoer met de sticker van het goedkopere voer willen afrekenen. (Dat voer moest je zelf in een zak scheppen en afwegen en stickeren)
Dat hadden ze door en ik voelde mij zo slecht en betrapt en een crimineel dat ik nooit meer zo iets heb gedaan. Of ook maar heb gedacht aan stelen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers