Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke agenda/ planner ?

<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 17 Nov 2018 21:45

Welke agenda/ planner ?

Ik op zoek naar dé agenda/ planner voor 2019. De afgelopen 2 jaar heb ik de My Journal agenda gebruikt ( https://www.a-journal.nl/p/my-journal-agenda-2019/) en deze vind ik op zich fijn maar ik mis een maandplanning.

Mijn wensen:
- niet te dik/ groot/ zwaar (A5 bv)
- weekoverzichten (op 2 pagina's)
- maandoverzicht voor iedere maand (op 2 pagina's)
- als er iedere maand ook nog ruimte is voor doelen etc is dat een pré.

Ik wil dus graag een agenda waar je én weekoverzichten hebt én waar je per maand aan het begin van de maand ook een maandoverzicht hebt.

Iemand tips? Welke agenda/ planner gebruiken jullie en waarom is die zo fijn?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Nov 2018 21:55

Re: Welke agenda/ planner ?

Google Agenda :wink: Dit is het eerste jaar dat ik geen papieren agenda meer gebruikt heb en dat bevalt me toch wel prima. Het duurde even, maar ik ben om. Telefoon heb ik toch altijd bij de hand en ik heb een gedeelde agenda met m'n vriend, werkt ideaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 17 Nov 2018 21:59

Re: Welke agenda/ planner ?

Bliss schreef:Google Agenda :wink: Dit is het eerste jaar dat ik geen papieren agenda meer gebruikt heb en dat bevalt me toch wel prima. Het duurde even, maar ik ben om. Telefoon heb ik toch altijd bij de hand en ik heb een gedeelde agenda met m'n vriend, werkt ideaal!


Oh nee daarin ben ik echt te old school, geniet ook echt van m'n papieren agenda, met verschillende kleuren pennen en markertjes en post-itjes enzo haha :nerd: Maar fijn dat het voor jou werkt en ik kan me voorstellen dat dat voor een gedeelde agenda inderdaad wel heel handig is. Maar dat heb ik ook niet nodig :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Nov 2018 23:01

Re: Welke agenda/ planner ?

Ik hou van mijn papieren agenda’s! Zoek ook regelmatig nog wat terug. Schrijf dan ook vaak mijlpalen op, leuke gebeurtenissen en uitspraken van T enzo.

Ik ben enorm fan van Leichturm. Kwam erachter dat die nog beter zijn dan Moleskine. Maar, volgens mij hebben die helaas geen maandoverzicht (wel jaaroverzichten trouwens. En blanco pagina`s enzo).
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem244

Bericht 18 Nov 2018 00:27

Re: Welke agenda/ planner ?

Ik heb die van de action.
Heeft een ringband, dat wilde ik perse.
1 week op 2 pagina’s met uur indeling. Ideaal voor mijn werk omdat ik meerdere afspraken / clientbezoeken per dag heb.
Zit ook aan het begin van elke maand een maandindeling, maar denk te minimaal voor wat jij wilt.

En de Mascha planner bv?
<<

Anoniem286

Bericht 18 Nov 2018 09:55

Re: Welke agenda/ planner ?

Ik ben zelf fan van de organizing agenda, hij heeft alleen dat maandoverzicht niet zoals je beschrijft.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Nov 2018 10:00

Re: Welke agenda/ planner ?

Voor Mn werk heb een papieren agenda van plan point

Mn man en ik delen samen een gezamenlijke agenda digitaal, vind ik ideaal
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Nov 2018 20:42

Re: Welke agenda/ planner ?

Zora schreef:Ik hou van mijn papieren agenda’s! Zoek ook regelmatig nog wat terug. Schrijf dan ook vaak mijlpalen op, leuke gebeurtenissen en uitspraken van T enzo.

Ik ben enorm fan van Leichturm. Kwam erachter dat die nog beter zijn dan Moleskine. Maar, volgens mij hebben die helaas geen maandoverzicht (wel jaaroverzichten trouwens. En blanco pagina`s enzo).


Oeh ik heb nu de leuchtturm besteld. Was van plan om idd de moleskin te bestellen die heb ik nu en is echt heel erg fijn.
2015 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Nov 2018 21:09

Re: Welke agenda/ planner ?

Veel plezier ermee! Had al jaren Moleskine maar Leuchtturm bleek echt nog fijner!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 18 Nov 2018 21:32

Re: Welke agenda/ planner ?

Ik kijk ook altijd terug in mijn agenda als een soort terugblik op de week/ maand/ jaar qua gebeurtenissen, nog net geen dagboek.

Ik zie inderdaad dat de Masha planner aan het begin van de planner ook maandoverzizchten heeft. Heb die maandoverzichten liever voorafgaand aan iedere maand maar toch. Vind de planner verder wel erg blingerig en weet niet goed wat ik van een ringband vind. En stiekem vind ik het stom dat je zelf de data moet invullen (lazy-alert). Maar door zowel de week als maandoverzichten zeker een kanshebber, bedankt voor de tip!

De Leichtturm is ook er mooi, als deze maandoverzichten zou hebben was ik meteen verkocht geweest.

Nog meer aanradertje? :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Nov 2018 17:45

Re: Welke agenda/ planner ?

Heb de leuchtturm binnen inderdaad nog mooier dan de moleskin. Heel fijn ook de jaarplanner
2015 💙
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 21 Nov 2018 18:07

Re: Welke agenda/ planner ?

zakenmam agenda al eens bekeken?
22112014 / 10042019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Nov 2018 23:10

Re: Welke agenda/ planner ?

Leuk Minx!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 23 Nov 2018 00:06

Re: Welke agenda/ planner ?

Oreo schreef:zakenmam agenda al eens bekeken?

Die ken ik nog niet, ga ik bekijken, thanks:)
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 28 Nov 2018 18:08

Re: Welke agenda/ planner ?

Ik gebruik de Mascha planner. Daarnaast heb ik mijn afspraken ook nog staan in Google Agenda.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 29 Nov 2018 21:27

Re: Welke agenda/ planner ?

Zora schreef:Veel plezier ermee! Had al jaren Moleskine maar Leuchtturm bleek echt nog fijner!


Maar wat is het verschil dan? Ik ben ook fan van Moleskine maar kan zo op het eerste oog eigenlijk geen verschil zien met Leuchtterum.
09-07-2018
11-07-2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Nov 2018 23:57

Re: Welke agenda/ planner ?

Tante Toos schreef:
Zora schreef:Veel plezier ermee! Had al jaren Moleskine maar Leuchtturm bleek echt nog fijner!


Maar wat is het verschil dan? Ik ben ook fan van Moleskine maar kan zo op het eerste oog eigenlijk geen verschil zien met Leuchtterum.


Het zijn idd maar kleine verschillen maar de vormgeving en hoe de vrije pagina`s zijn ingedeeld zijn gewoon net wat fijner. En ik vind de huisstijl/het lettertype mooier :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Dec 2018 12:58

Re: Welke agenda/ planner ?

Bliss schreef:Google Agenda :wink: Dit is het eerste jaar dat ik geen papieren agenda meer gebruikt heb en dat bevalt me toch wel prima. Het duurde even, maar ik ben om. Telefoon heb ik toch altijd bij de hand en ik heb een gedeelde agenda met m'n vriend, werkt ideaal!


Ik gebruik ook de Google Agenda, vind het ideaal en altijd bij de hand inderdaad. Gedeelde agenda vind ik ook heel handig :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 04 Dec 2018 20:34

Re: Welke agenda/ planner ?

Kon toch niet helemaal vinden wat ik zocht dus heb nu toch maar de Passion Planner besteld, ben zeer excited ! :love:

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron