Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verliefd op Ibiza, de serie

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Nov 2013 10:46

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Die losse stukjes zijn ongeveer 5 a 7 min. dacht ik en dat x5 is geen uur zolang een aflevering duurt. Ach ja en idd veel mis je niet.
Vind het wel jammer dat half GTST en ex GTST erin zit. Marly vind ik zo oud ogen, ze heeft een oud gezicht, vind haar geen mooie meid en de andere jonge meiden vind ik wel leuk ogen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 06 Nov 2013 11:19

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

caribbeanlover schreef:Marly vind ik zo oud ogen, ze heeft een oud gezicht, vind haar geen mooie meid en de andere jonge meiden vind ik wel leuk ogen.


Haha klopt..en uitgerekend zij gaat uit de kleren voor playboy (kerstnummer) :shock:
En verder de serie..het kan aan mij liggen maar ik vind het niet zo leuk..
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2013 21:20

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Dat had ik gehoord, ze was eerder ook al naakt gegaan he. Vind de serie niet super, maar ook niet slecht, gewoon verstand op 0 en lekker slecht geacteerd werk bekijken.

Volgens mij is er wat mis met jou en pm's ontvangen, want na je reactie heb ik weer gereageerd. Of doen je net alsof je ze niet hebt gehad? :P
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Nov 2013 19:57

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Vanavond hopelijk wat leuker dan vorige week, die aflevering vond ik maar flauw.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Nov 2013 21:29

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Ik vind die oude man, Okkie?, niet zo leuk. Maar raar in de serie.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 12:06

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Lekker onlogisch die losse stukjes bekijken. Heb net 3/5 gekeken, komt er reclame dus ik dacht dat er nog een gedeelte kwam. Staat er in beeld wat anders dan bovenaan nl 3 ( 2/5 ) en dat terwijl het 3e deel weer overnieuw begint en die dus de 2e aangeeft. :laughcry:

Vind de serie ook wat onlogisch, want Gigi heeft in de serie 2 al vrij oude kids voor haar leeftijd.


Hebben jullie ook dat het beeld bij het kijken van die losse stukjes raar beweegt een soort van slow motion achtig?
De reclame tussendoor is met goed beeld en ook andere zender zoals rtl, dus het ligt aan sbs denk ik, kan haast niet anders.

Undercover in Nederland heeft dat weer niet, echt raar!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Nov 2013 17:15

Re: Verliefd op Ibiza, de serie

Ik vind het wel leuk dat Kees Tol er in speelt.
Ik zit het nu terug te kijken van zondag. Want ik heb er nog geen tijd voor gehad eerder.
Eens kijken of het weer een diepgaand niveau heeft.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers