Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wildlands

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Nov 2018 19:29

Wildlands

Hoe is Wildlands om te zijn stel dat het weer minder is. Wij willen tijdens onze midweek weg misschien gaan maar even geen idee hoe het weer dan is natuurlijk.

Oh en ik zie dat er geen parkeerplaats daarbij is? Hoe zit dat dan?
⁠♡♡♡
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Nov 2018 20:44

Re: Wildlands

Er zijn als ik het goed heb twee gedeeltes van het park (gedeeltelijk) overdekt. Maar ik ben er maar één keer geweest.

Er zit vlakbij een parkeerplaats, 5-10 minuutjes lopen. Maar dat is niet van Wildlands zelf maar is van de gemeente. Maar op de borden staat het gewoon aangegeven als P-Wildlands.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 07 Nov 2018 21:19

Re: Wildlands

Jungola is voor een groot deel overdekt idd. Verder heb je Animazia, dat is een groot overdekt speelgedeelte. Ik denk dat je dochter zich daar een hele poos kan vermaken, mijn kinderen waren er niet weg te slaan iig. Daar zitten ook wat dieren trouwens, voornamelijk vissen. Parkeerplaats zit idd vlakbij, zo’n 5 minuutjes lopen. Aan beide kanten zit trouwens een parkeerplaats, is ook beide even ver lopen.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Nov 2018 20:41

Re: Wildlands

Oke, ik zag nu een mooie aanbieding bij groupon dus die ga ik kopen!
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Nov 2018 09:05

Re: Wildlands

Stel trouwens dat je het niet erg vindt om 10/15 minuutjes te lopen, dan weet ik ook wel een gratis parkeerplaats :)
Leuk park trouwens wel hoor, E. wordt er altijd erg blij van! F. mag trouwens ook al in de achtbaan daar, mocht ze dat leuk vinden.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Nov 2018 10:26

Re: Wildlands

We hebben gratis parkeren bij de Groupon actie dus lekker dichtbij! Leuk dat ze in de achtbaan mag! Past papa erbij of moeten ze alleen?
⁠♡♡♡

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers