Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 45

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2018 11:21

Week 45

Wat doen jullie deze week?

Ik bar weinig in elk geval! Herstellen van de operatie. Ik ben gisteren thuisgekomen, maar moet nu tot vrijdag met een drain in m'n bil rondlopen. :laughcry: Nogal onhandig. Vrijdag krijg ik een afspraak op de poli en wordt het ding verwijderd en dan kan ik hopelijk ook al mijn vragen nog stellen aan de chirurg en horen hoe het allemaal gegaan is.

Dus mijn week bestaat vooral uit netflixen en slapen denk ik. Ik kan nauwelijks zitten of liggen, omdat er een stukje stuit is verwijderd om beter bij de cyste te kunnen, dus ik zit lekker te spacen op morfine-achtige pillen.

Hoop dat jullie wel een leuke week voor de boeg hebben!
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Nov 2018 11:35

Re: Week 45

Nou dat klinkt best heftig Bliss. Succes met je herstel en beterschap.

Ik heb een prima, rustig weekje.

Vandaag: studeren
Morgen: er komt iemand langs om duettes en plinten in te meten. Verder weer studeren en 's avonds sporten.
Woensdag: komt een vriendin langs, ik denk dat we gaan lunchen. Afhankelijk van hoe laat en lang zij komt, verder nog studeren.
donderdag: studie
Vrijdag: studie en er komt iemand de waterontharder plaatsen (YES!)
Zaterdag: 's ochtends eerst sporten, dan komt er weer een vriendin langs waar ik mee ga lunchen en de stad in ga.
Zondag: nog geen plannen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 05 Nov 2018 11:37

Re: Week 45

Ah sterkte Bliss!
Ik heb ooit eens mijn stuitje gekneusd en heb toen een poos op een speciaal kussentje van de thuiszorgwinkel gezeten. Dat zat tenminste iets comfortabeler.

Vandaag ben ik vrij en doe ik niets. Zoon is ziek, 39,8 graden koorts, dus wij houden huispakkendag en doen lekker rustig aan.

Morgen moet ik werken

Woensdag ben ik vrij.

Donderdag, vrijdag en zaterdag werken.

Zondag ben ik vrij, we hebben nog geen plannen geloof ik.
10.04.17
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2018 11:39

Re: Week 45

Hee Bliss, beterschap. Hoe doen jullie het met kleine N? Is je vriend thuis? Of is ze te logeren?
Succes en goed rusten.

Ik heb een beetje een vreemde week. Mijn vriend moet donderdag en vrijdag op cursus, dus dan is hij een nachtje in een hotel. Vind het wel spannend alleen met G., terwijl ze altijd lief is en goed slaapt.
En dan zaterdag hebben we een feestje 's avonds en zondag de verjaardag van Bazinga vieren en dan is G. nog te logeren, dus ik zie haar pas zondagmiddag weer als ik thuis kom.
Voor de rest werken en werken en woensdag m'n vrije dag met mini.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Nov 2018 11:47

Re: Week 45

bliss klinkt heftig zeg. Lukt het allemaal met je baby dan ?

Mijn week vandaag vrij vanavond sporten. En ben bezig met mijn jaar fotoboek
dinsdag werken
woensdag sporten
donderdag werken
vrijdag werken
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2018 12:12

Re: Week 45

Saga schreef:Ah sterkte Bliss!
Ik heb ooit eens mijn stuitje gekneusd en heb toen een poos op een speciaal kussentje van de thuiszorgwinkel gezeten. Dat zat tenminste iets comfortabeler.


Zo'n kussen heb ik ook besteld, kan ik gratis lenen. Wordt morgen gebracht als het goed is, hoop dat dat iets helpt!

M'n vriend heeft zorgverlof opgenomen, in eerste instantie t/m woensdag. Maar morgen gaat N naar de opvang en donderdag ook, dus dan kan hij gewoon gaan werken eigenlijk. Vrijdag moeten we naar het ziekenhuis, dus dan is het handig dat hij wel weer thuis is. Zijn baas is er heel relaxed in, volgens mij heeft hij gewoon gratis vrije dagen gekregen. In m'n eentje red ik me overdag wel, het enige is dat m'n vriend m'n verband/pleisters op m'n bil moet vervangen na het douchen. Supersexy.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 05 Nov 2018 12:57

Re: Week 45

Bah dat klinkt naar Bliss.
Mijn week:
Maandag, ik had in de ochtend vrij samen met zoon dus hebben lekker uitgeslapen en ik heb broodjes gehaald als ontbijt. Straks moet ik les geven en vanavond repetitie geven.
Di: In de ochtend werken, en een audit afnemen. In de middag thuis, zoon heeft muziekles en we gaan al een deel van mijn nieuwe vloer halen.
Woe: In de ochtend werken, verder thuis, deel vloer halen en zoon moet sporten. Ik moet wel werk voorbereiden, denk dat ik dat ook op deze dag doe.
Don: Ik ben jarig en in de ochtend moet ik werken, wel iets langer want heb een nieuwe functie erbij. Ik vier het niet omdat ik een drukke periode heb, en in huis bezig ben. Ik mag wel lekker bij mijn ouders gaan eten.
Vrijdag: Werken, in de middag thuis, 's avonds repetitie geven en daarna met zoon op de bank.
Za: Vloer leggen.
Zo: Repetitie geven, repeteren, en de rest van de vloer leggen als het nog niet klaar is. Verder opruimen en chillen en blij zijn met mijn nieuwe vloer :)
<<

Anoniem291

Bericht 05 Nov 2018 13:25

Re: Week 45

Maandag: Vanavond naar Pilates
Dinsdag: werken van 8:45 tot 18:00 en om 20:30 nog een telefonisch overleg. zal wel tot uurtje of 22:30 duren
Woensdag: samen thuis met de kleine, eind van de middag moet ik naar de fysio en s avonds ga ik zwemmen
Donderdag: werken van 9:00 tot 18:00
Vrijdag: werken van 08:45 tot 18:00
Zaterdag en zondag: weekend weg met mijn werk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Nov 2018 13:54

Re: Week 45

Sterkte en beterschap Bliss!

Ik ben nu aan het werk, tot 18.30 ongeveer.
Dinsdag, 's ochtends boodschappen doen, 's middags werken van 14.00-18.30
Woensdag vrij, huishouden, taartje maken, met de kinderen cadeautje kopen voor mijn man en eind van de middag dochter naar zwemles.
Donderdag is mijn man jarig. Maar moeten we allebei de hele dag werken. 's avonds cadeautjes geven en stukje taart eten.
Vrijdag ben ik vrij, huishouden doen. Verder geen plannen
Zaterdag huis opruimen, schoonmaken, taart bakken, 's avonds Sint Maarten lopen met de kinderen.
Zondag vieren we de verjaardag van mijn man.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem248

Bericht 05 Nov 2018 14:08

Re: Week 45

Ik heb vakantie, ga morgen naar Stockholm in m’n eentje en kom vrijdag weer terug. Zaterdag vieren m’n vader en ik onze verjaardagen (ik wil ‘t eigenlijk niet vieren maar m’n vader stond erop dat we het zaterdag dan maar samen vieren) en zondag wordt waarschijnlijk een dagje bankhangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Nov 2018 14:09

Re: Week 45

Veel plezier Maple!

Ik voel me nog steeds niet denderend dus ik hoop op een beetje rustige week.
Donderdag ga ik naar m'n zus toe en slaap ik een nachtje bij m'n moeder.
Verder geen grote plannen en dat is wel prima.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Nov 2018 14:16

Re: Week 45

Maple veel plezier!

Ma: werken
Di: werken, aansluitend cursus
Wo: werken
Do: werken
Vr: smorgens ben ik leesouder in groep 3 van m’n zoon
Za: smorgens zwemles van m’n oudste, smiddags ga ik repeteren met een band en savonds ga ik dansen met Carrie :banaan:
Zo: uitbrakken. M’n zoons logeren van za op zo bij m’n ouders. Boodschappen doen, week voorbereiden.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Nov 2018 14:34

Re: Week 45

Beterschap Bliss!

Fijne vakantie Maple!

Leuk, UN! Wat voor band is het? Coverband?

Ik werk een paar halve dagen deze week, neem lekker wat uren op voordat ik volgende week bij m’n nieuwe werkgever begin. Verder heb ik wat wijntjes met vriendinnen gepland staan, 3 x rijles, 3 x sporten en een feestje zaterdag geloof ik.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 05 Nov 2018 15:29

Re: Week 45

Beterschap bliss!

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, net thuis van de verjaardag van mijn schoonmoeder, straks wat eten met een vriendin, en daarna naar de film.
Dinsdag, woensdag en donderdag: werken van 10 tot 20 uur, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, wil overdag even de stad in. Paar kadootjes halen. Einde van de middag borrelen bij vrienden.
Zaterdag: vrije dag, in de middag naar de verjaardag van dochtertje van vrienden, en 's avonds geeft m'n vader groot feest.
Zondag: werken van 10 tot 20 uur.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 05 Nov 2018 16:00

Re: Week 45

Vandaag: Dagdienst
Morgen: Dagdienst
Woensdag: Vrij! Even langs mijn vader en verder nog geen plannen.
Donderdag: Dagdienst en naar consultatiebureau.
Daarna weekend!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Nov 2018 16:41

Re: Week 45

Feline schreef:Leuk, UN! Wat voor band is het? Coverband?
Coverband inderdaad! Jij succes bij je nieuwe werkgever, spannend.
#teammaple🍁
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2018 16:49

Re: Week 45

Maandag - mijn man had nog een dagje vrij, dus lekker rustig aan. Hij is met de auto naar de garage geweest en we hebben een flinke wandeling gemaakt. Verder lekker thuis.
Dinsdag - zoontje heeft fysio, ik heb 's avonds ballet
Woensdag - consult bij de revalidatiearts voor zoontje, ik heb 's avonds ballet
Donderdag - met zoontje naar het consultatiebureau, vorige keer was ie niet zo lekker na de prikjes dus ik plan maar niets en dan zien we wel
Vrijdag - boodschappen doen, verder nog geen plannen
Zaterdag - nog geen plannen
Zondag - nog wat late kraamvisite
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2018 16:51

Re: Week 45

Feline wat ga je voor werk doen? Succes alvast met je nieuwe baan!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem317

Bericht 05 Nov 2018 17:13

Re: Week 45

Ma: vandaag was ik vrij en ben druk in het huishouden geweest. Verder ben ik nog even op ziekenbezoek bij m’n schoonmoeder geweest. Vanavond nog een wasje draaien en verder lekker op de bank.
Di t/m vrij: werken. Elke dag na werktijd heb ik wel iets (vergadering, overleg, etc.).
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Nov 2018 17:39

Re: Week 45

Leuk UN!

Bliss, ik word office manager bij een heel leuk jong bedrijf! Echt een hele brede functie omdat ze heel snel groeien en alles nog steeds vorm gegeven wordt.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Nov 2018 19:27

Re: Week 45

Sterkte Bliss! En Feline gefeliciteerd!

Ik werk deze week drie dagen en verder wat voorbereidingen treffen voor de verjaardag van A. We vieren het zondag, volgende week wordt hij twee. Zaterdagavond hebben we nog een familie etentje.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2018 19:42

Re: Week 45

Feline schreef:Leuk UN!

Bliss, ik word office manager bij een heel leuk jong bedrijf! Echt een hele brede functie omdat ze heel snel groeien en alles nog steeds vorm gegeven wordt.


Leuk! Zoiets doe je nu ook toch? Lijkt me een afwisselende baan.
❤ 7 juni 2018
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 05 Nov 2018 20:31

Re: Week 45

Dinsdag werken
Woensdag een begravenis
Donderdag vrij en met mijn dochter een pompoen uithollen voor sint Maarten
Vrijdag werken en sint Maarten vieren
Zaterdag een dagje Rotterdam
Zondag uitrusten en in de namiddag mantra zingen
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 05 Nov 2018 22:09

Re: Week 45

Maandag; gewerkt
Dinsdag; naar Neuroloog met zoon, altijd beetje zenuwachtig voor
Woensdag; werken
Donderdag; in ochtend naar binnen speeltuin; in middag verjaardag buurmeisje
Vrijdag; werken
Zaterdag; werken, daarna komen mijn ouders eten
Zondag; verjaardag kindje van vrienden wordt 1

Ik hoop dat ik t trek allemaal: anders schrap ik een deel.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 05 Nov 2018 22:45

Re: Week 45

Maandag: ik was vrij vandaag, maar heb niets bijzonders gedaan. Mijn jongste was ook thuis en we zijn bezig met zindelijk worden, dus ik ben maar lekker met haar thuis gebleven. 'S avonds had ik een vergadering.
Dinsdag: werken van 11u tot 21u
Woensdag: vrij! Late namiddag zwemles met de oudste
Donderdag: vrij. Ik ga met mijn jongste naar Zonnetje toe en 's avonds heb ik nog een afspraak bij de bank.
Vrijdag: werken van 7u30-17u en daarna naar mijn ouders
Zaterdag: nog niets gepland, taarten maken enz voor mijn verjaardag.
Zondag: ben ik jarig en dat vier ik voor mijn familie.

Bliss, sterkte met je herstel!
2012 & 2016
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers