Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo november!

<<

Anoniem246

Bericht 01 Nov 2018 06:54

Hallo november!

Het is alweer de 11e maand van 2018. Wat zijn jullie plannen voor deze (koude) maand?

Ik ben vandaag wakker geworden met goede zin en een positief gevoel, zou het een voorteken zijn? Als iemand het nog niet heeft meegekregen, vandaag hebben we een rechtszaak.

De rest van de maand zitten we vooral in de oude woonplaats van mijn man 200km verderop. Er moet een hoop geregeld worden voor de dochter van mijn man en het is belangrijk dat we fysiek op afspraken verschijnen. Ook een aantal spannende weken, waarvan we hopen dat de uitkomst goed gaat zijn.

En jullie?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2018 07:03

Re: Hallo november!

Wat een belangrijke maand voor jullie. Succes met alles Fedora.

Misschien word ik deze maand wel tante! Mijn zus is 1 december uitgerekend dus de kans is aannemelijker dat het een december kindje wordt maar je weet maar nooit. Ik leef als grote zus erg mee en vind het leuk en spannend. We hebben vandaag een soort zussendagje, ze komt gezellig een dagje hier en volgende week ga ik nog een dagje naar haar.

Verder geen grote dingen. Zelfs weinig sociale dingen!
Let's discover the world together.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 01 Nov 2018 07:19

Re: Hallo november!

Succes deze maand, Fedora.

Deze maand wordt onze zoon geboren ♡
Op wat verjaardagen, ziekenhuisafsprakrn en de bevalling
na, heb ik deze maand geen echte plannen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem248

Bericht 01 Nov 2018 07:22

Re: Hallo november!

Spannend, Fedora! En voor jou ook spannend Marin!

Ik heb een heerlijke maand voor de boeg. Ik hoef in heel november maar 5 dagen te werken, verder heb ik 3 weken vakantie staan, vanaf aankomende week. Aankomende week ga ik een paar dagen naar Stockholm, een weekje later naar Londen. Verder ben ik ook jarig deze maand (als ik in Londen ben) en is mijn vader ook jarig. Vandaag moet ik naar bekkenfysio en de diëtiste en kom ik er samen met de laatste hopelijk uit wat ik weer kan en mag eten (eet de laatste weken weer wat brood en heb de laatste weken ook veel buikpijn dus ik ben bang dat ‘t iets met tarwe is. Wat ik heel naar zou vinden want ik hou zo van brood, dat miste ik nog het meest). Verder kan ik komend weekend waarschijnlijk m’n bril ophalen en hoop ik nog wat rijlessen te kunnen inplannen tussen Stockholm en Londen door, in de hoop dat ik eindelijk weer wat vooruit ga.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2018 08:18

Re: Hallo november!

Wat een leuke reismaand Maple. Hopelijk is het in beide steden echt lekker winters maar zonnig weer.
Balen van je buik zeg. Zou balen zijn als 't iets groots is als tarwe.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Nov 2018 08:31

Re: Hallo november!

Spannend Fedora en Marin!

Morgen ben ik jarig dus dit weekend komt familie gezellig langs.
Volgend weekend gaan Minoessepoes en ik naar Londen. Verder nog niks gepland deze maand.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem316

Bericht 01 Nov 2018 08:33

Re: Hallo november!

Spannende tijden Fedora en Marin. Veel plezier Maple. Hoop dat de bril er voor zorgt dat het met het autorijden beter gaat!

Leuk Ooh lala! Alvast gefeliciteerd en veel plezier.

Ik heb deze maand heel veel voor muziek te doen. Dat is natuurlijk erg leuk. Verder wordt onze dochter alweer 2 jaar en hebben we nog vele andere verjaardagen. Hopelijk horen we deze maand of we er huis hebben gekocht.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Nov 2018 08:45

Re: Hallo november!

Wat een leuke en spannende dingen, en Meg een nieuwe baby!
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 01 Nov 2018 09:14

Re: Hallo november!

Jaaa Meg! Bijna!!

Fijne vakantie Maple!

Gefeliciteerd oh la la!

Ik begin over 1,5e week bij m’n nieuwe werkgever dus dat is vooral heel spannend! Verder geen bijzondere dingen!
<<

Anoniem313

Bericht 01 Nov 2018 09:16

Re: Hallo november!

Jeetje wat een leuke en spannende dingen allemaal. Zet ‘m op Meg! En succes vandaag Fedora.

Ik heb vooral een drukke maand qua werk. Verder is mn zus jarig, een vriendin wordt 40, heb nog een etentje ergens in Drenthe, moet mn oudste proef- en afzwemmen, hij heeft ook nog twee feestjes deze maand (wennen hoor, dat ze zelf een leven krijgen), ga voor mn werk nog 2 dagen weg, kookclubavond, sinterklaas voorbereiden en trainen voor de Bruggenloop van begin december.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Nov 2018 09:22

Re: Hallo november!

Mi gado wat een drukte.

Dan vul ik ‘m ook maar even in.
In november ben ik jarig, er neemt een collega afscheid, ik ga dansen met een collegavriendin, ik ga repeteren met een nieuwe band, ik ga dansen met Carrie, ik heb een sample sale, we moeten allemaal een wormenkuur afmaken (ik heb ze niet thank god maar m’n twee zandhappers wel), m’n trouwdag is nog ergens, m’n oudste mag hopelijk eind vd maand afzwemmen voor zn B en ik ga nog lekker uit eten met m’n man vanwege verjaardag.
#teammaple🍁
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 01 Nov 2018 09:50

Re: Hallo november!

Oeh Meg, spannend zeg! En ook voor jou Marin, tante worden is zo leuk!

Fedora, succes vandaag en de andere dagen.

En wat een reisjes, ik wil ook naar Londen in november haha (ooit gedaan maar toen was ik alle dagen hartstikke beroerd..), misschien volgend jaar dan maar want november dit jaar is al redelijk vol. Veel plezier voor degene die lekker weg gaan~!

Mijn plannen: zoon is jarig dus verjaardag vieren en kinderfeestje. Dagje Groningen met vriendinnen, klussen bij broer en zwager, en verder gewoon de standaard dingen.
<<

Anoniem284

Bericht 01 Nov 2018 09:52

Re: Hallo november!

Belangrijke maand voor iedereen met spannende dingen.

Ook voor ons. We hopen natuurlijk duidelijkheid te krijgen over onze baby. Had deze maand niet zo voor me gezien helaas. Ik had plannen om me op babyspullen te richten en lekker koopavonden in de kerstverlichting te shoppen voor dingetjes. Maar ik kijk wel wat goed voelt. We hebben ook leuke dingen deze maand; volgende week de sleutel van ons nieuwe mooie huis. Daar gaan we ons op focussen.

Succes vandaag met de rechtszaak, Fedora.
<<

Anoniem298

Bericht 01 Nov 2018 09:57

Re: Hallo november!

Leuke en spannende dingen allemaal voor jullie!

Fedora, succes vandaag!
Marin, leuk dat je tante wordt! Weet je al of je een neefje of een nichtje krijgt? Ik moet nog een maandje langer wachten tot het weer zover is. Veel plezier vandaag met jullie zussendagje!
Meg, jeetje al bijna uitgerekend! Leuk joh!
Maple, toffe reizen in het vooruitzicht! Veel plezier alvast! Balen van je buikpijn zeg, zou balen zijn als het inderdaad door tarweproducten komt!
Ooh La La, leuk dat jullie samen naar Londen gaan, veel plezier alvast!
Dee, jeetje,wordt je dochter al twee? Gaat hard! Hebben jullie een huis op het oog? Of ingeschreven voor een nieuwbouwwoning?
Feline, tof een nieuwe baan! Succes!
Caulfield, drukke maand joh! Wel allemaal leuke dingen met etentjes en verjaardagen! Succes met trainen voor de Bruggenloop (en hopen dat 'ie dit jaar wel doorgaat!).
UN, ook al zo druk, lekker veel dansen (wat voor dansen?). Balen van de wormen, hebben we hier ook af en toe, brrr.

Ik heb niet zo'n hele drukke maand, geloof ik.
Komend weekend gaan we samen een avondje uit, wat we gaan doen weet ik niet, het is een verrassing die m'n man al maaaaanden geleden geregeld heeft. Ik ga collecte lopen voor stichting Alzheimer volgende week, over twee weken is de intocht van de Sint en ga ik 's middags met de meiden naar een Sinterklaasfeest (oh joy). De week erna begin ik met mijn nieuwe baan, spannend! En verder nog twee verjaardagen tussendoor. Valt dus best mee idd.
<<

Anoniem298

Bericht 01 Nov 2018 10:04

Re: Hallo november!

Gympie schreef:Belangrijke maand voor iedereen met spannende dingen.

Ook voor ons. We hopen natuurlijk duidelijkheid te krijgen over onze baby. Had deze maand niet zo voor me gezien helaas. Ik had plannen om me op babyspullen te richten en lekker koopavonden in de kerstverlichting te shoppen voor dingetjes. Maar ik kijk wel wat goed voelt. We hebben ook leuke dingen deze maand; volgende week de sleutel van ons nieuwe mooie huis. Daar gaan we ons op focussen.

Succes vandaag met de rechtszaak, Fedora.


Ah ja shit he dat je ineens alles om moet gaan gooien in die onzekerheid! Ik wilde toen ook geen spulletjes meer kopen, kamertje inrichten enzo. Is allemaal zelfbescherming, ik snap je heel goed! Ik duim zo hard voor jullie dat jullie baby helemaal gezond is!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Nov 2018 10:19

Re: Hallo november!

Jet schreef:UN, ook al zo druk, lekker veel dansen (wat voor dansen?). Balen van de wormen, hebben we hier ook af en toe, brrr.

Morgenavond in amsterdam dansen in een club, r&b van vroeger. En over twee weken met Carrie in Utrecht dansen, ook al een r&b-night! Ik heb niet eens kleding voor zoiets, moet nog even wat scoren.

Spannend jouw verrassingavond! Veel plezier!
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2018 10:23

Re: Hallo november!

Jet, ja ik krijg een nichtje! En wat leuk, een verrassing van je man. Dat doet ie goed!

Nogmaals sterkte Gympie. Ik hoop op een goede uitslag voor jullie.

Dee fingers crossed voor het huis!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Nov 2018 11:33

Re: Hallo november!

Wat een leuke dingen allemaal

Spannend marin bijna tante. Ik krijg in februari weer een nichtje erbij.

Fedora spannend voor jullie

Maple veel plezier met je reizen

Jet wat leuk zn verassing

Meg succes alvast met je bevalling


Ik heb best een rustige maand. Ben weer volledig begonnen met werken.

Heb 17 nov een shopuitje met vriendin uit den Haag
En 23 nov misschien ook shoppen met een andere vriendin.

Best rustig zo voor de dec drukte begint.
Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 01 Nov 2018 12:34

Re: Hallo november!

Spannend Meg en Marin!
Meg heel veel succes met de laatste loodjes. Kan je ervan genieten?
Maple, wat een fijne maand voor jou. Genieten!
Ooh lala, veel plezier in Londen!
Dee, kinderverjaardagen zijn leuk. Veel plezier alvast!
Feline, succes met je nieuwe baan
Caulfield en UN, mijn hemel wat een drukke maand voor jullie. Gelukkig zitten er wel een hoop leuke dingen tussen. Deze maand vliegt vast om.
Lookie, ook al een verjaardag. Veel plezier alvast!
Gympie, heel veel sterkte. Wat een moeilijke onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat alles nu anders voelt en anders is.
Jet, oh wat leuk een verrassing!
Sarah, fijn dat je een rustige maand hebt.


Ik heb een drukke werkmaand. Mijn beoordeling, maar die is niet meer zo spannend, want ik heb mijn beloning al gekregen. Ik ga deze maand beginnen aan een opleiding. Sinterklaas komt en daar zitten in november al een aantal activiteiten aan gekoppeld. Ik vind sinterklaas een super gezellige tijd, dus ik hoop dat ik de rust heb om er ook van te genieten en in op te gaan. Stiekem begin ik ook al met de kerstliedjes.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2018 13:46

Re: Hallo november!

Drukke maand voor velen nog even.

Ik ben halverwege de maand jarig. Ga een dag later met mijn vriend naar Roxeanne Hazes waar ik erg veel zin in heb. Ik heb samen met mijn kinderen nog een uitje naar Groningen op de planning staan, dit doen we elk jaar met mijn broer. hij neemt ze dan mee naar de pepernotenwinkel en daar mogen ze wat lekkers uitzoeken.
Ook is in dit jaar November 2 jaar geleden dat mijn schoonzus overleed. En hoewel ik altijd gedacht heb dat dingen met de tijd beter worden, lijkt het wel alsof ik haar steeds meer ga missen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Nov 2018 14:11

Re: Hallo november!

Hé Gympie, wat is er met je baby? Veel sterkte!
Feline, wat voor werk ga je doen?

Ik lig nu sinds een paar uur in het ziekenhuis. Vandaag is een saaie dag, m'n vriend is net weg en ik moet nog wachten tot er iemand bloed komt prikken en verder komt heel misschien de chirurg nog een keer langs en dat was het. Ga zo maar een film kijken denk ik en morgen word ik geopereerd. Ik blijf waarschijnlijk tot zondag hier.
Verder de komende weken weinig gepland, omdat ik niet weet hoe het herstel zal gaan. Eind van de maand nog wel wat afspraken met vriend(inn)en gepland staan.

Saaie maand dus!
❤ 7 juni 2018
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 01 Nov 2018 14:15

Re: Hallo november!

Ik heb vanmorgen mijn eerste ijzerinfuus gehad en krijg er maandag nog 1. Hopelijk voel ik me daardoor de komende weken steeds wat energieker worden.
De slaapkamers moeten aangepakt worden. Eerst die van man en mij en daarna de babykamer. En dat moet voor kerst af zijn omdat man dan weer aan een badkamerproject bij zijn ouders begint.
Verder lekker werken en sinterklaas is hier ook altijd erg leuk!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Nov 2018 14:20

Re: Hallo november!

Zo, drukke maand voor iedereen!

Marin, spannend maand, ook voor je zusje :) Lijkt me superleuk ook, tante worden!
Popcorn, knuffel voor jou!
HG, ik hoop ook voor je dat je de tijd en rust vindt om lekker samen met de kindjes van het Sint-gebeuren te genieten! En kerstliedjes mogen best hoor, haha.
Sarah, shoppen is altijd goed, leuk!
Jet, wat leuk dat je een verrassingsavond te wachten staat! Heb je echt geen enkel idee? :)
Gympie, kan me voorstellen dat je het je anders had voorgesteld. Spannende maand dus voor jullie!
UN, lekker maandje voor de boeg, genoeg leuke dingen om te doen :D
Zo Caulfield, je hoeft je niet te vervelen komende maand. Leuk dat je de Bruggenloop gaat doen.
Feline, succes alvast bij je nieuwe baan! Leuk vooruitzicht.
Dee, spannend! Fingers crossed wat betreft het huis.
Ohh La La, alvast gefeliciteerd! En veel plezier in Londen.
Maple, veel plezier met je reisjes!
Meg, mooie maand gaat het worden!
Fedora, succes met regelen en wachten! Over vandaag had je in elk geval al een goed gevoel, toch?

Mijn november-maand is een gezellige, al zeg ik het zelf :)
Morgen een escape-room doen met wat vriendinnen en zaterdag met een aantal zomermama's lunchen!
Verder zijn mijn moeder en ik beide jarig, heb ik nog een verjaardag van een vriendin en ga ik met mijn man een weekendje naar Texel.
Ook wil ik met T. naar de intocht van de Sint in Haarlem.

Wat betreft werk hoop ik op lekker volle werkdagen en staat er 1 vergadering gepland.
Oh ja, ik moet ook nog naar de tandarts voor mijn halfjaarlijkse controle :silent:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Nov 2018 14:21

Re: Hallo november!

Heb het net gelezen Gympie, wat heftig voor jullie. Ik ga duimen dat het toch gewoon goed zit. Nogmaals heel veel sterkte met afwachten!
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 01 Nov 2018 14:43

Re: Hallo november!

Hopelijk gaat alles goed Bliss, succes!
Gympie, sterkte. Hopelijk toch nog goed nieuws.
Succes met de drukte Caulfield en UN.
Boerenkool, ik ben benieuwd of je snel verschil merkt!
Spannend Marin :).

Dit wordt ook voor mij een drukke maand. Zondag hebben we een belangrijke wedstrijd met hockey, wij staan eerste en we spelen tegen de nummer 2 die in punten gelijk staan maar wij hebben een beter doelsaldo, we moeten dus echt winnen. Mijn vader en vriend zijn jarig, ik moet naar Londen en Gent voor werk, ik ga een dagje naar een spa met mijn moeder en zus, een aantal etentjes en borrels, mijn schoonmoeder gaat verhuizen en wij gaan helpen, mijn moeder geeft een concert met haar koor, sinterklaas met werkteam. Dus wel allemaal leuke dingen! En gelukkig ook genoeg tijd tussendoor om te relaxen en te sporten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31