Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 26 Okt 2013 13:28

Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Ik ben blij, wij hebben voor ons kantoor 1 plekje gekregen op met het nieuwe cruise schip NCL Getaway (nu nog in aanbouw) mee te gaan 3 dagen. Gewoon vanaf Rotterdam 3 dagen stukje Noordzee op. Om vooral het cruise gevoel te krijgen, het eten te proeven, alle kamers te bekijken en een leuke avond te hebben hahaha. Heb de NCL Pearl in 2005 ook al eens 3 dagen mogen beleven.
Dit is meestal voor reisganten en persleden die meemogen en waarbij het schip met vuurwerk de haven uit vertrekt.
helemaal leuk en zo 3 dagen lang zat om mijn dochter te missen .

Afbeelding

Afbeelding
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 26 Okt 2013 17:27

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Wat leuk voor je! Ik zou een echt langere cruise voor mezelf niets vinden maar zo een paar dagen lijkt me wel een erg leuk iets. Waar wordt die boot nu gebouwd? Ik wil steeds nog een keer naar Papenburg waar ook cruiseschepen worden gebouwd, lijkt me wel een indrukwekkend iets zo'n groot schip.

edit: ik zit net even op de site van de Meyer werf te kijken en kom daar hetzelfde plaatje tegen dat hierboven staat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Okt 2013 23:01

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Lijkt me erg leuk om een keer voor een paar dagen met zo'n cruise mee te gaan. Ik heb een keer de Meyer werft bezocht waar de schepen gebouwd worden, was erg indrukwekkend om te zien. Is ook zeker een bezoekje waard!

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Anoniem83

Bericht 28 Okt 2013 00:10

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Leuk travel, ik was toen ook op de Pearl in 2005. Wij zaten toen in de duurste suite met butler haha hoe decadent, mijn oude baas e n bazin zullen er ook wel weer zijn. Veel plezier.
De werf waar die schepen worden gebouwd varen wij regelmatig langs.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 28 Okt 2013 11:42

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Goede baan heb jij, leuk dat je paar dagen mee mag cruisen.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 05 Nov 2013 12:54

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Sorry late reaktie.
Had vakantie en was druk druk druk.

Ja helemaal zin in.
Hij wordt inderdaad gebouwd in Meyer Werf.

mini :zooo daluxe hor met butler hahaha.
Zo inmens groot zijn die cruiseschepen altijd. Blijft bijzonder vind ik.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem285

Bericht 05 Nov 2013 20:53

Re: Yes ik mee op het nieuwe schip NCL Getaway!

Wat leuk, veel plezier! Ik zou dat schip ook wel willen zien! :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers