Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 43!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Okt 2018 18:49

Week 43!

Wat ga jij deze week voor leuke, spannende, actieve, minder leuke dingen doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2018 18:57

Re: Week 43!

morgen boodschappen
dinsdag halve dag werken
woensdag sporten
donderdag halve dag werken
vrijdag geen plannen
zaterdag geen idee man moet werken
zondag lunchen bij nieuwe zaak hier in de buurt voor mijn broer zijn verjaardag
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Okt 2018 19:21

Re: Week 43!

Mijn week:

Maandag: Niks bijzonders
Dinsdag: Foto's maken van een zwangere vriendin
Woensdag: Niks bijzonders
Donderdag: M'n moeder en stiefvader even naar Schiphol brengen, verder niks bijzonders.
Vrijdag: Eten bij een nieuwe seafood bar in town met vrienden
Zaterdag: Play date met oud collega's en hun kinderen
Zondag: Apenheul met schoonouders als cadeau voor m'n schoonmoeder
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2018 19:24

Re: Week 43!

Ik heb herfstvakantie.

- Morgen ga ik in huis bezig. Herfstschoonmaak.
- Dinsdag met een vriendin afgesproken.
- Woensdag naar de tandarts en naar mijn ouders. Oudste dochter gaat naar Duinenzathe met de BSO.
- Donderdag bezig met themaboek voor m'n werk.
- Vrijdag met een vriendin afgesproken.

Voor het weekend heb ik nog geen concrete plannen geloof ik.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Okt 2018 19:34

Re: Week 43!

Morgen: Vrij, 's middags komt vriendin.
Dinsdag: 's Morgens naar mijn werk, daarna lunchen met een vriendin. 's Avonds de nachtdienst in.
Woensdag: Slapen + nog een nachtdienst.
Donderdag: Slapen
Vrijdag: 's Middags thee drinken met een vriendin en 's avonds nog weer een nachtdienst.
Zaterdag: Slapen en daarna voetbal kijken en daarna korfbal kijken + aansluitend een feestje.
Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Okt 2018 19:34

Re: Week 43!

Ik heb ook vakantie.

Maandag gaat dochter naar het kdv en ik heb een dag voor mezelf.
Dinsdag gaan we naar een vriendin van mij en lekker wandelen met de kids in het bos.
Woensdag naar de dierentuin met een amdere vriendin en onze kids.
Donderdag gaat dochter naar het kdv en ga ik met nog wat ouders mee naar een park met de 2+ kinderen.
Vrijdag nog geen plannen.
Weekend in ieder geval een verjaardag.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 21 Okt 2018 20:02

Re: Week 43!

Voor morgen had ik in eerste instantie een fotoshoot in het bejaardenhuis in de planning, maar deze heb ik wijselijk afgemeld ivm ziek-zijn. Morgen dus even rustig aan doen en hopelijk heb ik genoeg aan 2 dagen.
Dinsdag: Hoef ik alleen naar de nagelstyliste. Verder rustig aan doen
Woensdag: Fotoshoot, ik moet naar de fysio en misschien laat ik mijn gezicht bij de fotoclub ook weer eens zien.
Donderdag: Tijd om wat shoots te bewerken, verder nog niks.
Vrijdag: Naar de Primark met een vriendin.
Zaterdag: Fotoshoot en verder nog geen plannen
Zondag: ook nog geen plannen.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Okt 2018 20:04

Re: Week 43!

Maandag en dinsdag werken van 08h30 tot 17h00.
Woensdag heb ik om 11h00 een tweede gesprek! Als 't goed is gelijk al een voorwaardengesprek, dus ben benieuwd
Donderdag en vrijdag werken van 08h30 tot 17h00.
Zaterdag nog geen plannen, zondag verjaardag van m'n schoonvader vieren.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 21 Okt 2018 20:09

Re: Week 43!

Maandag: werken
Dinsdag: kabouter wandeling in het bos met een vrienden en onze kinderen, s avonds sporten
Woensdag: werken
Donderdag: s ochtend met een vriendin en onze kinderen naar monkey town, s middags een verjaardag
Vrijdag: werken
Zaterdag: verjaardag
Zondag: geen plannen
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Okt 2018 20:10

Re: Week 43!

Huh, Bazinga, bevalt je nieuwe baan niet? Zoek je alweer wat anders?
<<

Anoniem281

Bericht 21 Okt 2018 20:14

Re: Week 43!

Nee 't is onwijs leuk! Ik zocht ook niet echt iets anders, maar heb eerder bij dat bedrijf gesolliciteerd, maar toen werd er iemand aangenomen met meer ervaring. Nu kwam er echter een functie waar ze mij wel heel geschikt voor vonden en of ik wilde kennismaken. Nouja, dat kan nooit kwaad, dacht ik, dus zo gezegd, zo gedaan!

En 't was een heel fijn gesprek, goede klik enz. 't Bedrijf is wel stukken serieuzer dan waar ik nu werk, veel professioneler, veel meer toekomstmogelijkheden en zo en als 't goed is een beter salaris. Daar hoop ik woensdag meer over te leren... Minder reistijd enz. Heel gunstig vooralsnog. Mochten de voorwaarden tegenvallen, dan zit ik nog prima op m'n plek in Haarlem maar ik ben benieuwd :)
<<

Anoniem321

Bericht 21 Okt 2018 20:15

Re: Week 43!

Aankomende week moet ik maandag, dinsdag en woensdag werken. Normaal ook altijd op vrijdag, maar ik heb dan een vrije dag, helemaal voor mezelf! :banaan: Zoon breng ik gewoon naar kdv, dus heb het rijk alleen.
Maandag na het werk meteen door naar fysio
Dinsdagavond sporten
Donderdagavond yoga
Ik denk dat ik vrijdag na gauw wat schoonmaakklusjes misschien wel ergens ga winkelen, maak ik er een dagje van compleet met lunch. Ik heb namelijk heel hard een nieuwe garderobe nodig!
A.s. weekend geen plannen.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Okt 2018 20:19

Re: Week 43!

Ma: werken en m'n zus komt nog even langs.
Di: intensief onderzoek in het ziekenhuis, dus de rest van de middag vrijgehouden. 's Avonds uit eten.
Wo: werken en 's avonds komt een vriend eten.
Do: ziekenhuis en werken.
Vr: afspraak en 's avonds borrelen met een vriendin.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Okt 2018 20:35

Re: Week 43!

Bazinga schreef:Nee 't is onwijs leuk! Ik zocht ook niet echt iets anders, maar heb eerder bij dat bedrijf gesolliciteerd, maar toen werd er iemand aangenomen met meer ervaring. Nu kwam er echter een functie waar ze mij wel heel geschikt voor vonden en of ik wilde kennismaken. Nouja, dat kan nooit kwaad, dacht ik, dus zo gezegd, zo gedaan!

En 't was een heel fijn gesprek, goede klik enz. 't Bedrijf is wel stukken serieuzer dan waar ik nu werk, veel professioneler, veel meer toekomstmogelijkheden en zo en als 't goed is een beter salaris. Daar hoop ik woensdag meer over te leren... Minder reistijd enz. Heel gunstig vooralsnog. Mochten de voorwaarden tegenvallen, dan zit ik nog prima op m'n plek in Haarlem maar ik ben benieuwd :)


Oh wauw, wat spannend dan ineens. Ze zullen vast wel met een goed voorstel komen, aangezien ze jou graag willen hebben voor deze functie! Succes!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2018 20:58

Re: Week 43!

Joh wat een ontwikkeling ineens, Bazinga! Luxepositie dus, fijn!

Mijn week:
Maandag: vader + vriendin en zusje komen op bezoek 's middags.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: stiefdochter is bij ons, ik denk dat we een taart gaan bakken o.i.d. Ik moet ook nog naar de podoloog, dus de kids moeten maar even mee dan. 's Avonds ga ik borrelen en eten met Sushi.
Zaterdag: borrelen en eten met Esperanza.
Zondag: vrienden van m'n vriend komen op visite.
❤ 7 juni 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 21 Okt 2018 21:02

Re: Week 43!

Ik heb deze week ook vakantie! :banaan:
Ik wil veel gaan opruimen en wegdoen. Oa het speelgoed weer een kritisch bekijken, mijn kledingkast uit mesten en even kijken naar mijn servieskast. (Dit kost wel een paar dagen)
Dinsdag gaat dochter naar kdv en zoon is op school, dus ga ik (toch) thuis werken, lijkt mij ook wel lekker.
De rest van de week is nog open, hopelijk dus veel opruimen.

Bazinga, klinkt mooi, ben benieuwd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Okt 2018 21:09

Re: Week 43!

Ik heb deze week vakantie en ik ben jarig, leuke week voor de boeg dus :banaan: !

Maandag: Jongens naar de gastouder, ik ga beetje opruimen, bankhangen, relaxen.
Dinsdag: Shoppen met mijn moeder.
Woensdag: Geen plannen.
Donderdag: Bij mijn oma langs met de jongens.
Vrijdag: Dagje weg met z'n vieren en 's avonds verjaardagsvisite.
Zaterdag: Uiteten met schoonfamilie voor verjaardag schoonmoeder
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Okt 2018 21:28

Re: Week 43!

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, Taeda!
Bazinga, succes met je tweede gesprek, wat een ontwikkelingen!

Hier nog één week school en dan heeft mijn oudste ook een week vakantie! Wij hebben zelf ook allebei vrij genomen zodat we een midweekje wegkunnen met vrienden.

Maandag: werken van 7u30-17u30, daarna mijn dochter bij mijn ouders ophalen en daar ook eten.
Dinsdag: werken van 10u-21u
Woensdag: vrij! Overdag nog geen plannen. Als mijn oudste uit school komt, denk ik dat hij in de speelgoedboekjes gaat bladeren en knippen, hij staat te popelen om een verlanglijstje te maken. 'S avonds heb ik met iemand van de oudervereniging afgesproken.
Donderdag: werken van 8u-17u. 'S avonds oudercontact van mijn oudste, ben super benieuwd hoe de juf het vindt gaan bij hem in het eerste leerjaar (hij is de jongste van de klas).
Vrijdag: vrij! Ik ga alvast spullen bij elkaar zoeken voor onze vakantie. Verder weinig bijzonders.
Zaterdag en/of zondag spreken we af met de groep vrienden + kinderen waarmee we maandag op vakantie vertrekken om de laatste dingen door te nemen!
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Okt 2018 11:03

Re: Week 43!

Lekker vooruitzicht snoes!

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, kapster is net geweest. Over een uurtje komt mijn vader mij ophalen, hij geeft over een paar weken een feestje, we gaan even wat dingen afspreken bij de zaal waar hij het feest geeft. Vanmiddag een lange wandeling met de hond maken, en vanavond lekker uit eten met mijn vriend!
Morgen: vrije dag! 'S middags even kijken bij het nieuwe paard van de dochter van mijn vriend, verder geen plannen.
Woensdag tm zaterdag: werken en daarvoor en daarna nog geen plannen.
Zondag: vrije dag, waarschijnlijk borrelen en eten met vrienden.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Okt 2018 11:17

Re: Week 43!

Spannend Bazinga!
Fijne vakantie voor degenen die nu vrij zijn!

Mijn week:
Maandag: werken en vanavond etentje met collega's.
Dinsdag: werken en 's avonds sporten
Woensdag: werken en 's avonds hockeywedstrijd inhalen
Donderdag: werken en 's avonds sporten
Vrijdag: werken en 's avonds Oktoberfest op mijn hockeyclub, gezellig! Een teamgenoot/vriendin blijft daarna slapen. Mijn vriend is het weekend weg met vrienden dus die is er niet.
Zaterdag: uitslapen en er komt een vriendin die nu in Frankfurt woont hierheen dus we gaan borrelen en eten met een groepje.
Zondag: escape room met vrienden.

Lekker weekje dus!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Okt 2018 13:07

Re: Week 43!

Hier de weinig bijzonderheden deze week. Dinsdag- en woensdagavond heb ik ballet. Misschien komen mijn ouders en zus woensdag of donderdag nog op bezoek. Vrijdag heeft zoontje fysiotherapie en 's middags hebben we een afspraak voor hem bij de revalidatiearts. Zondag krijgen we misschien visite. Verder in het weekend inpakken voor onze vakantie. Verder geen bijzondere dingen deze week volgens mij.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Okt 2018 14:16

Re: Week 43!

Vandaag en morgen werken.
Morgenmiddag gaat dochter naar mijn schoonouders om te logeren.
Woensdag een dagje samen met de jongste. Ik wil wel wat leuks met hem gaan doen.
Donderdag komt dochter thuis. Nog geen plannen
Vrijdag met z'n vieren wat leuks doen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem317

Bericht 22 Okt 2018 14:37

Re: Week 43!

Ik heb deze week herfstvakantie, dus ga lekker in huis bezig. M’n vriend is nu de tegels op het toilet aan het voegen, dus deze week komt het toilet beneden ook af. Daar ligt deze week onze prioriteit. Verder wil ik deze week wat nieuwe recepten uitproberen, huishouden doen, moet ik naar de tandarts, ga ik thee drinken bij familie/vrienden en kijken we per dag wat er gedaan moet worden. Heb net de hele benedenverdieping schoongemaakt.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 22 Okt 2018 16:28

Re: Week 43!

Ik heb herfstvakantie!

Maandag: Lekker thuis omrommelen: ramen gewassen, cake gebakken, met de kat naar de dierenarts geweest
Dinsdag: Samen met zoon en moeder op bezoek bij mijn zus en zwager en hun kinderen
Woensdag: Nog geen plannen. In ieder geval zwemles.
Donderdag: Nog geen plannen. Misschien even naar de pas geopende kerstshow bij een tuincentrum hier in de buurt, waarschijnlijk ook de boodschappen doen.
Vrijdag: Een verjaardag
Zaterdag: Dagje weg misschien, maar weet nog niet wat
Zondag: Nog een verjaardag
<<

Anoniem245

Bericht 22 Okt 2018 17:38

Re: Week 43!

Vanmorgen heb ik gewerkt, daarna van 14.30 tot 17u lesgegeven en straks ga ik mijn jeugdorkest dirigeren.
Morgen werken tot 13u, op tijd koken en eten, zoon muziekles en dan snel naar Eindhoven voor repetitie.
Woe: werken tot 12.30 en daarna naar de KVK in Roermond, om me in te schrijven. Zoon moet in de avond basketballen.
Don: werken tot 13.30 en thuis repetitie voorbereiden van vrijdag, koken, en gesprek op school zoon.
Vrij: werken tot 12.30, thuis dingen doen, koken, repetitie geven en daarna repeteren.

Zaterdag vrij, ik wil gaan verven in mijn huis.
Zondag, 10u repetitie en in de middag concert met mijn jeugdorkest. Daarna niks meer.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers