Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik een oncy (pyama)?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2013 13:18

Waar koop ik een oncy (pyama)?

Die zijn volgens nu helemaal in, maar ik heb ze nog nergens gezien.
Overigens had ik die vroeg al dus echt nieuw zijn ze niet.
<<

Anoniem4

Bericht 26 Okt 2013 13:19

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Bij Primark hangen veel onesies. Maar bij newlook en boohoo heb je ook veel keus.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2013 14:58

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Dank je, maar die winkels zijn niet echt in de buurt van mij (provincie Utrecht). Ik had gehoopt en eigenlijk wel gedacht dat H&M ze ook had, leek me vrij logisch.
<<

Anoniem 48

Bericht 26 Okt 2013 15:09

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Waarom dan niet op de site van de h&m kijken en Almere is toch niet zo heel ver?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 26 Okt 2013 15:47

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik moest even opzoeken wat een onesie was, echt nog nooit van gehoord :redface: Lijkt me vooral erg onhandig als je naar de wc moet. Dan moet je hem helemaal naar beneden doen en krijg je het alsnog koud... of zie ik dat verkeerd?
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2013 15:49

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Minx schreef:Waarom dan niet op de site van de h&m kijken en Almere is toch niet zo heel ver?


Op de H&M site had ik al gekeken. Ik vind het zonde om er een stuk voor te rijden voor 1 product.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2013 15:50

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Pineco schreef:Ik moest even opzoeken wat een onesie was, echt nog nooit van gehoord :redface: Lijkt me vooral erg onhandig als je naar de wc moet. Dan moet je hem helemaal naar beneden doen en krijg je het alsnog koud... of zie ik dat verkeerd?



Naar de wc gaan is idd niet zo handig denk ik. Het is toch een Oncy, niet onesie? Of schrijf ik het verkeerd?
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 17:53

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Volgens mij wordt het door elke winkel weer anders geschreven.

Bij ASOS noemen ze het vaak een Onesie en bij New Look geloof ik ook. Maar misschien kan Onecy ook?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Okt 2013 17:56

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Nee, oncy zou slaan op 'once' (eens), onesie slaat op één (het aan één stuk zijn van het kledingstuk).
L2014 & H2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 21:32

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Haha ik was gisteren bij Primark en druk dat het was bij de onesies! Maar ik kon het toch echt niet over m'n hart verkrijgen om er één te kopen, zie mezelf nog niet lopen in zo'n koeien- of aardbeienpak :P (zelfs niet als ik alleen thuis zit te bankhangen)
❤ 7 juni 2018
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 26 Okt 2013 21:55

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

"Vroeger" heette dat een hansop :yes: als kind had ik die dingen als pyjama.
03/2019
11/2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 22:01

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ja als kind had ik ook zo'n pyjama idd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem30

Bericht 26 Okt 2013 22:03

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik wil er ook graag eentje, maar dan niet met een opvallende print, of model, en die zijn ZO duur :thumbdown:
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 22:18

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik zag laatst ook een leuke, maar mijn vriend vindt het echt niet tof als ik zo'n ding koop. Dus ik zal hem eens tegemoet komen en het niet doen haha. Ik begrijp wel dat hij het vreselijk vindt om mij daar de hele dag/avond in te zien lopen. (Nu niet denken dat ik hier de hele dag op sexy stiletto's loop. Maar er zit wel een verschil in sexy/nice/gewoon/afschuwelijk natuurlijk).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Okt 2013 22:26

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik dacht dat zoiets een onepiece heette. Maar is het serieus in?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 22:50

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Hahaha in :D Volgens mij gaat niemand er de straat mee op. Zou ik in elk geval niet doen :P

Ik denk wel dat het super lekker warm is. Een warme rug. Heerlijk!
<<

Nyx

Bericht 26 Okt 2013 22:53

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik heb vroeger één als kind gehad, nadeel vond ik altijd dat als ik naar de wc moest dat mijn bovenlichaam compleet bloot en verkleumd was.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Okt 2013 22:59

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Afbeelding

Fantastisch!

Jammer genoeg hecht ik toch meer waarde aan een (goed) seksleven dan aan een bijzonder comfortabele pyjama.
<<

Anoniem187

Bericht 26 Okt 2013 23:03

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik vind het zo lastig als je moet plassen. Ik zou het ook aantrekken als huispak en niet als pyjama. Veel te warm.
<<

Anoniem29

Bericht 26 Okt 2013 23:08

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

hahahaha dat dus SoGood. Ik denk mijn vriend ook. En dat pak is natuurlijk een regelrechte 'downer'... (SATC quote:"And by that I mean.. uh uh uhhh hahahaha. Dan gaat ze met haar vinger van een stijve naar een slappie' :P
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Okt 2013 23:11

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Intoxicated schreef:hahahaha dat dus SoGood. Ik denk mijn vriend ook. En dat pak is natuurlijk een regelrechte 'downer'... (SATC quote:"And by that I mean.. uh uh uhhh hahahaha. Dan gaat ze met haar vinger van een stijve naar een slappie' :P


Hahaha,ja precies! Al denk ik dat mijn vriend me dan wel schattig zou vinden. Ik zit er wel vaker als een slons bij op de bank (joggingbroek van mijn vriend, haar in een knotje, bril op) dan is zo'n onecie nog slonzig in stijl. :wink:
<<

Anoniem30

Bericht 26 Okt 2013 23:32

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Afbeelding

Haha, er zijn ook stellen die het dragen (ze staan buiten ivm met brand in hun huis)
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 26 Okt 2013 23:35

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

haha het zal vast heel lekker warm zijn, maar dan doe ik liever een extra deken op dan dat ik zoiets aantrek.
Dit kan volgens mij in het rijtje van meest seksloze kledingstukken ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Okt 2013 23:37

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Intoxicated schreef:Hahaha in :D Volgens mij gaat niemand er de straat mee op. Zou ik in elk geval niet doen :P

Ik denk wel dat het super lekker warm is. Een warme rug. Heerlijk!


Ja nou ja misschien is het wel de nieuwste slaapkamer-trend en loopt mijn vriend heel wat mis.
R. 2013
D. 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Okt 2013 08:25

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik heb een donker blauwe onesie met een witte rits, witte voering in de capuchon en zonder voeten eraan, hij zit best aangesloten om mijn lijf heen, ik heb gewoon een maat kleiner besteld. Ik draag er een hempje onder dus echt koud vind ik het niet op de toilet, ook van mijn man geen klachten. Dat zou waarschijnlijl anders zijn als ik zo'n koeienpak of boxpakje met voetjes zou hebben.

Het zit echt super lekker! Besteld via Wehkamp overigens!
25-11-2014 & 09-06-2017
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers