Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Jul 2020 16:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

HollyGolightly schreef:Ahh wat leuk van je zusje Zora. Ik word blij van je berichtje.


Ha wat lief!

Leuk Marin, wat voor eentje is het??

Wow wat tof Japie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2020 17:14

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Met citroenen, bloemetjes en bijtjes. Laat tzt wel foto zien.

Oh en ik ben BLIJ dat na 3.5 maand de trap weer normaal is (geen bouwvellen meer op tegen viezigheid) en de badkamer nu echt bíiiiijna klaar is. Holy moly wat een bevalling (he he he).
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 25 Jul 2020 16:23

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Dat is fijn hè Marin! Zo’n ellende vind ik verbouwingen, met name door de rommel en viezigheid.

Wij zijn een weekendje weg en het is heel gezellig. De jongens hebben het enorm naar hun zin en ondanks dat we veel bezig zijn, maakt dat het voor ons ook relaxed.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem325

Bericht 25 Jul 2020 16:42

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Klinkt als een fijn weekend Taeda, hopelijk is het weer daar beter dan hier, hier valt het een beetje tegen. Veel plezier!

Wij zijn vanmiddag naar een kattencafe geweest, was zo leuk. De katjes lagen alleen liever te slapen dan dat ze wilde spelen en knuffelen, maar soms kwam er toch even 1 langs voor aandacht. Leuke ervaring!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Jul 2020 18:35

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wij vierden vandaag de verjaardag van de meisjes en hoewel ik dat soort feestjes altijd enorm stressvol vind, ben ik zo blij dat we zo’n feestelijke dag hebben gehad en dat we het eerste jaar (bijna dan) overleefd hebben ?

♥♥
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 26 Jul 2020 01:43

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Leuk, Auxo. Lekker kroelen met katten is echt heerlijk. Ik vind kattenfilmpjes ook echt grappig om te kijken. Geinige beesten.

Gefeliciteerd, Elliot. Zijn ze flink verwend? Wat heb je ze gegeven als kado?
<<

Anoniem308

Bericht 26 Jul 2020 19:35

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Gefeliciteerd Eliot!

Ik heb m’n laatste werkweekend gehad, voortaan alle weekenden lekker vrij ipv om het weekend werken. ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 26 Jul 2020 20:06

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Oh heerlijk AMM! Ik vond het heerlijk en echt een luxe om gewoon weekend te hebben samen met de rest van de wereld.

Wij zijn vandaag onverwacht naar het Arsenaal in Vlissingen geweest en daarna nog even naar de (kite) surfers gaan kijken in Domburg/Westkapelle.
Was echt een hele fijne relaxte, gezellige dag.
30-04-2017
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 26 Jul 2020 21:15

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Leuk hè, het arsenaal! Is de speelhal er ook nog steeds? Daar heb ik vroeger heeeeel wat geld verkwanseld aan die schuifautomaten ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 26 Jul 2020 21:25

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik heb het binnen niet gezien maar zag wel vanuit de buitenkant zoiets.
Was echt leuk ja.
30-04-2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Jul 2020 20:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Het is inmiddels al 2 weken geleden, maar nog steeds heel erg blij mee:
Ik heb mijn jaarcontract mogen tekenen 14 juli. Zo blij mee, want normaal zou ik nu een contract voor 7 maanden krijgen. Met mooie lovende woorden erbij!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 27 Jul 2020 20:57

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wat ontzetten fijn, vooral in deze tijd, High Heels.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Jul 2020 21:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wat lekker AMM!
High Heels, gefeliciteerd!

Wij zijn op vakantie, wat op zichzelf al heerlijk is. Maar we hebben direct vanaf aankomst onze schermtijd drastisch omlaag geschroefd naar maximaal twee keer per dag een paar minuten. Ook WhatsApp checken wij nauwelijks. Echt een heel relaxed gevoel!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jul 2020 21:30

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Gefeliciteerd High Heels! Fijn, een stukje waardering, en helemaal in deze tijd.

Geniet van je vakantie Lady!

Ik werd blij van mijn dochter. Ze was uit logeren en ik was zo blij om haar weer te zien. Is ze niet eens 24 uur weg geweest haha. Morgen gaan we samen een dagje op stap. Veel zin in!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Jul 2020 22:06

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik word blij van jullie blije berichten
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 28 Jul 2020 09:08

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik word blij van dat ik vandaag op vakantie ga! Het is maar een paar dagen en op nog geen uur rijden, maar ik kijk er zo naar uit om even een paar dagen uit de dagelijkse routine te zijn. Ik heb veel gewerkt de afgelopen tijd en zal dat ook de komende tijd weer moeten, dus ik hoop dat ik echt even kan opladen.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Jul 2020 09:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Marin schreef:
Oh en ik ben BLIJ dat na 3.5 maand de trap weer normaal is (geen bouwvellen meer op tegen viezigheid) en de badkamer nu echt bíiiiijna klaar is. Holy moly wat een bevalling (he he he).


Ugh, ik kijk hier ook naar uit. Ik heb zomervakantie, maar voel me nu als een bouwvakker (zonder bouwvak).

Maar het wordt wel heel mooi ? En we hebben een ruimte ineens!
<<

Anoniem325

Bericht 28 Jul 2020 10:57

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Heerlijk Char, geniet ervan!

Exo, ik denk dat het zo mooi gaat worden bij jou. Ik zag net de foto's, die deur :heart:

Ik word blij van het pakketje dat ik vanmiddag ga krijgen. Ik heb een starterkit voor gelnagels besteld, kan ik straks lekker mee aan de slag. Nu al zin in.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Aug 2020 09:11

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Auxo hoe zijn je nagels?

Ik ben blij omdat we een herplaatsingshond erbij hebben en het lijkt zo’n leuk beestje te zijn! Ziet er niet uit, maar tot nu toe erg lief!
<<

Anoniem325

Bericht 02 Aug 2020 13:48

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Niet slecht gelukt voor een 1e keer! Alleen bij 2 nagels een klein randje afgebroken inmiddels, dus wil het eigenlijk alweer opnieuw doen ?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Aug 2020 19:11

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik heb vandaag een heerlijk dagje, ontbeten op onze nieuwe loungeset in de tuin, lekker samen een high tea gedaan op een mooie locatie en nu zitten we weer te genieten van de zon in de tuin.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 02 Aug 2020 21:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik ben blij dat we weer zo'n fijn weekend hebben gehad en dat onze tuin nu zo mooi is! Echt een fijn plekje nu <3
<<

Anoniem307

Bericht 02 Aug 2020 21:32

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Onze Jack is gisteren 1 jaar geworden. Groot feest! Vandaag ging ik met hem lopen en hij luisterde zo goed dat ik bijna ga denken dat hij tegen zichzelf zegt dat hij nu een grote jongen van 1 jaar is en heus kan luisteren haha. Maar Jack maakt mij blij. ☺
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Aug 2020 19:45

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Gefeliciteerd met Jack, Isles.

Wat fijn die tuinen, Agnes en Fantine. Komend weekend weer genieten!

Ik ben blij want ik lees net dat onze favoriete strandtent in Spanje weer open gaat. Die was door de gemeente gesloten na een overstroming maar ze mogen toch weer open. Nu nog kijken wanneer wij er weer kunnen zijn, volgend jaar pas waarschijnlijk, maar ben toch blij met 't nieuws.

En ik heb vandaag nog even wat leuke laatste dingen voor de baby geshopt. M'n moeder paste op m'n zoontje en ik was even rustig in m'n eentje naar zo'n grote babywinkel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 03 Aug 2020 22:45

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Dank je wel, Marin. Jack is echt ons alles. :) Hij is zo lief. Ik zat vandaag bij de keukentafel te werken en Jack zat op mijn schoot, toen reden mijn moeder en haar man de oprit op, even iets brengen.Jack had het niet door, tot ik mijn bureaustoel omdraaide en hij ze zag. Helemaal gek met opa en oma. Hoe slecht hè? Het is gewoon echt ons kind. :love:

Maar fijn is dat hè, als je favoriete restaurant gewoon weer open mag en kan. Wij hebben dat zelf ook. Je hoeft er heus niet direct naartoe, althans wij niet, maar dat ze open zijn, dat is al genoeg. :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers