Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste vegetarische merk voor jou.

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2018 14:19

Beste vegetarische merk voor jou.

Welke?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 12 Okt 2018 14:45

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Vleesvervangers?

Valess en AH eigen merk
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 12 Okt 2018 14:46

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Ik vind de Petit Paté van de Vegetarische Slager erg lekker, maar heb wat moeite met de grote hoeveelheid plastic die ze gebruiken ter verpakking.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 12 Okt 2018 15:19

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Sowieso niet de rookworst van Unox. Bah!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2018 16:45

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Huppekee schreef:Vleesvervangers?

Valess en AH eigen merk


Vleesvervangers idd lijkt me vrij logisch. Het merk idd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 12 Okt 2018 17:43

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Vegetarische slager eet ik graag. En ik vond de vegetarische rookworst van unox juist wel heel lekker.
<<

Anoniem248

Bericht 12 Okt 2018 18:45

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Gourmet Garden en Van Haver Tot. Van de vegetarische slager heb ik eigenlijk alleen nog maar het kruimgehakt op, dat vond ik goed te doen. Ik wil de kipstuckjes nog proberen omdat ik kipfiletjes eigenlijk maar vieze dingen vind om in stukjes te snijden, en de kant en klare blokjes/reepjes kipfilet zien er ook nooit echt aantrekkelijk uit. Ik lust verder wel gewoon kip trouwens maar ik word een beetje naar van de structuur/het snijden van rauwe kip.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Okt 2018 18:52

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

In Amerika was ik gek op Garden Burgers: http://www.gardenburger.com
Die at ik daar wekelijks.

Ik vind hier Garden Gourmet prima. De Vegetarische Slager ken ik eigenlijk geen producten van. Quorn vind ik niet zo lekker. Valess kan ik zo ook niet echt benoemen. Eigen merk (AH) vind ik ook wel prima. Falafel, balletjes, reepjes eten we allemaal wel.

En niet helemaal vegetarisch maar voor de pescatariers deze zalm-zeewier burger: https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... zalmburger
Let's discover the world together.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 12 Okt 2018 19:21

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Maple schreef:Gourmet Garden en Van Haver Tot. Van de vegetarische slager heb ik eigenlijk alleen nog maar het kruimgehakt op, dat vond ik goed te doen. Ik wil de kipstuckjes nog proberen omdat ik kipfiletjes eigenlijk maar vieze dingen vind om in stukjes te snijden, en de kant en klare blokjes/reepjes kipfilet zien er ook nooit echt aantrekkelijk uit. Ik lust verder wel gewoon kip trouwens maar ik word een beetje naar van de structuur/het snijden van rauwe kip.



Dan zou ik lekker kipfiletreepjes kopen (al gesneden). Ik vind die kipstuckjes zo vies van structuur....
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2018 19:46

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Dit lijkt me wel wat. Kan je eten TGI Friday's.
<<

Anoniem248

Bericht 12 Okt 2018 19:53

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

caribbeanlover schreef:Dit lijkt me wel wat. Kan je eten TGI Friday's.


Wát zeg je nou?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Okt 2018 20:20

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Vivera (voor mij alleen de 100% plantaardige producten).
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Okt 2018 20:35

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Vivera vind ik over het algemeen het lekkerst. Van Quorn gebruik ik de stukjes des vaak en van Valess ligt het aan de vulling of ik het lekker vind. Vegetarische slager vind ik mwah, de meeste dingen die zij aanbieden lust ik niet als vlees dus hoef ik ook niet als vegavariant (gehakt, worst). Van dat nieuwe AH merk (AH vandaag oid) heb ik een paar dingen geprobeerd en vooral de champignonburger vond ik heerlijk. Garden Gourmet vind ik over het algemeen vies. Oh en je hebt ook nog vegafit en wat ik daarvan heb gehad vond ik niet lekker.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2018 21:49

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Maple schreef:
caribbeanlover schreef:Dit lijkt me wel wat. Kan je eten TGI Friday's.


Wát zeg je nou?


Je ziet toch wat er staat.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2018 21:51

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Vivera vind ik erg goed, veel keuze ook. Op de site staat nu een quarterpounder, maar die is hier nog niet te koop. Ben benieuwd wat men er hier van vind aangezien de biefstukc niet zo goed valt.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Okt 2018 22:02

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Ik ken TGIF als restaurant in Londen (en misschien nog wel meer plaatsen, geen idee) waar ze lekkere steaks, burgers en cocktails hebben.

Ik ben niet thuis in de vleesvervangers.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2018 07:19

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

caribbeanlover schreef:Dit lijkt me wel wat. Kan je eten TGI Friday's.


Maar wát kan je dan eten bij TGI Friday's want dat zie ik nergens staan dat je dat uitlegt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Okt 2018 07:26

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:
caribbeanlover schreef:Dit lijkt me wel wat. Kan je eten TGI Friday's.


Wát zeg je nou?


Je ziet toch wat er staat.

Ja, maar volgens mij ben je iets vergeten aan je bericht toe te voegen, misschien?
<<

Anoniem244

Bericht 13 Okt 2018 07:34

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Ik snapte idd ook niet wat ze bedoelde, dacht eigenlijk dat het een reactie was op Marin? Maar weet het niet zeker.

TGIF zit nu ook in Utrecht Saga :-D
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 13 Okt 2018 07:41

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Oh echt? Dat is goed om te weten!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2018 08:09

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Radler schreef:Ik snapte idd ook niet wat ze bedoelde, dacht eigenlijk dat het een reactie was op Marin? Maar weet het niet zeker.

TGIF zit nu ook in Utrecht Saga :-D



Bij gebrek aan info ben ik idd maar even zelf op de menukaart gaan kijken van TGIF en daar is idd een vega burger maar die is van het merk Moving Mountains. Dus niet wat ik bedoelde. Klinkt alsnog lekker hoor, daar niet van, maar wel fascinerend wat CBL nou bedoelde.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2018 11:54

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Huppekee schreef:
Maple schreef:Gourmet Garden en Van Haver Tot. Van de vegetarische slager heb ik eigenlijk alleen nog maar het kruimgehakt op, dat vond ik goed te doen. Ik wil de kipstuckjes nog proberen omdat ik kipfiletjes eigenlijk maar vieze dingen vind om in stukjes te snijden, en de kant en klare blokjes/reepjes kipfilet zien er ook nooit echt aantrekkelijk uit. Ik lust verder wel gewoon kip trouwens maar ik word een beetje naar van de structuur/het snijden van rauwe kip.



Dan zou ik lekker kipfiletreepjes kopen (al gesneden). Ik vind die kipstuckjes zo vies van structuur....


Wat kan de structuur nou doen aan de smaak? Zolang de smaak goed is maakt de structuur toch niet uit?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2018 11:57

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

https://movingmountainsfoods.com/the-b12-veggie-burger/

Stom van me dacht echt dat ik het had geplaatst. Deze kan je eten bij TGI Fridays.
<<

Anoniem244

Bericht 13 Okt 2018 11:58

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

Nouja qua mondgevoel maakt structuur zeker wel uit.
Veel mensen lusten bv geen champignons door de structuur / het mondgevoel.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Okt 2018 12:20

Re: Beste vegetarische merk voor jou.

caribbeanlover schreef:
Huppekee schreef:
Maple schreef:Gourmet Garden en Van Haver Tot. Van de vegetarische slager heb ik eigenlijk alleen nog maar het kruimgehakt op, dat vond ik goed te doen. Ik wil de kipstuckjes nog proberen omdat ik kipfiletjes eigenlijk maar vieze dingen vind om in stukjes te snijden, en de kant en klare blokjes/reepjes kipfilet zien er ook nooit echt aantrekkelijk uit. Ik lust verder wel gewoon kip trouwens maar ik word een beetje naar van de structuur/het snijden van rauwe kip.



Dan zou ik lekker kipfiletreepjes kopen (al gesneden). Ik vind die kipstuckjes zo vies van structuur....


Wat kan de structuur nou doen aan de smaak? Zolang de smaak goed is maakt de structuur toch niet uit?


Ik lust geen gekookt ei, alleen vanwege de structuur. Champignons ben ik idd ook geen fan van, maar die eet ik in principe wel gewoon.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers