Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jan 2019 19:02

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Ja er komt vast wel weer een VIPS, maar volgens mij nu eerst een gewone editie. #zinin
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 19:26

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Bliss schreef:Ja er komt vast wel weer een VIPS, maar volgens mij nu eerst een gewone editie. #zinin


Waarom zei je dan dat het volgens jou met onbekende is? Ik vraag me af hoe ze dat uit gaan zenden. Eerste het gewone seizoen en dan direct de vip erachteraan of wellicht gelijk tijdig hahaha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jan 2019 19:39

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Omdat al bekend was dat er een gewone TI aan zat te komen. Je zegt toch zelf dat je net pas een oproep zag voor VIPS? Dus die zal dan wel later dit jaar uitgezonden worden ofzo, die moet dus nog opgenomen worden.

De reguliere TI wordt vanaf 7 februari uitgezonden. Nog maar een maand geduld!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2019 19:40

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Het schijnt dat Michael (de ex van Barbie) met zijn vriendin mee doet en dat ze Barbie gevraagd hebben als verleidster.

Bizar van RTL na alles wat er met Barbie aan de hand is.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 20:02

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Bliss schreef:Omdat al bekend was dat er een gewone TI aan zat te komen. Je zegt toch zelf dat je net pas een oproep zag voor VIPS? Dus die zal dan wel later dit jaar uitgezonden worden ofzo, die moet dus nog opgenomen worden.

De reguliere TI wordt vanaf 7 februari uitgezonden. Nog maar een maand geduld!


Ik had die oproep een tijd geleden ook al gezien.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 20:03

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Cotton schreef:Het schijnt dat Michael (de ex van Barbie) met zijn vriendin mee doet en dat ze Barbie gevraagd hebben als verleidster.

Bizar van RTL na alles wat er met Barbie aan de hand is.


Samantha heeft al gezegd er nooit aan mee te doen. Michael en zijn vriendin zo goed kunnen wat een vreselijk stel btw.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Jan 2019 20:07

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Cotton schreef:Het schijnt dat Michael (de ex van Barbie) met zijn vriendin mee doet en dat ze Barbie gevraagd hebben als verleidster.

Bizar van RTL na alles wat er met Barbie aan de hand is.



Dit.. en ik vrees dat Barbie nog zo 'naief' is om ja te zeggen ook. Dat vrouwtje heeft gewoon steun nodig en goede hulp...
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 05 Jan 2019 22:02

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Ik hoorde dat ook van Barbie en Michael ja.
Maar Michael heeft kinderen (dan wel niet met diegene met wie hij mee doet.)
Maar dacht dat je niet mee mocht doen als je kinderen hebt.
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 22:35

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Lejow schreef:
Cotton schreef:Het schijnt dat Michael (de ex van Barbie) met zijn vriendin mee doet en dat ze Barbie gevraagd hebben als verleidster.

Bizar van RTL na alles wat er met Barbie aan de hand is.



Dit.. en ik vrees dat Barbie nog zo 'naief' is om ja te zeggen ook. Dat vrouwtje heeft gewoon steun nodig en goede hulp...


Dat heeft ze al als je goed had opgelet!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jan 2019 22:38

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Radler schreef:Ik hoorde dat ook van Barbie en Michael ja.
Maar Michael heeft kinderen (dan wel niet met diegene met wie hij mee doet.)
Maar dacht dat je niet mee mocht doen als je kinderen hebt.


Lijkt me sterk dat ze Michael en Samantha gaan vragen, want dan zou hij haar zien nee dat gaat niet gebeuren.
Wat heeft het feit ermee te maken dat iemand kinderen heeft om niet mee te mogen doen?
Je mag niet getrouwd zijn dat is het qua kinderen doet het er de programmamakers er niet toe.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 05 Jan 2019 23:08

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Jawel hoor. Dat is een regel dat er geen kinderen bij betrokken mogen zijn.
In ieder geval als koppel mag je geen kinderen hebben.
Geen idee hoe dat is bij een koppel die geen kinderen samen hebben maar waar wel kinderen bij betrokken zijn of hoe dat zit met vrijgezellen die kinderen hebben.
Opzich ook wel logisch toch, je wilt als programma geen relatiebreuk op je geweten hebben waar kinderen bij betrokken zijn.
Het is vanaf het begin af aan een regel geweest bij het programma, dus lijkt mij nog steeds zo.

In 1 van de eerste seizoenen is een koppel geweest die tijdens de opnames er achter kwamen dat ze zwanger was. Die moesten er toen uit.

Het gerucht gaat wel dat Michael en zijn vriendin mee doen (dat willen ze graag hebben ze toen naar buiten gebracht) en van de week ging het gerucht dat samantha als verleidster is gevraagd.
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2019 01:13

Re: Gaan Niels & Rosanna meedoen aan Temptation Island Vips?

Dat stel die er toen achter kwam dat zij zwanger was dat verhaal ken ik. Dan nog dat kind was er nog niet. Tegenwoordig lijkt het wel een hype te zijn om te scheiden met kinderen. Dat het van het programma niet mag geeft geen garantie dat ze alsnog uit elkaar gaan kind of niet doet er niet toe!
Ik heb een topic gepost met een link om dat seizoen en een andere terug te kijken. Blijkbaar is er géén animo, want niemand heeft een reactie gegeven!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers