Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongewenst bezoek

<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 22:24

Ongewenst bezoek

En dan met name die vieze grote spinnen. Helaas zit er nu 1 in de gang en ik ben alleen thuis. :confused:

Ben bijna in staat de buurman te vragen hem weg te halen, maar dat staat ook zo raar.
Laatst gewijzigd door Anoniem291 op 25 Okt 2013 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 22:26

Re: Ongewenst bezoek

Stofzuiger erop. Keukenpapier, extra dik, pakken en hem dooddrukken. Wachten tot je slaapt en hopen dat je een extra stukje vlees hebt zonder ervoor betaald te hebben?

Ik ben niet bang voor spinnen... Ik ben bang voor naaktslakken. Echt te dom!
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:27

Re: Ongewenst bezoek

Mijn buurman zei; je mag me altijd bellen. :)
Komt omdat ik ook een keer ongewenst bezoek op de binnenkant van de voordeur had zitten. Ik zag hem zitten toen ik net naar boven zou om te gaan slapen. Vriend was weg, zat op 3 kwartier rijden. Ik had hem geappt om te vragen of hij thuis kom komen om die spin te pakken. Ik heb drie kwartier op de trap gezeten te wachten tot hij thuis kwam. Ik durfde ook niet naar bed te gaan, want dan zou die spin weg zijn als vriend thuis kwam, en dat vind ik nog enger!
<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 22:30

Re: Ongewenst bezoek

Tangerine schreef:Mijn buurman zei; je mag me altijd bellen. :)
Komt omdat ik ook een keer ongewenst bezoek op de binnenkant van de voordeur had zitten. Ik zag hem zitten toen ik net naar boven zou om te gaan slapen. Vriend was weg, zat op 3 kwartier rijden. Ik had hem geappt om te vragen of hij thuis kom komen om die spin te pakken. Ik heb drie kwartier op de trap gezeten te wachten tot hij thuis kwam. Ik durfde ook niet naar bed te gaan, want dan zou die spin weg zijn als vriend thuis kwam, en dat vind ik nog enger!


Oh dat heb ik ook, ga elke keer kijken of die er nog zit, maar blijf wel op zeer gepaste afstand. Appte mijn vriend ook al maar die moest lachen en zei dat die hem weg ging halen als hij thuis kwam. Maar tot die tijd zit die er wel.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Okt 2013 22:34

Re: Ongewenst bezoek

Dood rammen!!!
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:34

Re: Ongewenst bezoek

Of niet, en dan is ie kwijt :/
Wacht hij je ergens anders op.
<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 22:36

Re: Ongewenst bezoek

Tangerine schreef:Of niet, en dan is ie kwijt :/
Wacht hij je ergens anders op.


Neeeeeeeeeeee deze blijft zitten waar die zit :silent:
En dood rammen is geen optie, hij zit op m'n net geverfde muur, ik hoef geen aandenken.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:39

Re: Ongewenst bezoek

Ja ja... het is er natuurlijk 1 die niet kan traplopen, dus die komt niet naar boven :)
<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 22:41

Re: Ongewenst bezoek

Inderdaad, maar van mij mag die op de grond gaan zitten dan zorg ik er wel even voor dat de kat weet dat die daar zit
<<

Anoniem83

Bericht 25 Okt 2013 22:44

Re: Ongewenst bezoek

Waaaaaaarom toch zo bang voor spinnen? Serieuze vraag. Ik ben geen fan, maar weghalen of doodrammen is geen probleem. Ze doen niks toch :-)
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:46

Re: Ongewenst bezoek

Misschien was het minder erg als ze roze waren geweest?
<<

Anoniem83

Bericht 25 Okt 2013 22:47

Re: Ongewenst bezoek

Whaha!
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:48

Re: Ongewenst bezoek

Denk ik heus. Van die enge zwarte vliegensvlugge diertjes.. Eigenlijk is het ook zonde om ze dood te maken he.. ze zijn echt heel erg nuttig!
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Okt 2013 22:49

Re: Ongewenst bezoek

Tangerine schreef:Misschien was het minder erg als ze roze waren geweest?

:cheering:

Dat zou misschien best schelen ja!

Het is dan ook geen rationele angst he, maar dat zijn de meeste angsten nou eenmaal niet :laughcry:
<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 22:51

Re: Ongewenst bezoek

Ze doen vast niks, maar ze zijn gewoon eng. Ook in het roze
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:52

Re: Ongewenst bezoek

Nee het is niet dat ze je op gaan eten ofzo, als ze je al te pakken krijgen. Maar toch, ik hou er ook niet van. Al word ik er wel steeds minder van voor nu ik een aantal jaren niet meer thuis woon.
Mijn ouderlijk huis staat buitenaf, midden in de natuur, oud huis vol gaten, vol spinnen en muizen. Brrr... Die enkele spin die we hier tegen komen gaan me makkelijker af dan de spinnen toen ik nog bij mijn ouders woonde, die zaten echt overal!

Ik had laatst trouwens een spin in mijn bed, en dan slaap ik toch niet echt prettig!
<<

Anoniem291

Bericht 25 Okt 2013 23:04

Re: Ongewenst bezoek

Vroeger was ik echt panisch voor die beesten dat is wel een stuk minder, maar blij word ik er niet van en zeker niet van dit formaat.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Okt 2013 23:11

Re: Ongewenst bezoek

Heb eens een spin op het plafond volgespoten met haarlak.
Toen met een bezem geramd en snel naar buiten gegooid. Die was zo stijf als wat.. Haha
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 23:13

Re: Ongewenst bezoek

Ja kijk dat vind ik dan weer een soort van zielig.
<<

Anoniem111

Bericht 26 Okt 2013 07:23

Re: Ongewenst bezoek

Ik snap het probleem ook nooit zo. Je kunt er zonder problemen een plastic bakje overheen zetten en dan een papiertje onderdoor schuiven en dan heb je ze zo buiten. Meestal blijven ze in dat potje ook rustig zitten.

Het lijkt me in ieder geval heel lastig als je er zo bang voor bent.
<<

Anoniem100

Bericht 26 Okt 2013 10:34

Re: Ongewenst bezoek

Van de week zaten vriend en ik op de bank tv te kijken, zegt ie opeens...hee een er land een spin op je hoofd! En jahoor, hij was van 't plafond naar beneden gekomen en hing vlak boven mijn haar! Getsie! Heb 'm kunnen opvangen en buiten gezet.
<<

Anoniem178

Bericht 26 Okt 2013 11:10

Re: Ongewenst bezoek

Spinnen weet poes wel raad mee. :heart:

Ben er zelf ook niet heel bang voor. Wel zat er vorige week een muis op me te wachten toen ik de voordeur uitstapte. Totaal niet schuw en schoot bijna mijn laars in. Vriend en ik hebben hem maar een beetje opgejaagd en hij stuiterde zo alle verdiepingen naar beneden en schoot de meterkast in.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 26 Okt 2013 13:10

Re: Ongewenst bezoek

Mijn poes is bang van spinnen....
30-04-2017
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 20:18

Re: Ongewenst bezoek

Opzuigen met de stofzuiger.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Okt 2013 22:26

Re: Ongewenst bezoek

Printje schreef:Opzuigen met de stofzuiger.


En daarna rijst zuigen zodat hij een beste tik tegen zijn hoofd krijgt. Om te voorkomen dat hij nog de slang uit loopt ook nog een prop papier in de slang doen.
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron