Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HELP broekzoektocht kleuter

<<

Anoniem243

Bericht 27 Sep 2018 21:53

HELP broekzoektocht kleuter

Ik heb een bijna-kleuter die zijn hele leven nog niet één perfect passende broek heeft gehad geloof ik. Ik vind het drama om goede broeken te vinden (voor iedereen trouwens, voor man, dochter en mezelf ook, wat is dat toch met broeken? Of wat is dat toch met ons? :eyes: ). Hij is lang en smal, wat vaak als gevolg heeft dat een broek om zijn middel veel te wijd is of daar goed zit maar dan te kort is. H&M slagen we tot nu toe het beste, maar dat zijn veelal skinnyfit/slimfit modellen die ik ellendig vind om aan en uit te krijgen. En hij zelf helemaal terwijl het nu wel handig gaat worden als hij zichzelf kan aan en uitkleden qua toiletbezoek en gym op school enzo. Eén keer heb ik een Name It broekje gehad wat wel goed zat, maar anderen kon ik steeds terugsturen van dat merk. Lupilu van de Lidl zat ook wel oké, maar snel te kort.

Ik zoek dus lange broeken met een smalle taillemaat die geen hele strakke pijpen hebben. En die dan ook nog eens geen tientallen Euro's kosten. Iemand enig idee waar ik eens kan proberen?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Sep 2018 22:06

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik koop de extra skinny van de Primark voor S, voorheen zaten die echt goed maar ze hebben een “ verbeterde” fit en zitten beduidend minder mooi maar het blijven de broekjes die het beste zitten. Ze zitten helemaal niet zo skinny bij S dus hij kan ze prima zelf aan en uit doen en er zit knoopsgat elastiek in de band wat ik dan op zijn strakst zet. Ik geloof dat ze 8 euro kosten. Ik ben niet echt een Primark fan, maar dit is echt bij gebrek aan beter want al die te wijde broeken vind ik vreselijk staan.

Voor M maak ik de meeste broekjes nog zelf, gewoon van tricot, kan ik ze mooi smal maken. Dat deed ik voor S ook op deze leeftijd maar dat vind ik leuk tot maat 86 ongeveer en niet meer voor S nu.

Ik ben wel benieuwd naar het model van de H&M wat bij jullie redelijk past? Ik geloof dat ik die nog niet gevonden heb ( of wel maar dan past hij S ook niet).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Sep 2018 22:15

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Primark of WE.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem291

Bericht 27 Sep 2018 22:27

Re: HELP broekzoektocht kleuter

De super skinny van de WE. Ze zitten niet echt heel strak (er is nog model ultra skinny) en kunnen gesteld worden waardoor deze het beste bij hem zitten. Je betaald wel rond de €25 voor een broek.
<<

Anoniem272

Bericht 27 Sep 2018 22:36

Re: HELP broekzoektocht kleuter

De meest simpele broeken van HEMA zijn ook prima. Niet de echte jeans, maar van die broeken in allerlei kleuren (rood, beige, blauw etc). Die kosten een tientje (of was dat in de aanbieding?)

Ik merk wel dat het probleem alleen maar groter wordt nu T. ouder wordt. Bij maat 152 gaan ze er blijkbaar vanuit dat je kind ook flinke heupen heeft gekregen, maar T. is nog maar 9 en heeft alleen maar heel lange benen... Pff.

H&M heeft wel plus size voor kinderen maar geen skinny size of zo! Oneerlijk!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Sep 2018 23:19

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Name It, Tumble ‘n Dry en Dutch Dream Denim. En dan via verkoopsites op FB.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Sep 2018 06:18

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Mijn zoon heeft Denim joggers van C&A, met een touwtje om ‘m strakker te trekken. Verder inderdaad H&M en Primark.
L2014 & H2017
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Sep 2018 07:52

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Mijn zusje heeft hetzelfde en kan goed slagen bij shoeby. Ipv een s had ze destijds de grootste kindermaat en die was dan lang genoeg.
08/2018
05/2021
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 28 Sep 2018 08:11

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Voor de oudste 2 koop ik altijd superskinny van de we.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 28 Sep 2018 11:31

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik koop ook meestal de superskinny van de WE. Af en toen probeer is wel eens andere broeken maar die bevallen toch nooit goed. Ik vind dat de broeken ook mooi in model blijven.
2010 2012
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 28 Sep 2018 12:07

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Hier ook de we broeken. Via wehkamp vaak de tweede voor de helft, misschien ook via andere website geen idee?!
<<

Anoniem243

Bericht 28 Sep 2018 14:17

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Maar zijn die superskinny dan niet lastig met aan en uit doen? Ik krijg de skinny's van de H&M dus al amper over zijn voeten. Heb al een hekel aan skinny's bij mezelf, maar voor een kleuter vind ik het helemaal drama...
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 28 Sep 2018 14:24

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik heb er net één binnen van sissy boy en die valt van boven zo strak dat ik het knoopsgatelastiek zelfs weer los moest maken. En de pijpen zijn niet erg strak en heel soepel, tis geloof ik een jog denim.
En sissy boy heeft nu overal 20 procent korting op.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 28 Sep 2018 19:44

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Sookie schreef:Maar zijn die superskinny dan niet lastig met aan en uit doen? Ik krijg de skinny's van de H&M dus al amper over zijn voeten. Heb al een hekel aan skinny's bij mezelf, maar voor een kleuter vind ik het helemaal drama...


Nee vind ik niet. Het zijn ook niet dezelfde skinny broeken als voor ons vind ik. Ze zitten niet helemaal in de enkels maar daar zit nog best wel ruimte onderaan. Zoon heeft er nooit moeite mee gehad met omkleden.
2010 2012
<<

Anoniem243

Bericht 28 Sep 2018 20:38

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Oké, dan sleep ik hem gewoon maar een keer mee naar de WE, laat ik hem daar even passen. Primark is ook nog wel een idee om te kijken ja!

Minoessepoes: deze van de H&M zijn het geloof ik deze die hem wel goed zitten (zou even in de broek zelf moeten kijken of het exact deze zijn want de collectie wisselt ook nog wel eens, maar hij heeft een rode en een lichtgrijze die hier erg op lijken)
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0588927002.html
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Sep 2018 21:30

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik vind de broekjes van WE ook nog best prijzig, meestal rond de 30 euro per broekje. Dan is Name It soms zelfs nog goedkoper. Kleertjes.com heeft vaak leuke modellen van Name It met veel korting.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem243

Bericht 28 Sep 2018 21:37

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ja maar Name It heeft tot nu toe één keer goed gezeten en daarna nooit meer een fijn model gevonden. Moet wel zeggen dat het al een tijdje geleden is dat ik van dat merk gekocht heb dus kan het wel weer eens proberen natuurlijk.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Sep 2018 08:01

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik weet niet vanaf welke maat ze gaan, maar García heeft ook mooie skinnys in hun assortiment zitten
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 29 Sep 2018 09:35

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Inderdaad de superskinny van WE, maar daar krijgt mijn zoon niet goed de pijpen over zijn voeten dus dat is lastig met gym en zwemles. Bij de C&A kan ik de laatste tijd ook goed slagen voor mijn zoon. Daar hebben ze jeans met extra slanke band en dan heeft mijn zoon het liefst de jog denim broeken. Hij heeft maat 140, volgens mij gaan die vanaf 122/128.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Sep 2018 09:44

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Misschien zijn de skinny's van primark iets, zie dat ze al getipt zijn. Bij mijn zoon zitten ze mooi strak, maar hij is juist best wel stevig. Zit knoopsgatelastiek in (wat ik niet hoef te gebruiken maar kan dus wel) en bij mijn zoon sluiten ze mooi aan. Kinderen met iets minder spekjes hebben mogelijk iets meer ruimte bij de benen. Maar zelfs bij mijn zoon waar ze wel goed aansluiten vind ik ze verder niet moeilijk aan en uit te doen. Met andere smallere broeken heb ik geen ervaring want die zijn hier dus vaak te smal voor zoon. Mijn dochter is juist wel heel erg smal en voor haar koop ik bijna alleen nog maar Name It broeken. Al is het altijd wel goed kijken naar de modellen, niet elk model zit goed.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 29 Sep 2018 19:43

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Jogdenim is ideaal vind ik voor die kleintjes. Zit lekker en gaat gemakkelijk aan/uit. Ik koop ze voor mijn zoon wel bij de WE, dat is een skinny model. Tumble ‘n dry heeft ze ook, die koop ik dan meestal in Bataviastad.
2012 2014
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 29 Sep 2018 22:25

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Hier veel smalle broekjes van name IT, tumble and dry en cars. Ook hema heeft mooie skinny fit.

Ik vind c en a, primark en h &m niks, broeken zijn te wijd voor mijn oudste.
M:21072011
J :08012014
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 03:22

Bericht 29 Sep 2018 22:50

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik heb voornamelijk Name it en dan voor mijn oudste zoon (die heel slank is)vaak xs slim of de skinny. Ik bestel ze vaak bij kleertjes.com. Daar zijn ze vaak in de aanbieding.
*2009*2011*2013*
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 30 Sep 2018 07:55

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Grappig, ik kocht altijd Name-it voor S toen hij nog echt klein was maar daar kan ik tegenwoordig niks passends meer in vinden. Is het dan een specifiek model wat jullie kopen? Tumble zit bij beide jongens niet mooi, de boven kleding is daar zelfs te wijd van.

Dank voor de link Sookie, die heb ik nog niet geprobeerd, alleen de echte spijkerbroeken en niet met de kleurtjes, ga ik zeker eens doen! Ook de WE skinny maar eens proberen, nooit aan gedacht om daar te kijken!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem243

Bericht 22 Okt 2018 16:03

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Nou, ik had een skinny en een super skinny van de WE besteld, maar beide zijn (ondanks het aantrekelastiek) te wijd :nopompom: Balen, want het zijn wel fijne broekjes denk ik. Van de H&M had ik blijkbaar toch de verkeerde voor me want van de 4 verschillende modellen die ik besteld heb paste er ook geen enkele goed.

Alleen een broek van de Lidl, niet eens een skinny model, kan er net aan mee door. Ik word er wel enigszins wanhopig van inmiddels. In het dorp zit een winkel die Name It verkoopt dus daar even gepast en één model zit ook wel redelijk dus daar ga ik er ondanks de prijs toch maar een van halen. En dan binnenkort maar eens lang de Primark.
Qua lengte zit 116 echt top, maar qua breedte kan hij beter 104 aan ofzo geloof ik :palm:
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers