Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HELP broekzoektocht kleuter

<<

Anoniem250

Bericht 22 Okt 2018 16:14

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Past Zara niet? R heeft nog maar maat 98 van de Zara, maar ze zitten mooi. Je kan de broeken met het elastiek strak aantrekken. Maar R is smal en absoluut niet lang.
Laatst gewijzigd door Anoniem250 op 22 Okt 2018 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem243

Bericht 22 Okt 2018 16:19

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Voorheen niet, die verhoudingen waren helemaal raar voor hem, maar kan ik zeker wel weer eens proberen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Okt 2018 21:32

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik had laatst deze zelfde vraag gesteld hier! Nav daarvan skinny’s van de WE besteld, name it, me and my monkey, babyface en vito nog iets en helaas zitten ze gewoon allemaal te ruim of gek bij zijn middel! Ik heb 1 skinny via Mp overgenomen van Name it en die zit wel mooi. Toevallig lijkt wel hehe. Wij moeten blijkbaar echt mazzel hebben met het model.

Die van tygo en vito, en me and My monkey via Kleertjes waren trouwens wel potentieel echt mooi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Okt 2018 21:48

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik zou aanbiedingen/sale van tumble n dry in de gaten houden. Mijn zoon heeft daar een mooie skinny jeans van die heel mooi aansluit. Bij name it en WE zitten de broeken ook eigenlijk net wat te wijd maar daar heeft hij ook wel broeken van omdat andere broeken die we geprobeerd hebben allemaal nog wijder vallen.
(mijn zoon is ook lang en smal, hij heeft voor lengte maat 134 nodig en past in de breedte maat 110 nog makkelijk).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Okt 2018 19:50

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik heb voor R een hele stapel meidenbroeken van de Wibra. En ook x slim oid van name it. Hij is 1.08 en 15 kilo dus echt heel smal. HEMA, primark en h&m zijn altijd te wijd. Ook ddd meestal te wijd.
R. 2013
D. 2016
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 26 Okt 2018 20:07

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Ik heb ook een smalbil. 104cm en 16kg. Wat hier acceptabel genoeg zit zijn de meisjes skinny's van Hema. Heel soms heb ik geluk bij Wibra. Overigens koop ik ook altijd de meisjes basics van Zeeman voor mijn smalle knul, want die sluiten beter aan die van de jongensafdeling. Maar dan heb ik het echt alleen over de basics (witte/zwarte/effen shirts).
22112014 / 10042019
<<

Anoniem243

Bericht 26 Okt 2018 21:25

Re: HELP broekzoektocht kleuter

Name It broekje met xslim waist zit (met knoopsgatelastiek aangetrokken) inderdaad mooi. Voor meisjesbroeken ga ik eens kijken bij Hema en Wibra!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers