Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplanner

<<

Anoniem241

Bericht 27 Sep 2018 14:07

Weekplanner

Omdat het mij echt niet lukt om vooruit te plannen, wil ik een weekplanner gaan gebruiken. Ik vind het leuk om daarin bepaalde doelen bij te houden en om wekelijks onze afspraken te noteren en vooruit te plannen wat we gaan eten en op welke dagen we samen eten en op welke dag ik alleen eet, op welke momenten we kunnen sporten, enz.

Zo hoop ik wat meer structuur en overzicht te krijgen.

Wie weet er een fijne planner? Ik zie door de bomen het bos niet meer (purpuz planner, passion planner, structuurjunkie, happiness planner, enz).
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 27 Sep 2018 14:10

Re: Weekplanner

Geen tips voor een planner, maar als je echt meer overzicht wil zou ik zo simpel mogelijk beginnen.

Dus gewoon een simpele agenda (niet met allemaal
Plaatjes en afleiding enzo) en daarin alleen opschrijven wie wanneer thuis is + wat je gaat eten bijvoorbeeld. Van daaruit kun je t dan eventueel uitbreiden.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2018 14:10

Re: Weekplanner

Leuk, toevallig zit ik hier ook al een tijdje aan te denken.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 27 Sep 2018 14:55

Re: Weekplanner

Ik heb een agenda van Moleskine met aan de ene kant de hele week en aan de andere kant een lege bladzijde. Op de lege bladzijde schrijf ik al mijn To do van die week op en op de agenda pagina de afspraken.

Daarnaast heb ik een digitale agenda met mijn man en staan alle afspraken in waarin ieder een eigen kleur heeft. Ook afspraken van mijn dochter en zij heeft ook een eigen kleur.

En daarnaast hebben we een kleine weekplanner in de keuken waar we de maaltijden van de week plannen en een boodschappenlijstje maken.

Een heel geplan dus haha, maar tot nu toe werkt dit goed voor ons.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem241

Bericht 27 Sep 2018 18:48

Re: Weekplanner

Oh die klinkt goed IG! Ik heb meteen even op de site gekeken, maar hij is nu niet leverbaar. Ik heb even een agenda bij de Hema gekocht om een beetje te oefenen, dan koop ik voor 2019 zo een met extra ruimte. Dat klinkt echt ideaal. Dan kunnen we to-do lijstjes per week maken.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 29 Sep 2018 19:53

Re: Weekplanner

Wij hebben in de keuken een glazen plaat (van ikea) hangen. Ik heb daar zelf een maand in dagen op uitgetekend. Daar zetten we per huidige maand alle afspraken op en ernaast is ruimte voor toekomstige afspraken die we een beetje op volgorde zetten. Ook ruimte voor boodschappen.

Werkt voor ons heel goed!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 30 Sep 2018 18:33

Re: Weekplanner

Ik heb net voor mijn werk de mascha planner aangeschaft. Misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar ik vind hem er wel fijn uit zien. Morgen ga ik hem gebruiken/invullen!
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 30 Sep 2018 19:34

Re: Weekplanner

Wij hebben een whiteboard in de keuken staan met daarop een week indeling, ruimte voor een to-do-list en ruimte voor notities. Gekocht bij de Action en werkt voor ons goed.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 30 Sep 2018 20:54

Re: Weekplanner

Ik gebruik ook de mascha planner en ik vind hem erg fijn.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers