Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slechte openingszinnen

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 07 Nov 2013 13:19

Re: Slechte openingszinnen

Stop met zo sexy zijn anders moet je met mij naar bed (las ik op twitter onder mannenhumor) oftewel geen humor hahaha

deze hoorde ik zondag: Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven :P
<<

Anoniem287

Bericht 07 Nov 2013 15:53

Re: Slechte openingszinnen

Ik moet echt even een hilarisch verhaal vertellen (ten minste, zelf vond ik het heel hilarisch). Ik ging vorige week bloed doneren en naast mij zat een jongen die toevallig precies dezelfde achternaam heeft als ik. De verpleegster dacht dus al dat we getrouwd waren, want ja, een man en een vrouw naast elkaar met dezelfde achternaam. Maar goed, die jongen had mij dus toegevoegd op Facebook naderhand en hij vroeg serieus 'of ik al een HUNK heb' :laughcry: Toen ik hem vertelde dat ik een vriendin heb zei hij: 'Oh jammer, wacht ik dacht dat we wel een stelletje zouden kunnen worden als we geen familie blijken te zijn'. Echt werkelijk, hoezo recht voor zijn raap?
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 07 Nov 2013 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 15:56

Re: Slechte openingszinnen

Haha, Siamsa, ik vind dat wel lef hebben. Alleen het gebruik van 'hunk' is een beetje jammer.
<<

Anoniem287

Bericht 07 Nov 2013 15:57

Re: Slechte openingszinnen

Ja ik lag echt helemaal dubbel haha, als ik al op mannen zou vallen was dat direct een afknapper geweest.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 07 Nov 2013 21:36

Re: Slechte openingszinnen

Nadat ik met collega's een gesprek had over de g-krachten van een achtbaan, kreeg ik de opmerking: Je moet eens seks met mij hebben, dan weet je pas wat G-krachten zijn.

het enige wat ik kon was hard lachen, want ik kende de persoon die het zei en wist dat het geen versierpoging oid was, maar als het door een wildvreemde was gezegd, had ik toch echt heel raar gekeken.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron